Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2011, 11:50
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ha forummers!
Ik dacht tussen alle twijfels en liefdesverdriet wat ik steeds zie op dit forum, waarom niet een topic met speciale momenten in jullie (vorige) relatie? Welk moment vond jij supertof, leuk, lekker, mooi of grappig?

TS begint as usual: Toen mijn vriendin en ik nog niet bij officieel samen waren maar wel behoorlijk flirterig was ze een avondje uit met vriendinnen. Toen heb ik haar heel sarcastisch ge-smst dat er een monster onder haar bed zat en en dat het maar veiliger was om bij mij te komen slapen. Werd ik om 5 uur 's nachts wakker gemaakt door een ietwat aangeschoten en uitermate serieuze sophie die vertelde dat ze toch echt goed had gekeken maar er zat echt geen monster, maar ze wilde best blijven slapen nu ze er toch was ^_^.
Advertentie
Oud 31-08-2011, 13:24
Verwijderd
ons mooiste moment samen? Een steengoeie vakantie naar frankrijk ondernemen Veel mooie momenten. En toen ze zei dat ik er niet alleen voor sta. Ik heb echt een moordwijf aan de haak geslagen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 13:49
EZBlade
EZBlade is offline
Toen ik nog een beetje aan het daten was met een vriendin van me:

Op de bonnefooi naar Limburg rijden en op de terugweg het bordje Breda zien en spontaan besluiten om daar naar toe te rijden (we hebben er beiden bijna 4 jaar gewoond). En gewoon rondrijden en herinneringen ophalen. Uiteindelijk om half 6 in bed belanden en om half 7 weer opstaan voor school. Het was een zware dag, maar een hele mooie herinnering.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 21:11
Verwijderd
Toen ik aan het daten was met mijn huidige vriend en hij er achter kwam dat ik nog nooit rozen van een jongen had gehad. Een paar dagen later toen hij bij vrienden was logeren kwam hij vroeger terug en maakte hij mij wakker met een megabos rozen! Yay!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 21:22
Verwijderd
@DmCraanen: Dat is eht heel heel erg lief, wauw!

ot: Ja, zoveel mooie dingen.... De eerste keer dat ik met hem mee ging naar zijn huisje was heel bijzonder. ZIjn vader was het weekend daarvoor bjna doodgegaan, we hadden elkaar al bijna twee maanden niet meer gezien en misten elkaar heel heel erg. Ik ben toen met hem mee gereden, we waren om tien uur 's avonds hier en de dag erna moest hij werken en moest ik dus om zeven uur weer eruit. We hebben tot half drie 's nachts liggen kletsen en dat was gewoon heel heel heel erg fijn.

En ik vond het echt heel erg bijzonder da thij bij het gala van mijn zusje was. Ik zat de hele zomer in Frankrijk en kon er dus niet bij zijn toen ze eindexamenen deed en gala had. Ik vond dat echt heel erg want ze is mijn jongste zusje en ik moet altijd een beetje voor haar zorgen en dat kon toen niet. Ik had hem, toen ik naar Frankrijk ging, gevraagd of hij daar bij wilde zijn en hij had wel ja gezegd maar ik ging er van uit dat hij het zou vergeten want dat duurde op dat moment nog twee maanden ofzo. Maar toen ik mijn zusje die avond aan de telefoon had, bleek dat hij dus vier uur in de trein had gezeten om daarbij te zijn. Ik vond dat zo bijzonder, omdat hij daarmee heel goed liet blijken dat hij heel erg goed in de gaten heeft wat ik écht belangrijk vind. Ook al waren we niet bij elkaar, dat was misschien wel ene van de mooiste momenten. <3
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
ER zijn zoveel fijne momenten bij ons, dat ik ze echt niet kan tellen. Gewoon het toppunt van je gelukkig voelen, heerlijk is dat echt <3.
Oud 01-09-2011, 08:49
Verwijderd
Ik heb gister met vriendje erbij zitten nadenken, maar we vonden het heel moeilijk om specifieke dingen te noemen We hebben veel te veel mooie momenten! En de meeste daarvan zijn niet zulke goeie anekdotes als die van DmCraanen (superleuk trouwens, ja ). Zoals gisteren bijvoorbeeld was echt een heerlijke dag, eerst in bed film kijken, daarna samen door de stad slenteren, 's avonds geweldig uit eten geweest... maar waarom dat nou zo fijn was, dat is dan moeilijk te benoemen. En inderdaad ook liften naar Frankrijk, en dan samen in een dorpje zitten waar helemaal níks is, tegenover de kerk, ontbijten met verse tomaten en brood die we kregen van mensen daar... of met z'n tweeën door de sneeuw ploegen op Ameland. Of samen klimmen. En de ontelbare keren dat je in bed ligt te praten en vozen en je zo geweldig samen bent.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 09:39
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Er zijn ontelbare mooie momenten met mijn vriend
Wat er in het topic ook genoemd is.

Gewoon samen op pad, samen ergens eten, op visite gaan, uitgaan enzovoorts: gewoon leuke dingen doen samen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:40
wiljewelwetenhe
wiljewelwetenhe is offline
ik kan goed lachen met mn vriendje, en hij vind het ook leuk om te kletsen! hahah, hij kan ook nog eens facking lkkr zoenen, dat is dus ook heel leuk als we "afspreken" (dat wil zeggen, hij komt naar mij en we gaan zoenen hahah grapje hoor)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 19:20
bloeddd
bloeddd is offline
Citaat:
Er zijn ontelbare mooie momenten met mijn vriend hij is mijn leven loop gelukkig hand in hand met me schatje
Oud 17-09-2011, 09:54
Lilything
Lilything is offline
Er zijn zoveel mooie herinneringen die wij hebben

Op het strand in het zand zitten met een patatje, in hoog gelegen ommuurde stadstuinen romantisch op een bankje zitten, vliegeren op het strand, op een dekentje de hele dag in het park liggen met studieboeken mee, de lieve valentijnscadeautjes, rennen door een regenbui in een vreemde stad om vervolgens constant hetzelfde rondje te lopen..uiteindelijk onder een brug toch maar de verregende kaart analyseren, bij hem op z'n rug springen en een stukje zo door het bos lopen, 's nachts door de verse sneeuw rijden/rennen met een slee, het moment dat hij me redde van een aanrijding toen ik in Londen niet de goede kant op keek bij het oversteken, het samen in elkaar zetten van een kledingkast, samen hebben we zoveel mooie dingen gezien en vakantie, maar het zijn vaak de kleine dingetjes
Oud 17-09-2011, 10:52
AzN
AzN is offline
M'n vriend op de trein zetten en vervolgens stiekem in diezelfde trein stappen om 'n weekendje bij 'm te blijven .
Oud 17-09-2011, 19:21
AMS27
AMS27 is offline
Ik wil wel even zeggen dat ik dit een heel slim topic vind!!!! Erg leuk TS!!

OT: Aangezien ik nog maar een relatie heb gehad (en nog steeds heb), was het mooiste moment voor mij toch wel dat ze vertelde dat ze van me hield! Aangezien ik dat nog nooit eerder van een meisje gehoord had was het het gelukkigste moment van mijn leven tot nu toe!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 19:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk topic moet alleen ff nadenken over wat nou écht bijzondere momenten in m'n relatie zijn, vind het sowieso al fijn om samen te zijn
Oud 20-09-2011, 20:13
Cucumber.
Cucumber. is offline
Pfoe, dat zijn er heel veel.
Natuurlijk is het altijd al geweldig om weer bij elkaar te kunnen zijn, dan fladderen die vlinders weer door je buik als je hem aankijkt, een knuffel of een kus geeft. Echt awesome. <333

Echt bijzondere, mooie momenten?
Toen we de eerste keer bij elkaar bleven slapen, toen we samen op vakantie waren. En ojaa, afgelopen zondag ook nog, toen we een fotoshoot hadden. Dan zie je gewoon op die foto's hoeveel liefde er tussen ons is, echt heel mooi. :'D

Wat mijn allermooiste moment is? Dat ik afgelopen week een sms'je krijg met de tekst dat hij ontzettend veel van me houdt en dat het alleen maar meer wordt, terwijl hij al denkt dat hij niet nog meer van mij kan houden! En dat ik de ware voor hem ben.
Op zo'n moment moet ik gewoon echt bijna huilen, dan realiseer ik me weer dat ik hem écht nooit meer kwijtwil en dat hij gewoon het beste is wat me ooit is overkomen. <3
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:14
wup
wup is offline
Favoriete moment (bijna) elke dag is samen nog veel te lang kletsen en knuffelen tot we eens gaan slapen. Doen we al een jaar en hoop dat dat nooit verandert.
Verder de eerste keer dat ik bleef 'slapen' en zei dat ik echt echt echt alleen wilde slapen Het denken aan toen we nog niets hadden is eigenlijk net zo leuk. Beetje flirten aan de bar, onzeker, hopen dat ie kwam.. awww.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:29
Verwijderd
Heb er geen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten