Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2011, 20:04
1993jjohan
1993jjohan is offline
Hallo.

Hij kan al eerder online dan verwacht ;D
Ik ben de laatste weken bezig met het maken van deze Strategy Browser Game. En ben nu ver genoeg om hem online te doen.

Beta testers gezocht!

http://beta.millionkings.com/
Demo Account: [
Login: Demo
Wachtwoord: Demo
Let Op: Als je steeds uitgelogd word op dit account is dit omdat er iemand anders op ook op het account aan het spelen is. Het beste is om zelf een account aan te maken.

In het Kort:

Het doel van dit spel is zo veel mogelijk goud verdienen en stelen van anderen om upgrades voor je eigen leger te kopen.
Het hoofddoel is om zo ver mogelijk bovenaan in de ranglijst te komen. door andere mensen aan te vallen en zo steeds meer omhoog te gaan in level.
Ook is een een chat, pm systeem en een forum aanwezig om met elkaar te communiceren.
Verder is het (nog) niet zo heel uitgebreid maar volgens mij al zeer leuk om te spelen.

Verder ben ik dus zeker de laatste week bezig geweest met de grootste bugs er uit halen en het design te verbeteren. en ben daar nog steeds druk maar dan met de wat kleinere bugs.

Verder nog wat punten:
- Het Design is nog lang niet af en zal nog veranderen.
- Het is een BETA dus bedoeld om bugs op te zoeken en op te lossen. Als hij uit bèta gaat zullen alle accounts gewist worden. Dit word duidelijk van tevoren aangegeven wanneer dat zal gebeuren.
- Screenshots kunnen door actieve ontwikkeling afwijken van het werkelijke spel.

Verder wens ik jullie veel speelplezier! En ik sta altijd open voor (bruikbare) kritiek.

Changelog:
30-08-2011:
- wWat Kleine Bugs opgelost
- Nieuw Design!
- De uitlijning van de Armory is nu opgelost
- Verzenden chat met enter bug opgelost

29-08-2011:
- Kleine bug's opgelost
- Chatsysteem toegevoegd (tot er een knop in de layout bij is gemaakt, zit het onder het kopje account)

- Open beta Gestart

To Do:
- Clan systeem
- profiel foto kunnen uploaden
- meer opties voor je legers
- Meer upgrades
- Chatsysteem
- Heel veel kleine bugs en schoonheidsfoutjes oplossen

Screenshots:
Advertentie
Oud 30-08-2011, 20:07
freyk
freyk is offline
Offtopic: spam? Aangezien dit zijn tweede post is.
Oud 30-08-2011, 20:11
1993jjohan
1993jjohan is offline
Klopt helamaal dat dit mijn 2de post is. helaas was ik (zoals ik mijn voorstel topic staat) mijn vorige account kwijt omdat ik een half jaar inactief ben geweest en me wachtwoord was vergeten en me mail was verandert.

Verder kan ik natuurlijk heel goed begrijpen dat dit door sommige als spam gezien word.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten