ja, ik weet dat ik ook niet kan verbieden dat hij met ze omgaat, en ik verbied het hem ook echt niet ofzo, maar het is gewoon het feit dat ik nu niet meer bij hun in de klas zit, vorig jaar toen we nog wel bij elkaar in de klas zaten met zijn allen hadden we altijd dikke lol, ook al moesten we opletten, er was altijd wel een moment dat heel leuk was. Nu ik niet meer bij hun in de klas zit, ga ik die momenten missen. dan komen ze een keer in de pauze aanlopen en vertellen ze over hoe leuk de les was waar ze net zaten. en dan zeggen ze nog 'je had er bij moeten zijn'. kijk, dan voel ik me gewoon gelijk buitengesloten, door mijn onzekerheid.. Mijn vriend weet dat ik snel jaloers word, zelf is hij nog sneller jaloers dan mij. als ik een poster van een jongen ofzo op mijn kamer heb hangen, word hij al meteen jaloers. 2 kennissen van me en ikzelf had op vakantie 2 jongens ontmoet waar we op de camping veel mee om zijn gegaan. Toen ik hem vertelde dat ik de week heb doorgebracht met die 2 franse jongens, reageerde hij ook al zo 'boos' en jaloers.. ik heb toen gezegd tegen hem dat hij nooit bang hoeft te zijn dat er iets gebeurd ofzo omdat ik van hem hou en niet van iemand anders en dat hij dus niet jaloers ofzo hoeft te zijn, en hij zei precies hetzelfde tegen mij, maar toch ben ik gewoon ook snel jaloers.. en in dit geval heeft het waarschijnlijk ook te maken dat ik me nu buitengesloten voel omdat ik in de andere klas zit en nu veel momenten met hun mis.. bovendien kan ik na school eigenlijk nooit wat langer blijven en leuke dingen doen, ik moet of werken of trainen, de rest heeft allemaal geen baantje. mijn vriend wel, maar die werkt op zaterdag.. dus als hun na school nog even buiten blijven hangen, kan ik er niet bij zijn...
|