Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2011, 19:49
Verwijderd
In mijn klas zit een heel groepjee 4 mensen..
En dan sluiten ze me zech maar buiten alleen als ik vraag of ze boos op me zijn is dat weer niet zo.
En dan hebben we zo'n meisje in de klas zegmaar en ze zegt dat ze me "BFF" is alleen zo doet ze niet, alleen ik heb het zowiezo niet op het "BFF".
Maar ik ben bang dat ze me niet mogen alleen ik snap niet waarom ik er zo mee zitt.. ?
Weten jullie dat ?

En dan hebben we ook zo'n meisjee zeg maar en ze mag me niet denk ik alleen roddelt wel weer over mee. Een beetje scheinheillig dus, maar is dat onzekerheid?
Ik ben ook weeer bang om naar school te gaan.
Moet ik gewoon met de mensen om gaan die me zeker weten mogen,?
En gewoon lekker me ding doen?

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2011, 19:51
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
In mijn klas zit een heel groepjee 4 mensen..
En dan sluiten ze me zech maar buiten alleen als ik vraag of ze boos op me zijn is dat weer niet zo.
En dan hebben we zo'n meisje in de klas zegmaar en ze zegt dat ze me "BFF" is alleen zo doet ze niet, alleen ik heb het zowiezo niet op het "BFF".
Maar ik ben bang dat ze me niet mogen alleen ik snap niet waarom ik er zo mee zitt.. ?
Weten jullie dat ?

En dan hebben we ook zo'n meisjee zeg maar en ze mag me niet denk ik alleen roddelt wel weer over mee. Een beetje scheinheillig dus, maar is dat onzekerheid?
Ik ben ook weeer bang om naar school te gaan.
Moet ik gewoon met de mensen om gaan die me zeker weten mogen,?
En gewoon lekker me ding doen?

Xx
Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 21:54
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Oud 31-08-2011, 10:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Je moet gewoon met de mensen omgaan die je zeker weten mogen en lekker je ding doen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 10:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hoefde het eigenlijk niet eens te vragen, maar nu ben je in elk geval je verhaal kwijt. Soms als mensen je buitensluiten is het niet omdat ze boos op je zijn maar gewoon omdat ze niet willen dat je in hun groepje komt, omdat ze met z'n vieren al een compleet groepje zijn en jou er niet tussen vinden passen. Dan zijn ze niet boos op je, ze willen gewoon geen vriendinnen met je zijn.
In welke klas zit je? Ik gok in de eerste of tweede? Dan heb je namelijk altijd meisjes die over anderen roddelen. Dat is stom en onnodig en niet aardig, en als je merkt dat ze over je roddelt kun je prima vragen of ze haar mond over je wil houden omdat roddelen behoorlijk asociaal is. En dat meisje dat je BFF wil zijn is waarschijnlijk onzeker ofzoiets, ze wil graag vrienden met je zijn maar weet niet hoe ze zich daarnaar moet gedragen dus roept ze maar gewoon wat en dan komt het wel goed, denkt ze. Dat zij vrienden met jou wil zijn wil niet zeggen dat je ook vrienden met haar moet zijn, als je haar niet aardig vindt kan je haar beter gewoon met rust laten.

Niet iedereen kan je aardig vinden. Als je gewoon omgaat met de mensen die je wel aardig vinden is je probleem al praktisch opgelost.
Reageren

Regels voor berichten