Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2011, 21:08
Nederbelg123
Nederbelg123 is offline
Hoi iedereen,

Ik schrijf dit topic omdat ik nog al wat problemen heb in mijn leven en er gewoon eens wat over wilde praten. ( Vooral in het gebied van relaties). Ik ben een jongen van net 15 en woon in een klein dorpje net over de grens in Belgie maar zit wel in nederland op school en scouting. Ik woon daar samen met mijn vader en stiefmoeder nadat mijn moeder 2 jaar geleden gestorven is, daarvoor woonde ik altijd met haar in een gezellig dorp. Ik zit op best een kakschool waar ik niet zo heel veel vrienden heb (En de vrienden die ik heb zijn dan vooral meisjes). Op scouting is het altijd wel gezellig maar ook weer veel meisjes. Met jongens kan ik niet zo goed opschieten en praten ikben niet zo het stoere, chappie type en iedereen vind me altijd homo. Maar dit ben ik niet (No offence!). Ik ga nooit uit zoals ongeveer nu nog iedereen uit mijn klas hoewel ik al wel veel mensen erover hoor. Dit ga ik nooit mogen en kunnen vanwege die afstand en weinig vrienden. Ik zou dit eigenkijk denk ik ook nooit durven. Daarnaast zoek ik eigenlijk ook al heel lang een vriendin maar ik ontmoet weinig mensen omdst de mensen waarmee ik bevriend ben weinig mensen kennen dus mijn vriendengroep wordt er niet veel groter op.

Ik vond het fijn dit even te hebben kunnen luchten,

Nederbelg123
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2011, 21:20
Lente
Lente is offline
niet alle jongen zijn het stoere, chappie type he zou je meer jongensvrienden willen? misschien kun je dan gaan sporten of iets anders waarbij je meer jongens leert kennen. Als je iets zoekt dat wat meer in de buurt is, krijg je ook vrienden die bij je in de buurt wonen en waarmee je dus ook makkelijker af kan spreken.
Over dat uitgaan: als je dat niet wil is dat natuurlijk prima. En als je op een gegeven moment wat meer vrienden hebt en je hebt wel zin om uit te gaan, kun je vast bij één van hen blijven slapen. Maak je daar dus maar geen zorgen om.
Als je ervoor zorgt dat je lekker in je vel zit, dat je leuke dingen doet en nieuwe mensen leert kennen, komt die vriendin vanzelf. Daar hoef je echt niet naar te zoeken!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 21:23
Diamera
Diamera is offline
Hoi Nederbelg!

Waarom mag je niet uit, als je zou willen dan? Ik heb het ook niet zo op uitgaan dus ik snap het wel een beetje, maar er is toch zeker niets gevaarlijks aan?

En als je juist zo veel meiden als vrienden en op de scouting hebt, dan hoef je toch niet ver te zoeken als je een meisje wilt leren kennen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 21:42
Nederbelg123
Nederbelg123 is offline
Citaat:
niet alle jongen zijn het stoere, chappie type he zou je meer jongensvrienden willen? misschien kun je dan gaan sporten of iets anders waarbij je meer jongens leert kennen. Als je iets zoekt dat wat meer in de buurt is, krijg je ook vrienden die bij je in de buurt wonen en waarmee je dus ook makkelijker af kan spreken.
Over dat uitgaan: als je dat niet wil is dat natuurlijk prima. En als je op een gegeven moment wat meer vrienden hebt en je hebt wel zin om uit te gaan, kun je vast bij één van hen blijven slapen. Maak je daar dus maar geen zorgen om.
Als je ervoor zorgt dat je lekker in je vel zit, dat je leuke dingen doet en nieuwe mensen leert kennen, komt die vriendin vanzelf. Daar hoef je echt niet naar te zoeken!
In het dorp waar ik woon wonen nauwelijks kinderen en er zijn geen activiteiten voor. Bovendien zitten die allemaal op een belgische school dus met hun zal ik nooit zo vrienden worden. En ik ben niet echt het sportieve en sociale type dat ergens komt zoals waar ik werkte waar ik gelijk veel vrienden maak. Ik werd zelfs een beeetje door de jongens op mijn werk gepest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten