Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2011, 22:51
Mikeyyzz
Mikeyyzz is offline
Hallo,

Ik zit nu in HAVO4 en ga binnenkort verhuizen naar Helmond, nu is de zomervakantie al afgelopen en heeft iedereen zich al ingeschreven, maar ik zou heel graag willen dat ik nog in Helmond naar een school kan, ik ga zo rond december-januari naar Helmond, dus laten we zeggen halverwege het jaar, kan je dan nog overstappen naar een andere school? Dat ik gewoon eventjes het andere half jaar in Helmond doe als ik daar woon en daarna eindig met HAVO5. Dus eigenlijk is mijn vraag: Kan je halverwege het jaar nog overstappen naar een andere school in HAVO4?

Grtz, Mike
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2011, 06:22
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik denk van niet, of die school moet precies dezelfde PTA hebben...
Wat dan wel weer een voordeel is, in helmond zijn behoorlijk wat havo-scholen dus de kans is groter dat het lukt daardoor.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 07:39
Verwijderd
Ik zou gewoon even belletjes plegen naar die betreffende school. Eigenlijk ben je er te laat mee.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 14:50
Mikeyyzz
Mikeyyzz is offline
Ok, ja ik ga volgende week even naar mijn mentor of te vragen of het mogelijk is en dan die desbetreffende school opbellen.....
Want toetsen voor het examen heb ik nog niet gedaan, maarja of daar plaats is is ook nog een ding.

Alvast Bedankt,,
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 11:32
Tink*
Tink* is offline
Lastig misschien, maar dat weet alleen de school. Er is vast wel een regeling te treffen als je er op tijd bij bent. Misschien in de vorm van jij leert de stof op je oude school en doet toetsen voor hun PTA als je daar komt. Beetje jammer voor je dat je ouders hebben besloten halverwege het schooljaar te verhuizen, maar dat zal ook wel z'n redenen hebben.
Oud 04-09-2011, 11:36
Verwijderd
Ik ben zelf ook halverwege een jaar naar een andere school vertrokken en behalve dat dat wat lastig kan zijn (gezien je dan toch achter ligt met de besproken stof) was het perfect mogelijk. Neem contact op met de scholen en je weet het.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 16:11
Mikeyyzz
Mikeyyzz is offline
Ik heb toch maar besloten dat ik op mijn huidige school blijf, want tegen de tijd dat ik in Helmond woon hoef ik dan nog maar ong. een jaartje naar deze school. En anders is het allemaal een boel moeite om het allemaal te regelen met oa. de boeken en examens etc.
Maar bedankt voor jullie reacties!

Grtz, Mike

Laatst gewijzigd op 12-09-2011 om 08:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten