Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 17:05
Worteltjes
Worteltjes is offline
Nah, mischien is spijt een groot woord, maar in elk geval weet ik wel dat dit niet de beste keuze is misschien, totaal niet praktisch.

Vandaag heb ik dan een stage geregeld voor komend schooljaar, zoals gewoonlijk was ik hier veel te laat mee en mag ik uberhaupt blij zijn da tik wat heb etc. maar toch. Bij de eerste keer bellen was het raak, laat het nu echter 40 km verderop zijn, en mijn auto loopt nou ook weer niet op water, en dat pokkeneind aan reizen staat me eigenlijk ook niet aan.

Had ik natuurlijk mezelf eerder moeten afvragen, maar het leek me wel een leuk bedrijf en in een moment gewoon gebeld, echter zijn zulke bedrijven ook genoeg in de buurt te vinden wat bijvoorbeeld maar 20 km verderop zit, een stuk makkelijker dus....

Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen, aan de ene kant denk ik ergens anders proberen, maarja of je dat na dat bedrijf toe kan maken.. Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 17:12
Winstanley
Winstanley is offline
Niet handig. Licht je argumenten toe, en ik denk dat ze het je niet kwalijk nemen dat je afzegt. Wat ik op dit moment ervaar, is dat ze toch niet persé op je zitten te kijken. Ook zullen ze denken: voor jou 100 anderen. Zit er dus niet mee t.a.v. het bedrijf, maar doe wat voor jou het beste is. Zoals jij al zegt: dichter bij huis zijn ook genoeg bedrijven!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:17
Worteltjes
Worteltjes is offline
Zeker niet handig, i know. maarja ben er ergens toch een beetje bang voor wat hun denken. Denk je er ook aan om tot eind 2011 dit te doen en daarna na een ander bedrijf waarbij dan nog een periode van 10 weken zit, als ik dat nu doe blijf ik op 28 dagen en dat is misschien nog is te doen, ook qua kosten etc.

Moet wel doen waar ik me beter bij voel en dat is zeker niet hier, en absoluut geen volledig jaar..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:26
Worteltjes
Worteltjes is offline
Ik moet ook gewoon verder zoeken, dit wordt zo niet wat, tenminste niet een heel jaar lang, dat lijkt me toch echt het beste..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:30
RiRi95
RiRi95 is offline
Je kunt beter nu veranderen dan daar blijven en na een half jaar beseffen dat je het zo niet vol houd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten