![]() |
|
Verwijderd
|
Je voelt je schuldig omdat het iets is waar weinig mensen al shoppend over kletsen met hun oma oid. Zo krijg je een vertekend beeld, want het merendeel van de mensen doet het wél terwijl er in verhouding weinig over wordt gepraat. Voel je dus niet schuldig. En wat betreft je leeftijd, het is een heel gemiddelde leeftijd om ermee te beginnen.
|
![]() |
|
Nergens schuldig over voelen. Het is het meest normale dat je je eigen lichaam wilt leren kennen. Iedereen hier op dit forum heeft ook met zichzelf gespeeld om hun eigen lichaam beter te leren kennen. Goedzo en ga rustig door en geniet.
![]()
||
Citaat:
|
ok, ik doe het nu eenmaal liever metmijn ds stokje omdat het met mijn vinger pijn doet. waarschijnlijk ben ik daar nog niet aan toe. en ik veeg het naderhand ook proper. ik vind dat iedereen dit soort dingen op zijn eigen manier moet doen!
punt uit!
||
Citaat:
![]() Maar waarom zou je je schamen? Je zou je alleen moeten schamen als je alles deed om er tegen te vechten. Let the feeling go.
Laatst gewijzigd op 18-01-2022 om 21:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
sprookje, prinses prullaria deel 2 muckymouse | 3 | 23-12-2005 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Perzik Verwijderd | 28 | 11-10-2004 23:18 |