![]() |
|
Maar dat soort dingen toch niet? Wel dingen zoals niet (te veel) in de zon zitten, en geen tekort aan bepaalde voedingsstoffen, en niet roken, maar ik zie geen link tussen hardlopen en minder kans op kanker. Tenzij je daardoor heel hard van een grote stralingsbron weg kunt rennen misschien?
![]()
|
![]() |
Heb wel iets gehoord over electrosmog, had mn broer het over
http://www.denieuwedokters.nl/electrosmog.html
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zit dagelijks soms wel meer dan 12u te staren naar 2 schermen, waarvan 8 in bijzijn van vele andere computers. verder word ik dagelijks 16 uur blootgesteld aan een wifi-signaal op minder dan 5meter afstand. (router op slaapkamer)
Tot slot slaap ik met een iphone naast mn kussen, welke verantwoordelijk is voor wifi, gsm en bluetooth signalen. Er is nog geen kanker gecostateert. Mocht die vrouw gelijk hebben, zouden kantoormedewerkers massaal sterven aan kanker. De gemiddelde levensverwachting is echter nog steeds stijgende, dus niets aan de hand |
![]() |
|
Die bewering slaat als een koe op een varken. Als je zelf niet inziet wat er fout is aan je redenatie dan moet je jezelf toch eens afvragen of je niet te veel wordt blootgesteld aan magnetische velden (wat overigens totaal iets anders is dan radioactiviteit).
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heroes [NL] Verwijderd | 241 | 12-07-2008 22:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Niet geloven ook geloven...?! WärteR | 181 | 08-10-2006 22:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Exacte vakken in de vijfde. *ABC* | 7 | 06-11-2004 23:12 | |