Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Oke ik woon in Gelderland en mag donderdag weer écht beginnen, woendag moet ik heel even naar school maar hoe en wat weet ik nog niet precies.
Ik heb mijn boeken vrijdag pas gekregen 34, belachelijk maar tis examenjaar (ik ga ze echt niet allemaal kaften de helft staat toch alleen maar thuis in de kast denk ik dan..) Ik heb een hema-agenda, ik kaft mijn boeken wel netjes en misschien dom maar ik vind het altijd heeel fijn als ik al die netjes gekafte boeken zie en een nette agenda en net etui en nette schriften, aan het eind van het jaar is dat wel anders... In september ga ik naar Rome jeej (: heel erg zin in. Leuk feitje van mijn rooster: maandag eerste 5 uur vrij, dus als ik wil zou ik elke zondag uit kunnen gaan haha. |
![]() |
|
Ik ga mijn boeken niet kaften, ik ben er voorzichtig mee. En als ik al boeken meeneem naar huis dan is dat omdat ik echt iets wil doornemen (omdat ik nog niet snap bijv.) of moet leren voor een SE.
Verder zal ik wel de nodige voorbereidingen voor wis-B moeten treffen, ben namelijk geswitcht van wis-A naar B en moet dus een ENORME inhaalslag maken ![]() ![]()
||
Citaat:
Aan de ene kant goed om elkaar te leren kennen (de mensen die niet bij jou in dezelfde klas op de basisschool zaten wel te verstaat), maar aan de andere kant is het toch wel leuk als je op kamp gaat met een klas die je al enige tijd bekent is... |
![]() |
||
Citaat:
Wij beginnen eerder, meestal om 8.10 en eindigen dan om 14.30, 15.30 heel soms en ook soms om 16.15. Is dat 16.20 het laatste lesuur bij jullie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, mijn klas was dan ook geen leuke klas in de eerste. Wat dat betreft had ik geluk dat we al gelijk op kamp gingen: Er was nog geen 'pikorde'. Helaas kwam die gauw genoeg.. Waarom kunnen mensen niet gewoon altijd gezellig met elkaar omgaan? Ik vraag het mezelf zo vaak af, maar zelf roddel ik ook. Ik heb dus eigenlijk geen recht van spreken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, graag een beetje ontopic blijven. Praten over roosters mag, maar het is niet de bedoeling dat je hier aan elkaar gaat vragen wie waar woont.
![]() Ik moet vanmiddag mijn rooster ophalen! Ben benieuwd hoe het is want ik vrees het ergste. Dit jaar hebben ze weer veel te veel nieuwe leerlingen aangenomen (het past niet meer in de school, vorig jaar werd er al les gegeven in de kasten maar dat is ook dit jaar niet meer genoeg..) dus ik vrees dat de bovenbouw er weer de nodige tussenuren bij heeft gekregen. Ook weet ik vanmiddag pas wie mijn mentor en nieuwe klas is, dus het blijft nog even spannend! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De school is weer een zooitje aan het maken voor dinsdag. volgens het rooster hoef ik pas woensdag naar school tenzij de rest van de school die niet op het vmbo zit dinsdag wel naar school hoeft.
Ze zijn weer lokalen aan het bij bouwen. De kluisjessleutel moest ik allang hebben gekregen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Aankopen schooljaar Verwijderd | 4 | 17-07-2012 10:19 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Het nieuwe schooljaar lady of the dark | 4 | 08-11-2006 21:15 | |
Studeren |
vraag over nieuw schooljaar Verwijderd | 5 | 10-05-2006 11:30 | |
Algemene schoolzaken |
Goede voornemens voor 't nieuwe schooljaar? Verwijderd | 42 | 05-07-2003 22:53 | |
Algemene schoolzaken |
start nieuwe schooljaar op universiteit? Kupu | 16 | 17-04-2003 21:47 | |
Psychologie |
bang voor ut nieuwe schooljaar Andora | 21 | 14-08-2002 09:01 |