Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is meer hoe je poseert en jezelf presenteert. Natuurlijk zou het beter zijn als je een studio kon vinden, maar misschien kun je een neutrale omgeving vinden. Denk dan aan hoe je het best een fotostudio kunt nabootsen en laat iemand de foto's maken (zelfontspanner is toch anders).
Succes! |
![]() |
|
Lichaam is maar 1 van de dingen die goed moeten zijn bij een model. Andere dingen zijn: fotogeniek zijn, houding en manier van presenteren.
Wat jij het modellenbureau met deze foto's biedt, is dus veel te weinig. Zij kunnen hier helemaal niet uit afleiden of jij fotogeniek bent en of jij met een goede attitude een spotje zou kunnen opnemen of op de catwalk kan lopen. Dus wees minder lui (dat kunnen ze vast waarderen!) en ga langs i.p.v. via internet foto's sturen.
||
Verwijderd
|
Voor iemand die modellenwerk wil gaan doen begrijp je er gezien die foto's nog verdacht weinig van. Wellicht is het eerst een idee om jezelf eens goed in te lezen over hoe en wat alvorens deze dramatische foto's richting een bureau te sturen. Maak je meteen een betere indruk.
Maar nee dus, absoluut niet met deze foto's gaan. Ze komen niet meer bij als ze dat zien. Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm, ik heb er misschien niet zo heel veel verstand van, maar ik had een keer voor de lol wat foto's opgestuurd,
Als antwoord kreeg ik dat ik er wel goed voor leek, maar toch eerst professionele foto's moest laten maken (dat kon bij hun) Verder niet veel mee gedaan maar dat je het weet ;D Proberen kan nooit geen kwaad, nee heb je, ja kun je krijgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom kies je eigenlijk voor deze foto's?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat had je al van te voren kunnen bedenken. Ga er heen en probeer, daar hoef je toch geen topic voor te openen, je weet je antwoord zelf al. |
![]() |
|
|