Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2011, 18:45
PureForce92
PureForce92 is offline
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het hier maar. Ik ben 19 jaar en wil modellenwerk gaan doen. (heb wel is te horen gekregen dat ik dat moest proberen) Zijn er hier mensen die hier iets van af weten? Tips enzo?

Wat over mezelf, 19 jaar, 1m82 77kg laag vetpercentage donker haar donkere ogen bruine huidskleur, hele lichte skeletbouw (wel brede schouders). Moet goed zijn toch?

Dit is dus mijn vraag een model moet bepaalde ratio hebben in borst, taille en heup wijdte. Ik zit goed in die categorie alleen zijn mijn taille en heupen te smal in vergelijking met mijn borst. Denken jullie dat dit een probleem zal zijn? Ik train namelijk en kan me afmetingen aanpassen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2011, 18:46
Verwijderd
Schrijf je eens in bij een modellenbureau?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:55
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ja wat draai zegt! Neem contact op.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:57
PureForce92
PureForce92 is offline
Heb me fotos enzo naar 6 bureaus gestuurd (via i-net) maar ik wil meer doen dan ze online volspammen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Heb me fotos enzo naar 6 bureaus gestuurd (via i-net) maar ik wil meer doen dan ze online volspammen
Ga dan persoonlijk langs en laat zien dat je het graag wilt!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ga dan persoonlijk langs en laat zien dat je het graag wilt!
Dit. Zoals ik al zei: contact opnemen!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:23
PureForce92
PureForce92 is offline
x

Laatst gewijzigd op 20-08-2011 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:33
Verwijderd
Heb je nog andere foto's? Dit zijn voornamelijk foto's die je echt je lichaam laten zien, maar dat lichaam zien ze ook wel als jij voor ze staat. Wat ik denk dat beter zou zijn als je echt foto's hebt waar je helemaal op staat (dus lichaam en gezicht).

Misschien kun je ergens een fotoshoot regelen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:35
PureForce92
PureForce92 is offline
Ik wil eigelijk een fotoshoot maar de financiele crisis heeft mij hard getroffen dus zelf gemaakte foto's zijn mijn enige optie. x

Laatst gewijzigd op 20-08-2011 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:47
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk niet echt foto's die ik mee zou nemen naar een modellenbureau. Dat kan natuurlijk aan mij liggen , ik ben natuurlijk geen professioneel iemand en kan er dus ook niet in dat opzicht over oordelen .

Ken je ook niemand met een beetje een goede camera en dat je ergens een mooi plek (in een bos, ergens bij hele nieuwe of juist oude gebouwen) zoekt waar je leuke foto's kan maken?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:49
PureForce92
PureForce92 is offline
Ik ga kijken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 19:50
Em.
Em. is offline
Het gaat toch niet om de achtergrond, maar meer dat je ziet dat iemand een goed lichaam/houding/bouw heeft, kan poseren en ook nog een aanvaardbaar hoofd bovendien? Niet dat ik er verstand van heb, en misschien dat een bos-achtergrond wel positief inwerkt op mensen die het moeten beoordelen, maar ik denk dat je het uiteindelijk toch van je lichaam/uiterlijk/overkomen moet hebben en niet van de kwaliteit van de camera.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 20:01
PureForce92
PureForce92 is offline
Daar ben ik wel zeker van Em alhoewel een digitale camera toch beter weergeeft hoe je ervoor staat
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 21:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind het persoonlijk niet echt foto's die ik mee zou nemen naar een modellenbureau. Dat kan natuurlijk aan mij liggen , ik ben natuurlijk geen professioneel iemand en kan er dus ook niet in dat opzicht over oordelen .

Ken je ook niemand met een beetje een goede camera en dat je ergens een mooi plek (in een bos, ergens bij hele nieuwe of juist oude gebouwen) zoekt waar je leuke foto's kan maken?
Zo'n achtergrond leidt te veel af. Een fotostudio is beter, dus vraag het aan iemand die toevallig fotografie studeert.
Oud 19-08-2011, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is meer hoe je poseert en jezelf presenteert. Natuurlijk zou het beter zijn als je een studio kon vinden, maar misschien kun je een neutrale omgeving vinden. Denk dan aan hoe je het best een fotostudio kunt nabootsen en laat iemand de foto's maken (zelfontspanner is toch anders).

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 22:27
Balance
Balance is offline
Lichaam is maar 1 van de dingen die goed moeten zijn bij een model. Andere dingen zijn: fotogeniek zijn, houding en manier van presenteren.

Wat jij het modellenbureau met deze foto's biedt, is dus veel te weinig. Zij kunnen hier helemaal niet uit afleiden of jij fotogeniek bent en of jij met een goede attitude een spotje zou kunnen opnemen of op de catwalk kan lopen. Dus wees minder lui (dat kunnen ze vast waarderen!) en ga langs i.p.v. via internet foto's sturen.
Oud 20-08-2011, 02:37
PureForce92
PureForce92 is offline
@balance
dat was ik ook van plan en dan met die 3 fotos
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 12:13
Rysair
Rysair is offline
Ze wou gewoon zeggen dat je eerst een fotoshoot moet laten doen, want met deze 3 foto's lachen ze je bij wijze van spreken uit.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 13:28
Verwijderd
Voor iemand die modellenwerk wil gaan doen begrijp je er gezien die foto's nog verdacht weinig van. Wellicht is het eerst een idee om jezelf eens goed in te lezen over hoe en wat alvorens deze dramatische foto's richting een bureau te sturen. Maak je meteen een betere indruk.

Maar nee dus, absoluut niet met deze foto's gaan. Ze komen niet meer bij als ze dat zien.

Citaat:
(heb wel is te horen gekregen dat ik dat moest proberen)
Dat hebben de meeste mensen weleens gehoord.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 14:39
PureForce92
PureForce92 is offline
Citaat:
Voor iemand die modellenwerk wil gaan doen begrijp je er gezien die foto's nog verdacht weinig van. Wellicht is het eerst een idee om jezelf eens goed in te lezen over hoe en wat alvorens deze dramatische foto's richting een bureau te sturen. Maak je meteen een betere indruk..
Op sommige sites zeiden ze dat vakantiefoto's goed waren maargoed ik ga wel een shoot doen.

Citaat:
Dat hebben de meeste mensen weleens gehoord.
Wat is je punt?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 15:38
Verwijderd
Dat dat meestal lege complimenten van leken zijn en je daar geen waarde aan moet hechten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 15:42
PureForce92
PureForce92 is offline
Waarom zou ik het niet proberen ookal heb ik een kleine kans op slagen? Als blijkt dat ik geschikt ben in die branche waarom zou ik er dan geen gebruik van maken? Waarom zou ik het niet eens proberen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 16:20
noellevsxx
noellevsxx is offline
Ehm, ik heb er misschien niet zo heel veel verstand van, maar ik had een keer voor de lol wat foto's opgestuurd,
Als antwoord kreeg ik dat ik er wel goed voor leek, maar toch eerst professionele foto's moest laten maken (dat kon bij hun) Verder niet veel mee gedaan maar dat je het weet ;D
Proberen kan nooit geen kwaad, nee heb je, ja kun je krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik het niet proberen ookal heb ik een kleine kans op slagen? Als blijkt dat ik geschikt ben in die branche waarom zou ik er dan geen gebruik van maken? Waarom zou ik het niet eens proberen?
Waar zeg ik dat je het niet moet proberen? Heb je wel gelezen wat ik zei?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 17:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2011, 00:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Op sommige sites zeiden ze dat vakantiefoto's goed waren maargoed ik ga wel een shoot doen.
Maar deze foto's zijn nog slechter dan vakantiekiekjes. op vakantiekiekjes zie je of iemand nog enigszins kan poseren en of de camera van hem houdt. Dat kan je bij deze foto's echt niet zeggen.
Waarom kies je eigenlijk voor deze foto's?
Oud 21-08-2011, 19:24
Pluis
Pluis is offline
Dit gaat meer over uiterlijk, dus ik verplaats het topic naar lifestyle.
Oud 22-08-2011, 07:30
Verwijderd
Citaat:

Dat had je al van te voren kunnen bedenken.
Ga er heen en probeer, daar hoef je toch geen topic voor te openen, je weet je antwoord zelf al.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom zijn de foto's weggehaald?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten