Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wacht even; zij gaan janken dat jij geen vrienden hebt? Zijn ze dan wel helemaal goed??? Dit moet je gewoon inderdaad negeren, want ze willen nu alleen nog maar meer aandacht... |
![]() |
|
![]() |
Janken in de zin van, pesten, niet huilen. Tja. Wel huilie spelen, zo van.... Aaaah hij heeft geen vrienden!! hahahahaha
snapje ? ... Inderdaad deze mensen en voorral hun gedrag negeren. Het zijn doetjes ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu is het helemaal raar. Ze gingen met z'n drieën langs m'n huis en hooide appeltjes tegen m'n raam
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 2,5 jaar een hele leuk tijd met ze gehad. Ik kan ze niet zomaar negeren, maar ik wil het wel maar het lukt gewoon niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want ik kan mij totaal niet voorstellen dat ze opeens zo vreemd doen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om toch nog ff terug te komen omdat ze me voor ''gamenerd'' uitschelden.
Dat slaat helemaal nergens op, want een andere vriend van mij gamed nog meer dan ik, en daar zoeken ze geen ruzie mee? die zit elke dag langer op de PC dan ik. Ze schreeuwen trouwens nog steeds naar me. en als ze in hun eentje zijn dan durven ze ineens niks meer te zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Rukken met vrienden Ramram | 47 | 17-01-2016 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ouders doen raar Spydogez | 22 | 13-04-2005 19:15 | |
Liefde & Relatie |
vriend doet raar.. alpha | 18 | 02-11-2004 13:37 | |
Liefde & Relatie |
waar ligt bij jullie de grens tussen vriendjes zijn en een relatie born2dance | 18 | 09-02-2004 12:10 | |
Seksualiteit |
is dit raar:S BleedingPrinces | 25 | 18-02-2003 12:34 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend doet raar Verwijderd | 5 | 18-06-2002 08:42 |