![]() |
|
![]() |
Dat is heel mooi gezegd en ook hoe echte liefde zou moeten zijn.
Helaas is "liefde" voor sommige mensen ook vaak een hormonencocktail, daar heeft Rammstein nog een goed nummer over gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=70KW8rvjmOg |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een bepaalde liefde voor iemand hebt (niet eens perse verliefdheid) Is het vooral belangrijk voor je dat diegene zich gelukkig voelt en als diegenen gelukkig is ben je zelf vaak ook gelukkig. Het gevoel dat je het liefste altijd bij diegene bent maar zelfs dat zou laten als dat beter zou zijn voor diegene.
Dat je altijd voor iemand klaar zou staan en soms zelf bereid bent jezelf op te offeren en weg te cijferen om het die andere naar de zin te maken als je weet dat je dan die liefde ook terug krijgt! Liefde deel je, ontvang je en geef je! Maar al het houden van doet eigenlijk pijn of kan pijn doen, dat maakt het denk ik ook zo mooi, omdat zelfs de meest diepe liefde kan vergaan als je met iemand lang geen contact meer hebt. Het is dus denk ik zo mooi omdat het niet voor altijd is en je het niet in je eentje kan beleven, maar het bereikt met anderen. |
![]() |
|
De discussie over jaloers zijn is afgesplitst naar dit topic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is liefde? DBaart | 22 | 20-01-2014 10:32 | |
Liefde & Relatie |
[vraag] Wat is liefde? wudong | 49 | 15-11-2011 10:46 | |
Liefde & Relatie |