Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ut blijft toch altijd iets van jezelf ,zonde om weg te gooien....
|
Ja ik wil er mijn beroep van maken...schrjiven dan...niet zonodig dichten...
maar ik ga er niet mijn toekomst op zetten, ik wil eerst mijn horeca diploma's hebben om op terug te vallen.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dat precies zo! Wil zoveel en ga ook alles doen. Het leven is te kort om niet geleeft te worden. Ik blijf ten allen tijden gedichten schrijven, gewoon omdat ik op die manier goed mijn gevoel kwijt kan. Als er verder iets met die gedichten gebeurt is dat leuk, maar wel bijzaak. Ik ga komend najaar ook op reis, lekker er minimaal een half jaar tussen uit, heerlijk! En verder zie ik wel wat ik ga doen, carpe diem zou ik zeggen! ![]() Liefs, Caroline
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
nou ikke niet hoor!! Ik dicht gewoon als ik wat kwijt moet omdat dat oplucht.. Als je van dichten je werk maakt, wordt je verplicht wat op papier te zetten, omdat je anders niks verdient natuurlijk! En onder druk dichten kan ik niet.. T gaat nu erg goed met me, dus zie je op het moment niet veel gedichten van mij hier, maar das ook wel eens anders geweest!! Dusz: ik dicht alleen als ik inspiratie (=problemen) heb en dar bovenop ben ik bijlangena niet goed genoeg..
veel liefs, Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes, Dreampoet ps: ik ben gevleid dat je mijn naam vernoemde in jouw lovende reactie, maar zoals ik me nu voel (een beetje leeg, zonder inspiratie), zie ik zo'n leven nog niet helemaal zitten. Het wordt wel beter, dat weet ik zeker (morgen misschien al ![]() Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
hihi zal ik verklappen dat ik ratsja ben bwaaah ik is flauw ik is uitgeweest ik is alcohol genuttigd (dit keer weinig) ik is........ bleeeeehh dank u allemaal tot ziens |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik had het ook gezien, de wijze jokodus is te bescheiden (hij vergeet zichzelf te vermelden... en vele andere ![]() Groetjes, Dreampoet
|
Nee, dichten zou ik nooit echt als beroep willen gaan doen, simpelweg omdat ik niet weet of ik dit blijf doen, leuk blijf vinden. Je weet niet of het mooi gevonden wordt ik vind er teveel onzekerheden aan vast zitten.
Neemt niet weg dat ik wel ooit een boekje uit zou willen brengen, of dat er gewoon iets met mijn gedichten gedaan wordt, maar ook al zou dat lukken, is dat denk ik nog voor erbij. En Caro, je hebt helemaal gelijk. Heb net lekker uit zitten zoeken wat ik eventueel allemaal kan gaan doen als ik geslaagd ben ![]() Ik wil weg hier, dat wel. X
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |