Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2011, 22:39
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
dusss

Laatst gewijzigd op 25-09-2011 om 00:56.
Advertentie
Oud 24-09-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
jaa oke, maar tog, het was egt een hele belangrijke avond, gelukkig zat de rsa nog in het andere lokaal , en deelde ik de taart met de verkenners, toen kwam de rsa, en vroegern: hey mogen we ook een stukje,, ik zeg zo,: geloof me, daar wil je egt geen stukje van
Ik had nog niet door dat het je broertje was en niet een van je rondeleden. Das wel heel flauw dan ja. Was het verder wel een beetje leuk?
Oud 24-09-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Als je die aan iemand geeft, kan hij spotify free krijgen, dat is ook ongelimiteerd als ik me niet vergis.

Maar ik denk dat je bij spotify unlimited ook codes weg kan geven

Ik heb spotify open, daarmee kan ik nu nog maar een uurtje luisteren deze maand
Volgens mij zijn ze grotendeels gestopt met Spotify Free, die vlieger gaat dus niet op.
Oud 24-09-2011, 22:40
Verwijderd
# mist in titel, pas aan dan
Oud 24-09-2011, 22:41
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Volgens mij zijn ze grotendeels gestopt met Spotify Free, die vlieger gaat dus niet op.
Ik zal het even nakijken
Oud 24-09-2011, 22:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Echt maar vier keer op een dag, maximaal? Weinig! Maar goed, ik heb ook een superhoge testosteronspiegel natuurlijk, vandaar mijn woeste lichaamsbeharing.
Oud 24-09-2011, 22:45
Verwijderd
Ik zie op de site staan dat spotify free verkrijgbaar is -no invitation needed .
Thomas.
Thomas. is offline
Ik kan spotify free idd niet erg goed vinden, op de 'i have code' optie na dan.

Hmm, ik ga binnenkort ook maar eens unlimited aanschaffen, maar dat zou wel echt wat gaan kosten, aangezien ik 22 euro per maand krijg.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik zie op de site staan dat spotify free verkrijgbaar is -no invitation needed .
Nee, dat is spotify open.
Oud 24-09-2011, 22:46
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Echt maar vier keer op een dag, maximaal? Weinig! Maar goed, ik heb ook een superhoge testosteronspiegel natuurlijk, vandaar mijn woeste lichaamsbeharing.
Well, when pussy throws itself at you, jerking off takes a backseat, nomsayin?
Verwijderd
Citaat:
Ik kan spotify free idd niet erg goed vinden, op de 'i have code' optie na dan.

Hmm, ik ga binnenkort ook maar eens unlimited aanschaffen, maar dat zou wel echt wat gaan kosten, aangezien ik 22 euro per maand krijg.
Als je amper geld hebt kan je dan niet beter gewoon muziek downloaden?
CuwleMandarijn
Citaat:
Ik had nog niet door dat het je broertje was en niet een van je rondeleden. Das wel heel flauw dan ja. Was het verder wel een beetje leuk?
ja joh, gelukkig kwam de taart pas aan het einde van de avond, tussen door in het programma hoorde ik een spel dat ik al lang niet meer gedaan had, veels te lang niet, HOLLANDSE LEEUWEN (je hebt twee mensen in het midden, andere staan aan de kant, de leiding roept dan HOLLANDSE LEEUWEN!!, en dan moet je levend de overkant zien te halen,wordt je gepakt, dan tillen de twee mensen je op en laten je vallen, en dan hoor je bij hun , en moet je de andere zien te pakken) veelste lang niet gespeeld, speelde uit eindelijk me allerlaatste potje dus..

wat ik ook voor het allerlaast speelde is het Bekende Verkenners Mepspel, als je wordt gemept door de leiding, dan ben af, moest je dus ook heel goed verstoppenl speelde dat dus ook voor het laatst

maargoed ik begin aan een nieuwe start bij de rsa, (helaas gingen er maar 5 overvliegen, inclusief ik, mis dus heel veel budds) ik kwam al gelijk goed binnevallen door te melden dat ik nog een bank beschikbaar had soort slaap bank, lucky for me hadden ze er nog een nodig, en ik hoorde ook dat 15 oktober we een catering hebben op het terrein, iedereen mag dus iets mee brengen, voor tte snacken etc, de geldopbrengst gaat allemaal naar ons toe(r.s.a dus) al met al, was het egt een te gekke laaste verkenner avond!
Oud 24-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Vroeger waren er twee types gratis account, eentje die je alleen op uitnodiging kon krijgen, zonder beperkingen qua luisterduur, en eentje die je zo kon aanmaken, maar dan met een maximum van 20 uur per maand. Dit is alleen al een tijdje niet meer zo.
Oud 24-09-2011, 22:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Well, when pussy throws itself at you, jerking off takes a backseat, nomsayin?
Uiteraard, maar jij bent toch ook 12 geweest.
Oud 24-09-2011, 22:48
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Uiteraard, maar jij bent toch ook 12 geweest.
Ja, maar toen was ik te druk met wiskunde/natuurkunde.
Oud 24-09-2011, 22:51
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Als je amper geld hebt kan je dan niet beter gewoon muziek downloaden?
Ik gebruik spotify om muziek te ontdekken en albums te luisteren die ik nog niet ken. Wordt een beetje moeilijk downloaden dan

En downloaden doe ik vaak als ik een nummer echt leuk vind, dat ik dan weer op spotify heb gehoord
Oud 24-09-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik spotify om muziek te ontdekken en albums te luisteren die ik nog niet ken. Wordt een beetje moeilijk downloaden dan

En downloaden doe ik vaak als ik een nummer echt leuk vind, dat ik dan weer op spotify heb gehoord
pm!
Oud 24-09-2011, 22:52
Verwijderd
related zooi actief zoeken via last.fm dan maar!
Oud 24-09-2011, 22:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Dat is niet moeilijk, gewoon gebruik maken van last.fm/blogs/kennissen om nieuwe shit te ontdekken.
Oud 24-09-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:

Dat is niet zo moeilijk, dan moet je gewoon last fm installeren en kijken naar de artiesten die je aangeraden worden. Denk je nou echt dat iedereen van 14 daarvoor spotify nodig heeft en dik moet gaan betalen? En verder kun je je nog muziek laten aanraden via dit forum
Oud 24-09-2011, 22:56
Thomas.
Thomas. is offline
Ik zal eens naar last.fm kijken, had er al eens van gehoord.

Maarja, ik vind spotify ook wel erg fijn. Wat ik wel kan proberen is om mijn ouders te overtuigen dat het handig is voor feesten en weetikvoorwat. Dan krijg ik gewoon alles teruggestort
Oud 24-09-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
ja joh, gelukkig kwam de taart pas aan het einde van de avond, tussen door in het programma hoorde ik een spel dat ik al lang niet meer gedaan had, veels te lang niet, HOLLANDSE LEEUWEN (je hebt twee mensen in het midden, andere staan aan de kant, de leiding roept dan HOLLANDSE LEEUWEN!!, en dan moet je levend de overkant zien te halen,wordt je gepakt, dan tillen de twee mensen je op en laten je vallen, en dan hoor je bij hun , en moet je de andere zien te pakken) veelste lang niet gespeeld, speelde uit eindelijk me allerlaatste potje dus..

wat ik ook voor het allerlaast speelde is het Bekende Verkenners Mepspel, als je wordt gemept door de leiding, dan ben af, moest je dus ook heel goed verstoppenl speelde dat dus ook voor het laatst

maargoed ik begin aan een nieuwe start bij de rsa, (helaas gingen er maar 5 overvliegen, inclusief ik, mis dus heel veel budds) ik kwam al gelijk goed binnevallen door te melden dat ik nog een bank beschikbaar had soort slaap bank, lucky for me hadden ze er nog een nodig, en ik hoorde ook dat 15 oktober we een catering hebben op het terrein, iedereen mag dus iets mee brengen, voor tte snacken etc, de geldopbrengst gaat allemaal naar ons toe(r.s.a dus) al met al, was het egt een te gekke laaste verkenner avond!
Rsa kan ik niet als term, maar ik neem aan dat dat de rowans zijn? (tenminste, zo ging dat bij ons. We hadden de roans en de scherpa's maar omdat er te weinig waren van ieder, en de leiding de hormonen wel grappig vonden, werden ze gemixt tot 'shero's'. Daar heb ik het overigens niet zo lang uitgehouden want ik was nog een klein kind vergeleken met de rest.
Oud 24-09-2011, 22:57
CuwleMandarijn
Sjongesjongejonge, dat hele spotify gedoe, je hebt tog ook andere alternativen, zoals: Itunes , Bearshare, Imesh, als ik een liedje zie of hoor dan is dat of op last fm, of op youtube,
Oud 24-09-2011, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Check regelmatig de luisterpaal en luister naar goede radiostations (Ik ben zelf fan van BBC 6music). Als je ook je last.fm in de gaten houdt en wat rondklikt op youtube, kom je vanzelf zat nieuwe dingen tegen waar je niks voor hoeft te betalen.

Ook fijne sites om muziek te ontdekken:
Grooveshark
Stereomood (Heeft playlists voor verschillende stemmingen en activiteiten.)
Oud 24-09-2011, 23:02
Thomas.
Thomas. is offline
Mij gaat het vooral om hele albums zonder te hoeven wachten te luisteren, playlists maken enz. Natuurlijk heb ik ook iTunes, maar daar staan de dingen op voor m'n iPod, en dat zijn vaak m'n favorieten bij spotify
Advertentie
Oud 24-09-2011, 23:02
Verwijderd
Iets meer moeite doen bespaart je duisent veel geld.
Oud 24-09-2011, 23:04
CuwleMandarijn
Citaat:
Rsa kan ik niet als term, maar ik neem aan dat dat de rowans zijn? (tenminste, zo ging dat bij ons. We hadden de roans en de scherpa's maar omdat er te weinig waren van ieder, en de leiding de hormonen wel grappig vonden, werden ze gemixt tot 'shero's'. Daar heb ik het overigens niet zo lang uitgehouden want ik was nog een klein kind vergeleken met de rest.
ja, idd ,roans en scherpa's en nog iets , daar staar de R.S.A voor
Oud 24-09-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mij gaat het vooral om hele albums zonder te hoeven wachten te luisteren, playlists maken enz. Natuurlijk heb ik ook iTunes, maar daar staan de dingen op voor m'n iPod, en dat zijn vaak m'n favorieten bij spotify
het is gewoon dikke onzin om daar geld voor te gaan betalen als je dat amper hebt.
Oud 24-09-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Mij gaat het vooral om hele albums zonder te hoeven wachten te luisteren, playlists maken enz.
Daar is grooveshark prima voor.

Citaat:
ja, idd ,roans en scherpa's en nog iets , daar staar de R.S.A voor
Okuj! Nou ik hoop dat je het leuk vindt.
Verwijderd
Anders wordt er even een flesje bier op mijn balkon gegooid! Waar kwam die nou weer vandaan?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De jeugd van tegenwoordig is gewoon te verwend op muziekgebied. Niemand wil meer zoeken of moeite doen, alles moet maar binnen een seconde tot hun beschikking zijn.
Oh, wat ik mis ik de goeie ouwe tijd dat mensen nog rondhingen in platenzaken en muziektijdschriften lazen en dat MTV en 3FM nog goede muziek draaiden en dat mensen toffe dingen opnamen op cassettebandjes...

[/nostalgiemodus] (ja sorry hoor, Nirvana avond op Ned3, dan krijg je dat.)
Oud 24-09-2011, 23:08
Verwijderd
Meneer Thomas. is al uit de brand geholpen
Oud 24-09-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
De jeugd van tegenwoordig is gewoon te verwend op muziekgebied. Niemand wil meer zoeken of moeite doen, alles moet maar binnen een seconde tot hun beschikking zijn.
Oh, wat ik mis ik de goeie ouwe tijd dat mensen nog rondhingen in platenzaken en muziektijdschriften lazen en dat MTV en 3FM nog goede muziek draaiden en dat mensen toffe dingen opnamen op cassettebandjes...

[/nostalgiemodus] (ja sorry hoor, Nirvana avond op Ned3, dan krijg je dat.)
Ik denk niet dat het zozeer met de tijd te maken heeft, maar veelal met het verschil tussen muziekconsumenten en muziekliefhebbers.
Oud 24-09-2011, 23:09
Swlabr
Swlabr is offline
Not this pretentious shit again.
Oud 24-09-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Juist niet!
Oud 24-09-2011, 23:11
Verwijderd
Wat is er pretentieus aan concluderen dat muziekliefhebbers graag MOEITE doen om aan nieuwe muziek te komen?
Oud 24-09-2011, 23:13
Verwijderd
En als je al die moeite in spotify stopt, heb je nog veel meer dan wanneer je die moeite stopt in in platenwinkels rondhoppen!
Oud 24-09-2011, 23:14
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Meneer Thomas. is al uit de brand geholpen
Ja heel erg bedankt!!!

Het werkt dus toch!
Oud 24-09-2011, 23:15
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wat is er pretentieus aan concluderen dat muziekliefhebbers graag MOEITE doen om aan nieuwe muziek te komen?
"oeeeh look at me I've got such a wide and eclectic taste in music, why can't other people appreciate music like I do bla bla bla"

Oud 24-09-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ja heel erg bedankt!!!

Het werkt dus toch!
Oud 24-09-2011, 23:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ga je moeder rologen, ventje.

Thomas zei dat het 'm ging om muziek aan kunnen klikken zonder te wachten en zonder playlists te maken, oftewel zonder enige moeite te doen. Als je meer muziek wilt, moet je er meer voor doen. Simpel.
Verwijderd
Citaat:
"oeeeh look at me I've got such a wide and eclectic taste in music, why can't other people appreciate music like I do bla bla bla"

Dat is helemaal niet het gemaakte punt lutser maar als je graag dingen wil lezen die er niet staan be my guest.
Pierrot
Pierrot is offline
Zo, dit lijkt me een goede discussie.
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ga je moeder rologen, ventje.
Lol @ whale addressing me.
Citaat:
Dat is helemaal niet het gemaakte punt lutser maar als je graag dingen wil lezen die er niet staan be my guest.

Wat is het punt?
Oud 24-09-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:

Dat zeg ik helemaal niet?

Ik zeg alleen dat er heden ten dage net zo goed muziekliefhebbers bestaan die moeite steken in het zoeken van muziek, zoals vroeger. Alleen uit zich het anders dan vroeger.
Ik zei niks over mezelf.
Oud 24-09-2011, 23:18
Thomas.
Thomas. is offline
GODVER
Citaat:
Hello Thomas,

Welcome to your free 48-hour trial of Spotify Premium.
Gierige mensjes
Pierrot
Pierrot is offline
Oh, en *knik*.
Swlabr
Swlabr is offline
*knik*
Oud 24-09-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
GODVER

Gierige mensjes
Oud 24-09-2011, 23:19
Verwijderd
dan snap ik geen kont van waar die invitations dan voor dienen...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten