Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() wat ik ook voor het allerlaast speelde is het Bekende Verkenners Mepspel, als je wordt gemept door de leiding, dan ben af, moest je dus ook heel goed verstoppenl speelde dat dus ook voor het laatst ![]() ![]() maargoed ik begin aan een nieuwe start bij de rsa, (helaas gingen er maar 5 overvliegen, inclusief ik, mis dus heel veel budds) ik kwam al gelijk goed binnevallen door te melden dat ik nog een bank beschikbaar had soort slaap bank, lucky for me hadden ze er nog een nodig, en ik hoorde ook dat 15 oktober we een catering hebben op het terrein, iedereen mag dus iets mee brengen, voor tte snacken etc, de geldopbrengst gaat allemaal naar ons toe(r.s.a dus) al met al, was het egt een te gekke laaste verkenner avond!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En downloaden doe ik vaak als ik een nummer echt leuk vind, dat ik dan weer op spotify heb gehoord
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sjongesjongejonge, dat hele spotify gedoe, je hebt tog ook andere alternativen, zoals: Itunes , Bearshare, Imesh, als ik een liedje zie of hoor dan is dat of op last fm, of op youtube,
||
Citaat:
Ook fijne sites om muziek te ontdekken: Grooveshark Stereomood (Heeft playlists voor verschillende stemmingen en activiteiten.)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De jeugd van tegenwoordig is gewoon te verwend op muziekgebied. Niemand wil meer zoeken of moeite doen, alles moet maar binnen een seconde tot hun beschikking zijn.
Oh, wat ik mis ik de goeie ouwe tijd dat mensen nog rondhingen in platenzaken en muziektijdschriften lazen en dat MTV en 3FM nog goede muziek draaiden en dat mensen toffe dingen opnamen op cassettebandjes... [/nostalgiemodus] (ja sorry hoor, Nirvana avond op Ned3, dan krijg je dat.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Thomas zei dat het 'm ging om muziek aan kunnen klikken zonder te wachten en zonder playlists te maken, oftewel zonder enige moeite te doen. Als je meer muziek wilt, moet je er meer voor doen. Simpel.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Wat is het punt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg alleen dat er heden ten dage net zo goed muziekliefhebbers bestaan die moeite steken in het zoeken van muziek, zoals vroeger. Alleen uit zich het anders dan vroeger. Ik zei niks over mezelf. |
![]() |
|
|