Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lees die eventueel even. |
![]() |
||
Citaat:
En relaties op je 17e lijkt me sterk. Verkering is denk ik een beter woord, maar ik kan het mis hebben hoor. Als jij je aantrekt wat anderen mogelijk gaan vinden van deze relatie dan ben je in mijn optiek gewoon te onzeker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je beweert dat je iemand bent die zich weinig aantrekt van wat de omgeving zegt, maar je laat hier alleen maar merken dat je je daar veel te veel van aan trekt. Als je haar echt leuk vindt en je meent dat je dit serieus een probleem vindt, ben je een slappeling en hoop ik dat het meisje zo verstandig is om je niet te moeten. Of verwacht je dat ze je dankbaar is dat je overweegt iets met haar te beginnen ondanks dat ze 'mollig' is? Bah.
|
![]() |
||
Als je je zorgen maakt om je omgeving vind je haar naar mijn mening niet leuk genoeg. En als ik haar was zou ik niet gaan voor iemand die mijn uiterlijk zo'n belangrijk punt vind.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je haar echt leuk vindt, dan heb je schijt aan wat de rest denkt. Ik ben zelf ver over aan de mollige kant, maar mijn vriendjes hebben zich daar nooit voor geschaamd. Ze vonden me sowieso mooi. Als jij dat niet hebt bij haar, dan zou ik er niet aan beginnen. Overigens, relaties op je 17e kunnen prima, ik heb op mijn 16e een relatie gekregen die 4 jaar heeft geduurd, dus dat was ook niet zomaar verkering. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, als iemand 'iets dikker' is, dan begrijp ik inderdaad niet zo goed waar de ts over twijfelt.
Hoewel hij bang zegt te zijn voor de reacties van anderen denk ik dat hij het eerder bij zichzelf moet zoeken. Vind JIJ haar leuk genoeg?! 'ouderen' hebben altijd de neiging om wat neerbuigend te doen over de relaties van jongeren, maar dat is natuurlijk onzin. |
![]() |
||
Citaat:
Dus wat ga je nou doen? Gewoon schijt hebben en er voor gaan? of toch maar het contact verbreken?
Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 11:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry? Je vindt een meisje leuk maar je bent bang hoe je omgeving reageert omdat ze een beetje mollig is? Lachen je vrienden je dan uit ofzo, omdat je niet een dun poppetje aan je arm kan hebben?
Ik denk dat je dan nog niet volwassen genoeg bent om uberhaubt een relatie met dat meisje te hebben. Moet je je eens voorstellen dat dat meisje wel je vriendin wordt en je haar niet mee wil nemen naar je vrienden en je haar eerlijk uit zou leggen dat je je ervoor schaamt omdat ze zo dik is. Dan kan ze beter een jongen vinden die haar wel echt mooi vindt.
||
![]() |
Citaat:
en om het met een liedje te verwoorden: http://www.youtube.com/watch?v=yDSK91mUNLU&ob=av2e |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lame haha. ik ken nog zo iemand die er zo over denkt. die vind een meisje leuk die ietsje steviger is (beetje appelfiguurtje), zegt ie op facebook uit het niets tegen haar: 'ja ik moet ook nog afvallen, doe je mee, dan zijn we straks twee gezonde mensen.' de eikel. en dan heeft ie zelf nog maar een heel klein beetje buikje
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik vind dat je gewoon met haar verder moet gaan, wat maakt het nou uit wat anderen vinden, het gaat erom wat jij vind
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
vind het een beetje rot als je zo iets zo lomp openbaart. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou geen vrienden willen zijn met mensen die mij(n vriendin) niet zouden nemen als ik/ze ben/is.
Je vind haar leuk, dan moet je voor haar gaan, en niet laten liggen omdat ze nét iets te mollig is. ps: wat vind jij mollig? ik ken namelijk zat mensen die ''normaal'' mollig vinden omdat ze hun mening basseren op (gephotoshopte) modellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin is ook niet zo'n slank modelletje. Maar weet je: dat boeit me voor geen meter. Want ze is heel mooi, en ze is een geweldig mens, om naast me te hebben. En mijn omgeving? Die zien dat ik gelukkig van haar word, en met haar ben, dus die vinden het alleen maar mooi voor me dat ik zo'n gave vriendin heb.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een beetje ongelukkig Henkie de derde | 10 | 15-02-2011 06:45 |