Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2011, 01:30
gbaspke
gbaspke is offline
Goedendag allemaal,
Ik ben een jonge van 17 en weet het niet goed .
Ik heb een meisje leren kennen sgat vn een kind lief gezicht en na en tijdje vbegon ik eigelyk gevoelens voor haar te krygen.
Maar zij is nogal aan de molligekant .
Normaal ben ik egt een 'rebelachtig' persoon die zich niet veel van zyn omgeving aantrekt en doet wat die zelf wil ook al lache ze...
Ma nu ligt het anders ;S Ik voel me ergens Bang hoe de mensen rond mij gaan reageren...
En ik voel my egt goed by haar en heel de boel, maar door die gedachte hoe andere reageren begin ik pressies zelf te twijfelen of ik dit nog wel wil ;s

(excuseer mij voor de gebrekige leestekens.)
mvg,
Gbaspke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2011, 04:01
Verwijderd
Primo: Leestekens zouden inderdaad fijn zijn
Secundo: Het is natuurlijk belangrijk wat je omgeving van je nieuwe liefde zegt, maar als ze jou zouden uitlachen of haar niet aardig zouden vinden omdat zij 'aan de mollige kant is' terwijl jullie verder goed bij elkaar passen vind ik een beetje sneu. Houd je van haar, ga er dan voor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:07
Verwijderd
Ik vind het een beetje zielig dat jij niet met haar verder wil gaan omdat zij 'aan de mollige kant is'. Iedereen heeft wel wat te zeiken op een relatie dus maak je niet zo druk wat anderen zeggen. Als jij gelukkig met haar bent, dan moet je er gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:12
gbaspke
gbaspke is offline
Citaat:
Secundo: Het is natuurlijk belangrijk wat je omgeving van je nieuwe liefde zegt, maar als ze jou zouden uitlachen of haar niet aardig zouden vinden omdat zij 'aan de mollige kant is' terwijl jullie verder goed bij elkaar passen vind ik een beetje sneu. Houd je van haar, ga er dan voor.
Hallo Dubbel, Ja ik weet het was met gsm op internet gedaan en had heel die tekst al getypt toen ik besefte van de leestekens en afkortingen. (Was iets te lang om op mijn gsm te verbeteren.)
En het was ook eerst mijn gedacht om er gewoon voor te gaan, maar hoe meer ik aan dingen zoals de mensen in mijn omgeving denk enz... Hoe meer ik zelf begin te twijfelen.
Dat is het dilemma. Ik heb ook al in vorige relatie's ondervonden dat ik een soort binding-angst heb.
Ik denk dat ik gewoon moet uitvissen dat het twijfel gevoel puur door de reactie van andere gaat zijn, of is er iets in mij dat zegt van "Niet doen".

In ieder geval bedankt voor de raad mvg,
Gbaspke
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:13
gbaspke
gbaspke is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje zielig dat jij niet met haar verder wil gaan omdat zij 'aan de mollige kant is'. Iedereen heeft wel wat te zeiken op een relatie dus maak je niet zo druk wat anderen zeggen. Als jij gelukkig met haar bent, dan moet je er gewoon voor gaan.
Voor u de zelfde Quote als voor Dubbel.
Lees die eventueel even.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:36
Silvano08
Silvano08 is offline
Dat denk ik ook, maar als je echt voelt dat dit meisje voor jou erg belangrijk is en je echt serieuze gevoelens voor haar hebt, zou ik met niet laten belemmeren door m'n omgeving...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 07:06
Verwijderd
Als ik haar was zou ik jou niet meer moeten. Pfft.

Grow some balls en maak je eens niet druk om wat anderen denken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 07:21
Groentensoep
Groentensoep is offline
Beetje mollig is niet slecht. Is lekker zacht
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:29
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Als ik haar was zou ik jou niet meer moeten. Pfft.

Grow some balls en maak je eens niet druk om wat anderen denken.
Dit

En relaties op je 17e lijkt me sterk. Verkering is denk ik een beter woord, maar ik kan het mis hebben hoor.

Als jij je aantrekt wat anderen mogelijk gaan vinden van deze relatie dan ben je in mijn optiek gewoon te onzeker.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:32
Verwijderd
Je beweert dat je iemand bent die zich weinig aantrekt van wat de omgeving zegt, maar je laat hier alleen maar merken dat je je daar veel te veel van aan trekt. Als je haar echt leuk vindt en je meent dat je dit serieus een probleem vindt, ben je een slappeling en hoop ik dat het meisje zo verstandig is om je niet te moeten. Of verwacht je dat ze je dankbaar is dat je overweegt iets met haar te beginnen ondanks dat ze 'mollig' is? Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:42
Volk
Volk is offline
Als je je zorgen maakt om je omgeving vind je haar naar mijn mening niet leuk genoeg. En als ik haar was zou ik niet gaan voor iemand die mijn uiterlijk zo'n belangrijk punt vind.

Citaat:
En relaties op je 17e lijkt me sterk. Verkering is denk ik een beter woord, maar ik kan het mis hebben hoor.
Wat een onzin inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:51
igfy
igfy is offline
Als je echt verliefd op haar bent, dan zou je compleet door dat "beetje mollige" heen kijken.
Oud 12-09-2011, 09:57
Verwijderd
zal vast wel wat dikker zijn dan 'een beetje aan de mollige kant'
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
En wat dan nog?

Als je haar echt leuk vindt, dan heb je schijt aan wat de rest denkt. Ik ben zelf ver over aan de mollige kant, maar mijn vriendjes hebben zich daar nooit voor geschaamd. Ze vonden me sowieso mooi. Als jij dat niet hebt bij haar, dan zou ik er niet aan beginnen.

Overigens, relaties op je 17e kunnen prima, ik heb op mijn 16e een relatie gekregen die 4 jaar heeft geduurd, dus dat was ook niet zomaar verkering.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 12:24
Verwijderd
Naja, als iemand 'iets dikker' is, dan begrijp ik inderdaad niet zo goed waar de ts over twijfelt.

Hoewel hij bang zegt te zijn voor de reacties van anderen denk ik dat hij het eerder bij zichzelf moet zoeken.

Vind JIJ haar leuk genoeg?!

'ouderen' hebben altijd de neiging om wat neerbuigend te doen over de relaties van jongeren, maar dat is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 16:22
Qimm
Qimm is offline
wat syori zegt
Oud 12-09-2011, 16:43
Edelweiss
Edelweiss is offline
Als je haar écht leuk vind maakt het 'mollige' niet uit hoor. En sws, beter mollig dan graatje.
En verder stelt ze vast wel wat interpunctie op prijs
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 17:52
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je haar écht leuk vind maakt het 'mollige' niet uit hoor. En sws, beter mollig dan graatje.
En verder stelt ze vast wel wat interpunctie op prijs
helemaal mee eens!
Dus wat ga je nou doen? Gewoon schijt hebben en er voor gaan?
of toch maar het contact verbreken?

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 18:25
immortelle
immortelle is offline
meer vriendin om van te houden
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 21:47
Jefar
Jefar is offline
No fat chicks. Ik zou meteen contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dan nog. Als hij nou zou zeggen 'ik val niet op dik dus ik vind haar niet aantrekkelijk', prima, je moet je vriendin wel aantrekkelijk vinden. Maar het gaat hem er kennelijk alleen om of hij met haar kan pronken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 12:30
zsg
zsg is offline
hoi...

ik denk als je je echt bij haar op je gemakt voelt dat het dan helemaal niet uitmaakt...
ze moeten je nemen zoals je bent!

succes
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 08:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Sorry? Je vindt een meisje leuk maar je bent bang hoe je omgeving reageert omdat ze een beetje mollig is? Lachen je vrienden je dan uit ofzo, omdat je niet een dun poppetje aan je arm kan hebben?

Ik denk dat je dan nog niet volwassen genoeg bent om uberhaubt een relatie met dat meisje te hebben. Moet je je eens voorstellen dat dat meisje wel je vriendin wordt en je haar niet mee wil nemen naar je vrienden en je haar eerlijk uit zou leggen dat je je ervoor schaamt omdat ze zo dik is. Dan kan ze beter een jongen vinden die haar wel echt mooi vindt.
Oud 15-09-2011, 09:32
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Sorry? Je vindt een meisje leuk maar je bent bang hoe je omgeving reageert omdat ze een beetje mollig is? Lachen je vrienden je dan uit ofzo, omdat je niet een dun poppetje aan je arm kan hebben?

Ik denk dat je dan nog niet volwassen genoeg bent om uberhaubt een relatie met dat meisje te hebben. Moet je je eens voorstellen dat dat meisje wel je vriendin wordt en je haar niet mee wil nemen naar je vrienden en je haar eerlijk uit zou leggen dat je je ervoor schaamt omdat ze zo dik is. Dan kan ze beter een jongen vinden die haar wel echt mooi vindt.
goed gezegd

en om het met een liedje te verwoorden:
http://www.youtube.com/watch?v=yDSK91mUNLU&ob=av2e
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dan nog. Als hij nou zou zeggen 'ik val niet op dik dus ik vind haar niet aantrekkelijk', prima, je moet je vriendin wel aantrekkelijk vinden. Maar het gaat hem er kennelijk alleen om of hij met haar kan pronken.
beetje mee flaneren over de boulevard idd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een rustige, niet-veroordelende, verstandige reactie.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 19:39
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Joh, mensen gaan je echt niet uitlachen of raar tegen je doen hoor. Je zal misschien de eerste keer een flauwe opmerking krijgen ( als ze echt heel mollig is) maar daar blijft het bij.
Als je der leuk vind, gewoon voor gaan,
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 02:26
Toallita
Toallita is offline
Lame haha. ik ken nog zo iemand die er zo over denkt. die vind een meisje leuk die ietsje steviger is (beetje appelfiguurtje), zegt ie op facebook uit het niets tegen haar: 'ja ik moet ook nog afvallen, doe je mee, dan zijn we straks twee gezonde mensen.' de eikel. en dan heeft ie zelf nog maar een heel klein beetje buikje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Lame haha. ik ken nog zo iemand die er zo over denkt. die vind een meisje leuk die ietsje steviger is (beetje appelfiguurtje), zegt ie op facebook uit het niets tegen haar: 'ja ik moet ook nog afvallen, doe je mee, dan zijn we straks twee gezonde mensen.' de eikel. en dan heeft ie zelf nog maar een heel klein beetje buikje
Dat vind ik eigenlijk dan weer helemaal niet zo eikelig? Hij stelt gewoon voor om samen gezond te gaan doen, als je je daar al gekwetst van voelt moet je aan je eigenwaarde werken. Hoewel als ze z'n vriendin (nog) niet is (dat wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal) het wel wat raar is.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 09:28
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
No fat chicks. Ik zou meteen contact verbreken.
tssk,. jij kunt zeker alleen maar vallen op het uiterlijk, nou daar ga jij nog problemen mee krijgen

ontopic: ik vind dat je gewoon met haar verder moet gaan, wat maakt het nou uit wat anderen vinden, het gaat erom wat jij vind
Oud 22-09-2011, 17:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat vind ik eigenlijk dan weer helemaal niet zo eikelig? Hij stelt gewoon voor om samen gezond te gaan doen, als je je daar al gekwetst van voelt moet je aan je eigenwaarde werken. Hoewel als ze z'n vriendin (nog) niet is (dat wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal) het wel wat raar is.
Voor het versieren van een tienermeisje is het toch wel een slechte move hoor. Zeker als ze mollig is en daar al eens mee gepest mee wordt ofzo (kan me voorstellen dat dat gebeurt want kinderen zijn eikels, allemaal). Voorstellen samen iets gezonds te gaan doen lijkt me dan nog niet zo'n probleem, maar uit het niets zeggen 'ik moet trouwens ook nog afvallen' is wel heel direct impliceren dat zij moet afvallen terwijl die mening misschien helemaal niet deelt. En dan is het zo van "Oh nee hij vindt dat ik te dik ben en ik moet afvallen maar ik wil alleen maar geliefd zijn en niemand houdt van me " And in comes the chocolate.
Oud 27-09-2011, 01:00
Toallita
Toallita is offline
Citaat:
volgens mij was het best duidelijk dat het niet zijn vriendin is.
vind het een beetje rot als je zo iets zo lomp openbaart.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 09:09
vriendje12
vriendje12 is offline
laat je omgeving je omgeving zijn
als zij je gelukkig maakt dan is dat toch voldoende? koop een mooie auto / brommer whatever als je ergens de blits mee wilt maken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:16
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Inderdaad, als je van haar houdt, ga ervoor! (: trek je niets aan van de rest. jij hebt jouw beeld van je droom meisje, en zij hebben allemaal een ander beeld. juist gewoon omdat voor iedereen dat beeld anders is, zitten sommige mensen er mee in...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 22:01
Mark1991
Mark1991 is offline
Wacht even, als je vrienden zien dat JIJ gelukkig bent met haar, dan boeit het ze echt niks dat zij dik is ofzo. Alleen jij zou er problemen mee kunnen hebben.
Succes dermee
Oud 11-10-2011, 13:58
bambambam
bambambam is offline
Ik zou geen vrienden willen zijn met mensen die mij(n vriendin) niet zouden nemen als ik/ze ben/is.
Je vind haar leuk, dan moet je voor haar gaan, en niet laten liggen omdat ze nét iets te mollig is.

ps: wat vind jij mollig? ik ken namelijk zat mensen die ''normaal'' mollig vinden omdat ze hun mening basseren op (gephotoshopte) modellen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 14:22
immortelle
immortelle is offline
ik vind het eigenlijk heel stom dat je er zo over denkt.

wees tevreden dat je iemand gevonden hebt waar jij je goed bij voelt, velen hebben dat geluk niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 15:14
Verwijderd
Mijn vriendin is ook niet zo'n slank modelletje. Maar weet je: dat boeit me voor geen meter. Want ze is heel mooi, en ze is een geweldig mens, om naast me te hebben. En mijn omgeving? Die zien dat ik gelukkig van haar word, en met haar ben, dus die vinden het alleen maar mooi voor me dat ik zo'n gave vriendin heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten