Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitzendbureaus uitzuigbureaus. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Inderdaad ja
![]()
|
Oh, ik werd net WEER gebeld, de intercedente heeft toch nog overlegd met haar manager, en ze kunnen me TOCH €8,99 aanbieden p/u 'om het leed te verzachten'.
En nee, tuurlijk niet Martino, dit is ongeschoold magazijnwerk, dus gewoon minimumloon. Om mijn huur te betalen zodat ik ernaast kan tekenen en klanten-zoeken. Daarnaast heb ik mijn eigen tekenwerk waarmee ik gewoon een schappelijk freelance-uurloon vraag.
||
Citaat:
![]() Het is toch ook gewoon heel erg weinig, wat je er ook precies voor moet doen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij bepaalt niet wat voor mening ik hier schrijf over iemand zijn salaris, alsof het zo'n schokkend onderwerp is ook.
|
Stef, jij bent ook een paar jaartjes jonger, dus is het ook minder 'raar' dat jij hetzelfde verdient.
Ik zit aan de 10,50 voor het ongeschoolde kutwerk wat ik doe, en ik ben jonger dan Noedel. Maar ik heb dan wel weer een vast contract, dat scheelt ook wel. Het punt is gewoon dat hij erg weinig betaald krijgt en dat is geen verwijt aan hem, maar aan zijn baas. Minder verdienen dan een ander is ook helemaal geen schande ofzo, maar het is lullig voor hem en hij kan volgens mij wel een beter-betaalde bijbaan krijgen. En niet zo gevoelig doen hoor. ![]()
|
Btw, ik had net m'n eerste college van het jaar en ik ging er al heen met zo'n instelling dat ik alles kut vond en toen moest ik bij een presentatie groepje en nu zit ik bij een altoow-dude en een vaag meisje die zichzelf wrs 'lekker gek' vind, maar desondanks totaal geen gevoel voor humor heeft.
Srsly, waar zijn de normale mensen gebleven? Zaten die alleen in mijn 1ejaars-groepje ofzo? Ugh. En nu moet ik werken. Ik hoefde eigenlijk helemaal niet te werken, maar ik dacht van wel en ik heb dus werkkleren meegenomen. Ik werd gebeld of ik morgen kon werken en dat kan, maar vandaag hoefde ik niet, maar omdat ik m'n kleren al bij me heb kom ik nu en het meisje dat vandaag moest komt morgen. Raaaarrrr verhaal.
||
Citaat:
![]()
|
Ja, dat is wel zo. En ik heb in 8 jaar tijd natuurlijk ook wel wat opgebouwd. Maar als jij het prima werk vind, dan is er toch ook geen probleem? Alleen wel naaierig dat die dude dat ineens flikt met je uren. Dat zou ik ook kut vinden.
![]()
|
tja, toen ik bij de AH werkte voor 8 a 10 uur in de week verdiende ik ook iets van 11 euro per uur. Maar goed, dat zijn best normale bedragen als je ergens in dienst bent en wat kan opbouwen.
|
Ik verdiende met mijn vakantiebaantje 6,49 bruto per uur :') Bummer. Maarja, jong enzo.
En mijn kamer is hier een serieuze bende. En het is ook echt vies. Met stof duimendik en dode vliegen in mijn raamkozijn. En ik heb ZO GEEN ZIN om op te ruimen/schoon te maken ![]()
|
"Het plan van de PvdA om de arbeidskorting voor zelfstandige ondernemers af te bouwen heeft geleid tot onvrede bij zzp'ers. Johan Marrink van de stichting ZZP Nederland stelt maandag in NRC Handelsblad dat de PvdA 'zzp'ers wil beboeten voor hun inzet en durf om zelf voor een eigen inkomen te zorgen'. Volgens de PvdA wordt een einde gemaakt aan een 'dubbele korting'.
De PvdA wil dat de arbeidskorting, die kan oplopen tot zestienhonderd euro per jaar, in de toekomst alleen nog maar voor mensen in loondienst geldt." ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik merk soms wel dat ik er wat op tegen heb om te moeten antwoorden op vragen als "wat heb je voor die opdracht/tekening gevraagd?". Want ik hou er niet van om dan te horen: "wow, wat veel" of "oh, valt nog mee". Voelt voor mij toch een beetje als het weggeven van 'gevoelige informatie'.
|
![]() |
|
|