Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 21:13
Winstanley
Winstanley is offline
Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik voel me soms een beetje een uitzondering. Ik ga namelijk nooit uit. Ooit heb ik het 1 keer gedaan naar een feestje toe geweest en ik vond het niet leuk met harde muziek enzo ik kan daar niet tegen. Dit is misschien best apart, want ik word niet gepest en ga veel en goed met mensen om. Toch voel ik me daar soms wat treurig over omdat de meeste het wel doen. Zijn er nog meer die hetzelfde hebben als ik en hebben jullie tips om van het sombere gevoel af te komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2011, 21:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ga ook nooit uit.. ben 19 inmiddels
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 21:24
Elimat777
Elimat777 is offline
Citaat:
Ik ga ook nooit uit.. ben 19 inmiddels
Same here!

Ik heb er alleen geen problemen mee dus heb helaas ook geen tips voor je! Sorry
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 00:39
Verwijderd
Ik hoef ook niet zo perse uit te gaan. Waarom voel je je somber? Omdat andere mensen plezier beleven aan iets?

Ik snap dat er mensen zijn die het fantástisch vinden om computers uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten, maar daar word ik ook niet somber van . Je moet niet denken dat je de enige bent, want dat ben je niet. Zo lang je vrienden hebt is het toch prima? Jij deelt alleen een van hun hobby's niet, het is niet het einde van de wereld
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 06:26
AzN
AzN is offline
Ik houd ook niet van uitgaan..
Oud 20-09-2011, 07:01
Verwijderd
Inderdaad wat hier boven gezegd is. Iedereen is nou eenmaal anders de één vindt iets anders leuk dan de ander. Of baal je er van dat je in het weekend alleen thuis zit 's avonds?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 07:45
AceSpade
AceSpade is offline
Ik ben zelf ook iemand die hetzelfde vroeger had gehad. So what? Denk ik nu. Als al mijn vrienden uit willen gaan dan doen ze dat maar. Ik ben liever iemand die lekker thuis zit bij andere vrienden. Of liever iets anders doe in de avonduren. Ik ben zelf niet "Van constant hetzelfde doen".

Bedenk het dus zo zelf. Heb jij niet het gevoel dat je om de zoveel tijd wél behoefte heb om uit te gaan? Dus.. 1x in de 2 maanden? Meld het gewoon bij je vrienden. Omdat je puber bent "moet" je niet uitgaan of zo.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:58
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik ga wel vaak uit met me budds, gwn lekker een terrasje pikken, beetje ouwe hoeren, anders ff naar die bios, of gwn iets anders, mijn tip,(geloof me, ik was een jaar geleden ook niet zo'n type)

Vraag het gewoon! zoals je beschrijft, lijken we heel veel op elkaar. Je zou bijvoorbeeld aan een paar vrienden kunnen vragen: hey man, hebbe jullie zin ff wat te chillen, cafetje of zo, zo begon ik toen, ik kwam erachter dat ze al heel lang iets met me wilden doen, alleen vraagde ze het nooit want ze dachten dat ik altijd wel iets anders deed... gewoon rechtop aan
Oud 20-09-2011, 09:27
Verwijderd
Sommige mensen houden gewoon niet van zo'n drukke benauwde ruimte met al dat lawaai. Stel eens aan je vrienden voor in plaats van naar een disco te gaan, gewoon een terrasje te pakken of een avondje te gaan poolen, dat vind je waarschijnlijk een stuk leuker
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 16:29
Winstanley
Winstanley is offline
Ik zit er op sommige momenten niet mee, omdat ik veel andere hobby's heb. Sommige momenten wel omdat ik dan zaterdag s avonds alleen ben. Ik voetbal zaterdag wel. Maar ik ben er al achter dat ik niet zo van disco's en drukke ruimtes houd. Bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:20
banaan_is_lekke
banaan_is_lekke is offline
Ik was ook niet egt zon typ om uit te gaan (kben 14 x3) .. Maar een vriendin vroeg een keer of ik zin had om te chillen,, dus we zijn gewoon naar mac gegaan en gewoon ouwehoeren buiten.. Het was leuker dan ik dacht.. Misschien moet je het gewoon proberen en verander je wel van gedachten En als niet,, dan niet Maar dan hoef je je er niet schuldig bij te voelen. Het is gewoon net als "sport". De ene vind voetbal leuk, de ander tennis.. Maar omdat de ene voetbal leuk vind betekend niet dat een ander ook van voetbal moet houden ^^
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:27
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik was ook niet egt zon typ om uit te gaan (kben 14 x3) .. Maar een vriendin vroeg een keer of ik zin had om te chillen,, dus we zijn gewoon naar mac gegaan en gewoon ouwehoeren buiten.. Het was leuker dan ik dacht.. Misschien moet je het gewoon proberen en verander je wel van gedachten En als niet,, dan niet Maar dan hoef je je er niet schuldig bij te voelen. Het is gewoon net als "sport". De ene vind voetbal leuk, de ander tennis.. Maar omdat de ene voetbal leuk vind betekend niet dat een ander ook van voetbal moet houden ^^
Chillen en uitgaan zijn 2 verschillende dingen. Daarbij heeft hij het al eens geprobeerd. En je bent 42?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Chillen en uitgaan zijn 2 verschillende dingen. Daarbij heeft hij het al eens geprobeerd. En je bent 42?
X3 is een smiley. Ik denk dat het iemand moet voorstellen die een gespleten lip heeft en zijn ogen heel hard dichtknijpt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:40
banaan_is_lekke
Citaat:
ik vind chillen ook wel uitgaan hoor,, gewoon rondhangen ergens in een caffee ofzo,, alleen dan niet helemaal dansen enzo x3

42..? Hoe kom je daar nou bij..? er staat 14 xD
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik vind chillen ook wel uitgaan hoor,, gewoon rondhangen ergens in een caffee ofzo,, alleen dan niet helemaal dansen enzo x3

42..? Hoe kom je daar nou bij..? er staat 14 xD
14x3=42
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:57
banaan_is_lekke
Citaat:
14x3=42
Ohja x3
Nja,, kben geen 42
Met citaat reageren
Advertentie