Dag iedereen,
Zoals de titel al zegt ben ik op het moment gewoon niet blij met mijn leven. Al sinds vorig jaar heb ik het gevoel dat ik niet blij ben, nouwja eigenlijk al iets van 1,5 jaar geleden. Het begon in het 5de van mijn middelbare school, ik had toen al 1,5 jaar wat samen met mijn vriendin toen der tijd, mijn middelbare school was voorbij en ik wist maar niet wat ik wou doen als het voorbij was. Ik ben toen maar begonnen met een economische opleiding en daar ben ik naar een paar weken mee gestopt omdat het totaal niet iets voor mij was.
Toen vlak daarna ging het uit met mijn vriendin dus raakte ik ook beetje depressief. Ik moest wachten tot september tot dat mijn volgende studie zou beginnen. Nou ik kan je vertellen, er leek geen einde aan dat jaar te komen. Elke dag vreselijk saai werk, en als ik thuis was had ik niks te doen, dus ging ik maar computeren. Vrienden heb ik wel, we spreken ook vaak genoeg af, maar toch voel ik me nog alleen, geen idee waarom. We gaan ook uit, wat ik soms ook leuk vind, maar niet altijd.
Nu, sinds ik begonnen ben met mijn nieuwe studie, ben ik er achter gekomen dat ik deze studie ook niet wil doen, niet omdat het niet bij mij past, maar omdat ik deze studie te breed vind. Ik studeer nu Game Design, alleen is het veel te breed.
Met dit leven ben ik niet blij, totaal niet. Van binnen snak ik naar avontuur, naar wat spanning en sensatie! Maar vooral naar mijn droom.. in de Amerikaanse filmwereld werken. Nou bedoel ik niet per se acteur worden, maar gewoon werken in de film wereld. Natuurlijk wil ik hartstikke graag acteur worden, maar ik heb totaal geen ervaring met acteren, en ik ben nu al 19 jaar oud. Nu bedoel ik niet dat ik gelijk een George Clooney ofzo wil zijn. Ook trekt het maken van de special effects in films mij ontzettend aan, zoals bijv. het maken van een mega explosie door middel van video editing programs. Of aan het meewerken van animatie films. Werken in de game wereld blijft ook iets wat ik graag wil doen.
Het is al zeker dat ik ga stoppen met de studie die ik nu doe en volgend jaar iets anders ga doen. Maar toch willen mijn ouders graag dat ik dit jaar af maak, ik heb ook gewoon het liefst dat ik iets van school blijf doen, aangezien ik niet weer zo'n jaar als vorig jaar wil. Nu zat ik er aan te denken om een taalcursus te gaan doen in Amerika in dit schooljaar. Ik kan ook wel voelen dat ik op school al een stuk minder oplet , sinds ik weet dat ik ga stoppen. Alleen wil ik mijn ouders niet teleurstellen, door te zeggen dat ik naar Amerika wil om een taal cursus te volgen en niet dit schooljaar af te maken. Dus ik heb geen idee wat ik moet doen.
Er zijn ook nog zoveel dingen die ik wil leren zoals gitaar spelen, piano spelen, eigenlijk wil ook kunnen zingen en acteren, ik wil beter worden in tekenen.
Dat is eigenlijk het leven waar ik naar toe wil werken, maar ik ben een beetje verlegen en soms wat onzeker dus ik blijf deze dingen maar uitstellen.
|