Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 23:40
Verwijderd
Advertentie
Oud 20-09-2011, 23:42
Verwijderd
Dat was snel
Verwijderd
Het gaat er even om dat het helemaal niet van belang is wat mijn redenen zijn om voor Apple te gaan of wat pakweg Dobermann z'n redenen zijn om dat niet te doen. Het gaat erom iedereen vrij gelaten wordt om die keuze voor zichzelf te maken. Ik ga niemand dwingen om al of niet voor een bepaald systeem te kiezen, en Dobermann en nog een aantal anderen zouden dat ook niet telkens impliciet moeten proberen.
Verwijderd
Citaat:
Dat was snel
Ik zag mijn kans schoon!
Oud 20-09-2011, 23:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat er even om dat het helemaal niet van belang is wat mijn redenen zijn om voor Apple te gaan of wat pakweg Dobermann z'n redenen zijn om dat niet te doen. Het gaat erom iedereen vrij gelaten wordt om die keuze voor zichzelf te maken. Ik ga niemand dwingen om al of niet voor een bepaald systeem te kiezen, en Dobermann en nog een aantal anderen zouden dat ook niet telkens impliciet moeten proberen.
Dat probeert ie toch ook niet? Hij vraagt gewoon waarom Apple voor jou meer geschikt is.
Oud 20-09-2011, 23:43
Verwijderd
Commendatore: Het is niet aan jou of anderen om dit te beoordelen, klaar.

Ik beoordeel toch niets? Ik vraag jou alleen maar welke behoeftes jij beter bij Apple bevredigd ziet dan bij merk X, Y of Z.
Oud 20-09-2011, 23:44
Verwijderd
Ik moet eigenlijk gaan slapen. Maar ik wacht op uitslag van het admin weerwolfspel. Vervelend...
Oud 20-09-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Dat probeert ie toch ook niet? Hij vraagt gewoon waarom Apple voor jou meer geschikt is.
Nee, maar het is wel iets dat eigenlijk achter de nogal felle reacties zit als Apple op dit forum (en op sommige andere plekken) weer eens aan bod komt. Ik gebruik niet voor niets het woordje impliciet.
Oud 20-09-2011, 23:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar dan hebben we dus nooit meer zulke LEUKE discussies!
Oud 20-09-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Commendatore: Het is niet aan jou of anderen om dit te beoordelen, klaar.

Ik beoordeel toch niets? Ik vraag jou alleen maar welke behoeftes jij beter bij Apple bevredigd ziet dan bij merk X, Y of Z.
En ik zeg dat ik niet de behoefte heb om die vraag nu te beantwoorden en dat ik het verder ook totaal onbelangrijk vind.
Oud 20-09-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar het is wel iets dat eigenlijk achter de nogal felle reacties zit als Apple op dit forum (en op sommige andere plekken) weer eens aan bod komt. Ik gebruik niet voor niets het woordje impliciet.
Citaat:
En ik zeg dat ik niet de behoefte heb om die vraag nu te beantwoorden en dat ik het verder ook totaal onbelangrijk vind.
Ik vraag je alleen maar wat Apple biedt dat anderen niet bieden, op looks (hoe arbitrair ook) na. Maar goed, blijkbaar heb je teveel last van cognitieve dissonantie -- een kwaaltje waar ook religieuzen last van hebben
Oud 20-09-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Maar dan hebben we dus nooit meer zulke LEUKE discussies!
Dit noem je leuk?
Oud 20-09-2011, 23:50
Verwijderd
Hmm. Honger. Was ik vandaag om half 8 's avonds maar gewoon boodschappen gaan doen in plaats van te denken 'ach, ik ga wel gewoon vroeg slapen'. :')
Oud 20-09-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Je gedraagt je nu nét als een religieus iemand die niet zo goed overweg kan met ratio. Ik vraag je alleen maar wat Apple biedt dat anderen niet bieden, op looks (hoe arbitrair ook) na.
En waarom negeer jij volledig de dingen die ik zeg over de keuzevrijheid die je mensen moet geven, en dat ik en anderen jou hier geen verantwoording over verschuldigd zijn?
Oud 20-09-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
En waarom negeer jij volledig de dingen die ik zeg over de keuzevrijheid die je mensen moet geven, en dat ik en anderen jou hier geen verantwoording over verschuldigd zijn?
Cognitieve dissonantie

Ik zeg overigens nergens dat je iets moet doen of laten. Ik zeg dat er niet één goede reden is om Apple te verkiezen boven de rest. C'est tout.
Oud 20-09-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Cognitieve dissonantie

Ik zeg overigens nergens dat je iets moet doen of laten. Ik zeg dat er niet één goede reden is om Apple te verkiezen boven de rest. C'est tout.
Voor jou is die er niet, voor anderen misschien wel. Er is niks universeels aan deze opvatting.
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Honger. Was ik vandaag om half 8 's avonds maar gewoon boodschappen gaan doen in plaats van te denken 'ach, ik ga wel gewoon vroeg slapen'. :')

Ik heb ook geen reet in huis
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ligt er niet ergens nog wat verstopt?
Oud 20-09-2011, 23:54
Verwijderd
ik heb net mijn handschrift opgemeten. Het is 1,5 milimeter.
Verwijderd
Citaat:
Voor jou is die er niet, voor anderen misschien wel. Er is niks universeels aan deze opvatting.
Vertel. Enlighten me. Vertel me het Apple-geheim. Jouw specifieke Apple-geheim.

Oh, nee, wacht, dat is niet belangrijk eah
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mag ik me even mengen in de apple discussie?
Ok:

Oud 20-09-2011, 23:55
Verwijderd
Dit is toch geen discussie, dit is een Apple-zelootje die het niet meer weet
Oud 20-09-2011, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb net een kipsatéschotel besteld om precies die reden
Oud 20-09-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een kipsatéschotel besteld om precies die reden
Kak. Do want!

Maar ja. Hier wordt al een paar uur niet meer bezorgd
Oud 20-09-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Dit is toch geen discussie, dit is een Apple-zelootje die het niet meer weet
Deze post maakt echt volledig duidelijk dat je er geen bal, maar dan ook echt werkelijk geen bal van begrepen hebt. En nu echt welterusten!
Advertentie
Oud 20-09-2011, 23:59
Verwijderd
http://iruler.net/

meten jullie je handschrift eens op!
Verwijderd
Citaat:
Deze post maakt echt volledig duidelijk dat je er geen bal, maar dan ook echt werkelijk geen bal van begrepen hebt. En nu echt welterusten!
Aldus iemand die niet weet waarom-ie voor Apple gekozen heeft, tyvm
Uice
Uice is offline
Ik moet zeggen dat je wel erg in de verdediging zit, Commendatore.
Oud 21-09-2011, 00:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Hoe meet je je handschrift op? En waarom?
Oud 21-09-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ligt er niet ergens nog wat verstopt?
Ja, eigenlijk stel ik me aan. Er is nog pasta en een klein beetje grana padano en volgens mij heb ik zelfs nog vissticks in de vriezer. Er zijn ook grapefruits (maar die liggen hier al een maand dus die vertrouw ik niet zo) en mijn vriezer zit vol met allemaal zoete shiz die mijn moeder me graag meegeeft en die ik vervolgens niet opeet want /care aan zoet. Dus ik heb ook diepvriespannekoeken met kwark en yoghurtijs enzo. En ik heb ook allemaal crackers en roggebrood en Cup-a-Soup. Maar ik ben verwend qua eten dus ik wil gewoon, eh, eh, zalm met pesto of gepofte aardappel met biefstuk of vers brood met sla, tomaat, kaas en bacon of soep met worst.
Oud 21-09-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Hoe meet je je handschrift op? En waarom?
omdat ik me afvraag hoe groot mensen schrijven. Omdat ik altijd commentaar / opmerkingen krijg over mijn handschrift. Hoe gigantisch schrijven mensen dan wel niet?
Oud 21-09-2011, 00:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik dacht dat de site m'n handschrift kon opnemen ofzo, maar het is alleen maar een liniaal
Oud 21-09-2011, 00:08
Verwijderd
ja, om te meten allemachtig!
Oud 21-09-2011, 00:09
Pierrot
Pierrot is offline
Jezus, Para, wat een weelde.
Oud 21-09-2011, 00:10
Verwijderd
Ik kom op 3-4 millimeter, met af en toe een lange uithaal bij letters zoals de k en de y.
Oud 21-09-2011, 00:13
Verwijderd
Ah! mmmm
Oud 21-09-2011, 00:13
Verwijderd

Mijn handschrift. Die hokjes zijn 5mm hoog. Tel maar
Oud 21-09-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

gigantisch!
Oud 21-09-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Jezus, Para, wat een weelde.
Ja, tijdens het typen dacht ik nog, 'hm, wat moet Jaeger wel niet denken' Aangezien 'geen eten' bij jou ook echt GEEN ETEN betekent, volgens mij. Je zou vrienden moeten worden met mij, mijn moeder geeft de mensen die ik ken ook graag allemaal voedsel namelijk Laatst probeerde ze Julius een wafeltaart aan te smeren.
Oud 21-09-2011, 00:16
Pierrot
Pierrot is offline
Op het moment heb ik nog een stukje Turks brood zo groot als m'n handpalm en een stuk prei.
Oud 21-09-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
gigantisch!
That's what she said
Oud 21-09-2011, 00:17
Pierrot
Pierrot is offline
En dat Turks brood is ook al twee dagen oud, dus dat is morgen waarschijnlijk niet te vreten.
Oud 21-09-2011, 00:17
Verwijderd
Een klein handschrift is wel lekker efficiënt. Ik weet nog hoe in de brugklas allemaal meisjes zaten die expres zo groot en rond mogelijk probeerden te schrijven. Als ik dan aantekeningen van ze wilde overschrijven kon ik op één pagina evenveel kwijt als zij op drie.
Oud 21-09-2011, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omdat ik me afvraag hoe groot mensen schrijven. Omdat ik altijd commentaar / opmerkingen krijg over mijn handschrift. Hoe gigantisch schrijven mensen dan wel niet?
Oud 21-09-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ohja ik heb centimeter papier! daar zal ik eens op schrijven!
Oud 21-09-2011, 00:19
Verwijderd
Mweh doe er dan even met een lineaal een centimeter of zo bij aftekenen voor een referentiepunt
Oud 21-09-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Op het moment heb ik nog een stukje Turks brood zo groot als m'n handpalm en een stuk prei.
Ai ai. Nee, zo ontdoen van voedsel is mijn huis nooit. Ook vanwege de zombieapocalyps, he.

Nu ik eraan denk, volgens mij heb ik ook ergens allemaal blikken soep verstopt. Maar waar
Oud 21-09-2011, 00:23
Uice
Uice is offline
Citaat:

Mijn hoofdletters zijn een halve tot een hele centimeter, mijn kleine letters een millimeter of drie, behalve de ellen en de jees.
Oud 21-09-2011, 00:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mweh doe er dan even met een lineaal een centimeter of zo bij aftekenen voor een referentiepunt
Nou ja, het staat midden bovenaan een A4tje en er is maar een beetje weggehaald aan de zijkanten.
Maar ik heb gemeten en de e'tjes zijn 4 mm hoog.
Oud 21-09-2011, 00:24
Verwijderd

één vak is één centimeter. Een vakje een milimeter.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten