Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 20:50
deadlytown
deadlytown is offline
ik heb een probleem waar ik zelf ook gewoon niet uit kom
dit is er mis

gods kannonen waar ben ik mee bezig?

ik doe kort af tegen der(als maar weer) maar ik wil niet zo ver laten lopen dat ze zegt ik ga en ik spreek je niet meer.

als ik kort af doe tegen der dan praat zo niet zo als met die andere gesprekken.(heb het idee dat ze mij volgt qua msn gedrag)

ze kwam vanavond online ik zei tegen der ik wou net offline gaan. zei ze oh okee. is goed. ik maar dus ik offline. daarna even weer online of ze misschien toch wat gezegd had. maar ze was ook offline gegaan.
dus waarschijnlijk is speciaal alleen voor mij op msn.om te msnen
Oud 26-09-2011, 20:52
EZBlade
EZBlade is offline
Wat is je vraag?
Oud 26-09-2011, 20:53
Verwijderd
nou dat lijkt me dudelijk WAAROM?
Oud 26-09-2011, 20:54
Verwijderd
Dit heb je al in het relatie-topic gepost, wat wil je hiermee bereiken? Wij kennen jou niet, dus hoe moeten wij weten waarom jij kortaf doet tegen haar?
Oud 26-09-2011, 20:54
Em.
Em. is offline
Wie is 'ze'? Wat is jullie voorgeschiedenis? En wat staat hier: 'als ik kort af doe tegen der dan praat zo niet zo als met die andere gesprekken'?

Edit: wow, die andere reacties waren er nog niet toen ik hierop reageerde! Maar je bent een beetje vaag, dus.
Oud 26-09-2011, 20:55
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
nou dat lijkt me dudelijk WAAROM?
stfu

Je snapt natuurlijk ook wel dat dit een vraag is die niemand kan beantwoorden voor hem
Oud 26-09-2011, 20:56
deadlytown
deadlytown is offline
Em ze (meisje) nou msnen dat de gesprekken anders dan normaal waren.

Mutant ik dacht van misschien dat jullie misschien wisten.waarom.

en ik weet ook niet waarom ik dit doe. heb er zelf flink lopen brein breken hierover maar ik kom er niet waarom ik dit doe.
Oud 26-09-2011, 20:58
Em.
Em. is offline
... ik snap nog steeds niet wat nu het probleem is. Ik snap eigenlijk ook niet wat je nu tegen mij probeer te zeggen, 'ze nou msnen dat de gesprekken'? En ik weet niet wie ze is, waar je haar van kent, wat je voor haar voelt, enzovoort enzoverder. Ik snap niet eens precies wat er nu aan de hand is met jullie msngesprekken, want je typt een beetje vreemd.
Oud 26-09-2011, 20:58
Verwijderd
wat waarom,waarom je kortaf tegen haar doet?
of waarom zij op msn gaat om alleen met jou te praten?
of waarom het niet klikt tussen jullie?
Oud 26-09-2011, 20:59
Verwijderd
Hoe kunnen wij nou in jouw hoofd kijken. Ga voor jezelf eens na, wanneer doe je kortaf, altijd of op bepaalde momenten? Vind je haar nog wel leuk, ben je haar beu, doe je daarom kortaf? Heb je stress? Dat zijn dingen die jij alleen kunt beantwoorden.
Oud 26-09-2011, 20:59
deadlytown
deadlytown is offline
Nou dat ik zelf niet waarom ik zo kortaf doe tegen haar. ik ken haar nu langer dan 1 jaar.

Mutant wat ik al eerder zei dat ik zelf totaal niet waarom. stress heb ik niet tenminste niet op dit moment. en als ik haar beu was dat ik al gezegd van ik stop met onze vriendschap.
nou de laatste tijd gaan de gesprekken zo.

ik doe kortaf maar toch wil ik het niet zo ver laten lopen dat ze zegt laat maar zitten ik ga.

daarbij sorry voor het slecht formuleren met wat ik bedoel.
Oud 26-09-2011, 21:00
Verwijderd
Kun je ook proberen volzinnen met onderwerp en werkwoord te maken, dat leest iets gemakkelijker en dan begrijpen we misschien beter waarover het gaat.
Oud 26-09-2011, 21:01
Verwijderd
ooh,nu snap ik het,nu alleen nog mijn supergevoel aan zetten en je vraag beantwoorden..
De antwoord zit in jezelf,probeer eens ontspannen te doen ,en je hoeft niet veel meer te doen dan alleen praten
Oud 26-09-2011, 21:02
Em.
Em. is offline
Werkwoorden zijn niet verboden.

Maar hoe moeten wíj het nu wel weten? Misschien ben je stiekem jaloers op haar omdat ze je ex is en nu een nieuwe vriend heeft. Misschien ben je gewoon geërgerd omdat ze meer aandacht schenkt aan haar BFF dan aan jou. Misschien is ze er wel met je beste vriend vandoor terwijl jij eigenlijk verliefd was op hem. Weet ik veel. Met 'ik doe kortaf tegen iemand wat kan de oorzaak zijn' heb je nog duizenden en duizenden mogelijkheden, maar daarvan zullen er heel veel niet op jou slaan. Maar als we niet eens wéten wat voor rol ze in jouw leven speelt (en jij in de hare) en wat er gebeurd is, dan kunnen we wel alles verzinnen.
Oud 26-09-2011, 21:04
Verwijderd
Ik snap werkelijk geen fuck van dit topic.
Oud 26-09-2011, 21:05
Verwijderd
net als wij allemaal,deadly town,ben je misschien stoned
Oud 26-09-2011, 21:05
deadlytown
deadlytown is offline
Soyri kan je wel vinden maar zeg wat nuttigs of zeg gewoon niks.
gladtoseeya drugs? dacht het niet.
Oud 26-09-2011, 21:06
Verwijderd
Als jij dan even probeert in coherente zinnen te vertellen wat er precies aan de hand is..
Em.
Em. is offline
Nou ja, het is wel een onbegrijpelijk verhaal dat je ophangt hoor. Dat ligt niet zozeer aan Syori.
Verwijderd
Dude serieus ik snap geen hol van wat je zegt, hoe kunnen wij jou in godsnaam helpen als we de tekst niet eens begrijpen?
Oud 26-09-2011, 21:07
honkballertje
honkballertje is offline
op het moment dat ze online komt, niet offline gaan?
Kortaf doen zou iets moeten zijn wat je makkelijk kan voorkomen door gewoon intresse in d'r te tonen. Hebben jullie al iets met elkaar of is het nog niet zo ver? Anders kan je d'r natuurlijk een keer uit vragen he
Oud 26-09-2011, 21:08
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Soyri kan je wel vinden maar zeg wat nuttigs of zeg gewoon niks.
Misschien moet je zelf daarmee beginnen

Citaat:
gladtoseeya drugs? dacht het niet.
Misschien helpt dat ook
Oud 26-09-2011, 21:12
deadlytown
deadlytown is offline
gladtoseeya nou nee gebruik het zelf maar. ik raak het niet aan die zooi

zet hier maar een slotje op. lekker volwassen zijn we hier zeg...
Oud 26-09-2011, 21:13
Verwijderd
Gast kalm aan, het was een grapje, vertel nu eens in fatsoenlijk nederlands wat je probleem is en wat je zelf voor ideeen hebt, dan komen er een stuk verder dan dit geouwehoer.
Oud 26-09-2011, 21:13
Verwijderd
je wordt steeds beter,ik hoef je posts niet meer 3x te lezen
Advertentie
Oud 26-09-2011, 21:32
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
je wordt steeds beter,ik hoef je posts niet meer 3x te lezen
Reageer gewoon inhoudelijk of niet, zo moeilijk kan het niet wezen.
@ Deadlytown, als je met haar in het echt afspreekt ben je waarschijnlijk minder snel kortaf dan via msn, dus als je het durft om met d'r af te spreken, zou ik dat doen (en anders moed bij elkaar zamelen en het alsnog doen )
succes
Oud 27-09-2011, 07:34
Volk
Volk is offline
Ik snap nu nog steeds niet wat voor relatie je met dat meisje hebt...
Oud 27-09-2011, 16:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb dit topic gesloten op verzoek van TS en wegens het uitblijven van serieuze reacties.

Regels voor berichten