Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2011, 13:15
Verwijderd
dus.

Ha, eerste.

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 45
Apate 33
Sarah 32
Dobermann 31
Commendatore 29
Noedelhap 27
mijamoto 25
.sann 21
Luud 21
Paranoide 21
Carn 18
Listo 16
Gnork 16
Chicka Little 16
lentekriebel 15
Pierrot 12
Stefenootje 11
Rationeel 11
*Miekje* 11
Schrödinger 10
Pippeloen 9
Trimm Trabb 8
Uice 8
fizzle-fluffy 7
Syori 7
Absinthe 6
Tink* 5
Andijvie 5
Quis 2.0 5
Lorelei 5
flyaway 4
Panopticon 3
Little Phoebe 3
CuwleMandarijn 2
Elmp 2
Havock 1
Advertentie
Oud 23-09-2011, 13:15
Verwijderd
Oooo Chicka Little, ben jij Brenda?
Oud 23-09-2011, 13:16
Verwijderd
uhu
Oud 23-09-2011, 13:23
Verwijderd
Dat ik het toch voor elkaar krijg een topic te killen door hem te openen. Dat doet me trouwens denken, ik heb het woord 'killen' al heel lang niet meer gebruikt terwijl het een prima woord is. Jonge ik kil jou
Oud 23-09-2011, 13:24
Verwijderd
snik word gekild.
Oud 23-09-2011, 13:26
Verwijderd
Ik twijfel of ik nu of ik tv zal gaan kijken of forumen. Ik heb meer zin in tv-kijken, maar er is Eralash op en ik vind Eralash HEEL stom. Toen ik klein was vond ik het al heel stom. Het gaat over een rottig gingerjongetje dat zich zo naar gedraagt dat ik er een groot plaatsvervangend schaamtegevoel van krijg. Dan maar forumen.
Oud 23-09-2011, 13:27
Verwijderd
doe wat je niet laten kunt.
Oud 23-09-2011, 13:30
Verwijderd
Dat is echt zo'n fijn nietszeggende zin die moeders altijd zeggen. Mijn moeder heeft een heleboel van dat soort zinnen. 'Hij is niet stom, hij doet alleen maar stom.' 'Een mens kan zijn lot niet ontlopen.' 'Een mens moet doen wat hij niet laten kan.' 'Geef de koning wat des konings is.' 'Als je veel weet slaap je slecht.' En het betekent allemaal 'ik heb geen zin om hierover te praten, ga alsjeblieft tegen je vader zeuren.'. Alleen de nuances zijn anders.
Oud 23-09-2011, 13:31
Verwijderd
However. Ik ga wel fizzle-bloedje-foto's maken, dat is altijd leuk in zieke toestand.
Oud 23-09-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt zo'n fijn nietszeggende zin die moeders altijd zeggen. Mijn moeder heeft een heleboel van dat soort zinnen. 'Hij is niet stom, hij doet alleen maar stom.' 'Een mens kan zijn lot niet ontlopen.' 'Een mens moet doen wat hij niet laten kan.' 'Geef de koning wat des konings is.' 'Als je veel weet slaap je slecht.' En het betekent allemaal 'ik heb geen zin om hierover te praten, ga alsjeblieft tegen je vader zeuren.'. Alleen de nuances zijn anders.
dat bedoelde ik er niet mee hoor.
Oud 23-09-2011, 13:40
Verwijderd
Heb je geen medicijnen die je kunt nemen Listo? Of kennen ze da niet daar in Russia?
Oud 23-09-2011, 13:41
Verwijderd
Overigens sta ik nu op de foto.. Ofja, ik sta honderden keren op de foto.
Oud 23-09-2011, 13:42
Verwijderd
Dan moet er wel een fatsoenlijke tussen zitten toch? En gelukkig staat er niet veel meer dan mijn hoofd op. Oh ik hoop dat ze een goede kiezen... Maar zij hebben er wel verstand van. Daar moet ik vertrouwen in hebben.
Oud 23-09-2011, 13:42
Carn
Carn is offline
anders vergaat de wereld!
Oud 23-09-2011, 13:44
Verwijderd
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mij boeien die me meer dan een jaar niet gezien hebben... Dan krijg je schrikreacties enzo. Dat had ik afgelopen weekend nog met familieweekend. Dan proberen mensen hun gezicht in de plooi te houden, maar je weet dat ze zoiets van "jezus wat ziet die eruit" denken. En dan krijg je van die opmerkingen van "wow, we hebben elkaar al lang niet meer gezien! "
Oud 23-09-2011, 13:45
Verwijderd
vnadaag was schoolfoto en dat wist ik niet dus normaal sta ik er niet op.
Oud 23-09-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
anders vergaat de wereld!
Uiteraard!
Oud 23-09-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mij boeien die me meer dan een jaar niet gezien hebben... Dan krijg je schrikreacties enzo. Dat had ik afgelopen weekend nog met familieweekend. Dan proberen mensen hun gezicht in de plooi te houden, maar je weet dat ze zoiets van "jezus wat ziet die eruit" denken. En dan krijg je van die opmerkingen van "wow, we hebben elkaar al lang niet meer gezien! "
als dat is word ik altijd kei nerveus. of mensen zelf zo geweldig zijn.
Oud 23-09-2011, 13:48
Verwijderd
Woensdag zei iemand gewoon tegen me "jeej, je bent wel dik geworden he, vooral in je gezicht" en dan kan ik gewoon zeggen "ja, ik slik rotmedicijnen" en dan is de spanning weg.
Oud 23-09-2011, 13:49
Verwijderd
dat zeg je toch niet, maar mensen hebben te snel een oordeel en kunnen commentaar niet voor zich houden.
Oud 23-09-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
als dat is word ik altijd kei nerveus. of mensen zelf zo geweldig zijn.
Nou, mijn familie denkt dan echt niet slecht over mij hoor, maar ik heb liever dat mensen iets zeggen of vragen waar ik fatsoenlijk op kan reageren.
Oud 23-09-2011, 13:50
Verwijderd
Er zit een gek tegenover me in de trein. Gelooft in Maya 2012 bullshit, drink rum cola kan niet stil zitten alsof hij te veel pep op heeft en zit telkens aan zijn neus.
Oud 23-09-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn familie denkt dan echt niet slecht over mij hoor, maar ik heb liever dat mensen iets zeggen of vragen waar ik fatsoenlijk op kan reageren.
dat klopt. zolang ze het maar fatsoendelijk vragen
Oud 23-09-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
dat zeg je toch niet, maar mensen hebben te snel een oordeel en kunnen commentaar niet voor zich houden.
Nou, die persoon zei het gewoon, en eigenlijk vind ik dat wel fijn, want dan kan ik gewoon reageren. Als mensen alleen maar een beetje een vreemde blik in hun ogen hebben, daar kan ik niets mee en dan blijft de spanning hangen.
Oud 23-09-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Er zit een gek tegenover me in de trein. Gelooft in Maya 2012 bullshit, drink rum cola kan niet stil zitten alsof hij te veel pep op heeft en zit telkens aan zijn neus.
heeft die ook. krijgt zeker thuis nooit iets te eten.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
en wat doe jij?
Verwijderd
Citaat:
Nou, die persoon zei het gewoon, en eigenlijk vind ik dat wel fijn, want dan kan ik gewoon reageren. Als mensen alleen maar een beetje een vreemde blik in hun ogen hebben, daar kan ik niets mee en dan blijft de spanning hangen.
oke dan is die persoon oke.
Oud 23-09-2011, 13:55
Verwijderd
bleh, heb keelpijn, buikpijn en spier-kont-pijn van gister 4,5 uur sporten op een dag. en slaap te kort.
Oud 23-09-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
en wat doe jij?
Ik probeer mijn boek lezen, iemand anders voert een nutteloze discussie met hem en ik moet mijn lachen inhouden om de shitstream aan onzin die hier wordt geventileerd
Oud 23-09-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef:
En al helemaal vanillekwarkyoghurt!
maar dat kun je in drie beurten doen, dat je eerst yoghurt legt, dan kwarkyoghurt en dan vanillekwarkyoghurt of zou dat niet op het bord passen?
Oud 23-09-2011, 14:09
Verwijderd

HAHJAHjkHLAJKdh wat verschrikkelijk
Oud 23-09-2011, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat hebben die 90's clips toch mooie special effects
Oud 23-09-2011, 14:28
Verwijderd
Phoebe, ik heb een verborgen naamzoek voor je. Je vindt hem als je zoekt op 'groeten'. Denk ik.

Edit: Nee! Op 'groetjes'!

Laatst gewijzigd op 23-09-2011 om 14:33.
Oud 23-09-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen medicijnen die je kunt nemen Listo? Of kennen ze da niet daar in Russia?
Heb ik gedaan, maar mijn aanval is te erg om alles weg te helpen. Maar daardoor ben ik wel on speaking terms, dus.
Oud 23-09-2011, 14:31
Verwijderd
Goed, over een half uur het interview. Ik heb mijn ideeën op papier staan, dat maakt me wat rustiger. Komt goed, komt goed!
Oud 23-09-2011, 14:33
Verwijderd
Komt helemaal goed!
Oud 23-09-2011, 14:33
Verwijderd
Ik zou niet zomaar tegen iemand durven zeggen 'goh, wat heb jij een bol hoofd gekregen' want wat nou als ze géén prednison gebruiken?
Oud 23-09-2011, 14:34
Verwijderd
Succes lentekriebel, het komt vast goed! <3
Oud 23-09-2011, 14:35
Verwijderd
Zet 'm op lentekriebel
Oud 23-09-2011, 14:36
Verwijderd
Is er trouwens iemand wie deze titel bekend voorkomt?
Oud 23-09-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet zomaar tegen iemand durven zeggen 'goh, wat heb jij een bol hoofd gekregen' want wat nou als ze géén prednison gebruiken?
ja dat is waar. Toch lijkt me het ook dan fijner dat iemand gewoon iets zegt dan dat je toch wel merkt dat iemand het ziet en er iets van denkt maar zijn/haar mondje houdt en z'n geschrokken hert ogen probeert te verbergen, want dat kunnen ze toch niet.
Oud 23-09-2011, 14:37
Verwijderd
Dank u allen!
Oud 23-09-2011, 14:38
Verwijderd
Ik zou trouwens, als ik zou schrikken van hoe veel iemand is afgevallen, wél iets zeggen als 'wat ben je veel afgevallen, gaat dat niet te snel?'. Terwijl dat ook best beledigend of confronterend kan zijn. Hypocriet van mij.
Oud 23-09-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zou trouwens, als ik zou schrikken van hoe veel iemand is afgevallen, wél iets zeggen als 'wat ben je veel afgevallen, gaat dat niet te snel?'. Terwijl dat ook best beledigend of confronterend kan zijn. Hypocriet van mij.
Ik heb daar een beetje een 'trauma' van. Een vriendin van me had een eetstoornis (hoewel dat toen allemaal nog niet echt bekend was en ze stellig ontkende) en die zag ik elke keer magerder worden. Dat was zó naar.
Altijd als ik nu iemand zie die afgevallen is vind ik dat naar.
Oud 23-09-2011, 14:40
Verwijderd
Bah, ik heb te lang doorgeslapen en teveel gedroomd, en nu ben ik helemaal verward.
Oud 23-09-2011, 14:41
Verwijderd
In de praktijk zeg ik alleen 'wow je bent afgevallen' als ik wist dat iemand op dieet of aan de sport was, want anders zie ik dat ook echt niet als het om <15 kg gaat
Oud 23-09-2011, 14:42
Verwijderd
Misschien tmi dit, maar is het normaal dat als je wakker wordt, en even later weer door gaat slapen, dat je dan over seks droomt? Of eng droomt?
Ik heb dat echt altijd namelijk.
Oud 23-09-2011, 14:42
Verwijderd
Middag!

Ik ben een beetje verbaasd ik kom vandaag op college, en daar werd even nogmaals uitgelegd waar wij onze papieren vandaan moesten halen. Toen werd er gezegd dat het we het moesten kopieëren, daar waren we niet blij mee want we kopieëren ondertussen de héle wereld. Vervolgens gaan we naar de plek waar het zou moeten liggen, en daar lag niets. Het is ook niet zo dat iemand het had mee genomen om te kopieëren, want er staat een kopieermachine naast dus is het nogal overbodig om compleet ergens anders naartoe te gaan

Gast had ook nog gezegd dat het anders ook wel in pdf op blackboard stond, onze volgende hoop. Wij kijken: geen pdf, er staat überhaupt niets bij dat vak. Komen we er wél achter dat we ineens een boek moeten hebben, en dat is ook wel even deze week alvast gemeld. En dat boek is wederom NERGENS te krijgen
Oud 23-09-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien tmi dit, maar is het normaal dat als je wakker wordt, en even later weer door gaat slapen, dat je dan over seks droomt? Of eng droomt?
Ik heb dat echt altijd namelijk.
Ik heb dan wel altijd dat ik heel levendig droom en het onthoud, maar meestal zijn het geen specifieke onderwerpen, gewoon normale warrige dromen.
Oud 23-09-2011, 14:43
Verwijderd
Nogmaals, die onduidelijkheid is o.a. waarom ik studeren haat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten