Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het echt een beetje pervers om dat te vragen hoor. Als iemand dat aan mij zou vragen zou ik echt een beetje bang worden en weggaan, denk ik
![]()
|
Mijn ouders zijn vanavond ook weg
![]() ik ga ff wat cola in huis halen, heb met vrienden afgesproken ![]() niet dat mijn ouders daar vanaf weten, maar dat hoeven ze ook niet ![]() weet iemand nog een leuke film of iets leuks om te doen of zo? (het hoeft niet legaal te zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik slaap altijd naakt, dus daar hoef ik het niet voor te doen. De laatste keer dat mijn ouders weg waren, een weekje, heb ik alleen iemand uitgenodigd die niet welkom is in ons huis, en verder heb ik heerlijk een week het huis voor mezelf gehouden <3
Overigens ligt het inderdaad aan de persoon en de situatie, maar ik zou wel wat aantrekken als er iemand bleef slapen. Tenzij er spannende dingen gingen gebeuren natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf niet echt een feestjes-persoon en ik heb ook niet direct anderen om mij heen nodig om een leuk weekend te hebben. Maargoed, gezien ik in de polder woon (en dus best wel een grote tuin heb + een redelijk aantal beestjes), zal ik mij prima kunnen vermaken. ^^ Hier is gelukkig áltijd wat te doen.
![]() Anyway: Mocht een vriend(in) van mij naakt willen slapen; Er staat nog een logeerbed beneden. Kunnen ze zich daar wild uitleven. ^^ Ik mag dan wel een 2-persoons hebben, maar het zal dan echt op "No way, José" neerkomen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |