Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2011, 14:05
michieleken
michieleken is offline
hallo, ik ben michiel. ik ben bijna 15jaar en ben 1m 75, ik heb myn groei"scheut" al gehad dus ik wil weten hoe ik sneller of nog kan groeien. ik zou graag 1m 83 willen worden ongeveer dus heeft er iemand tips zoals veel vlees eten ofzo
help me aub, dankje .
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 14:14
Verwijderd
Behalve zorgen dat je gezond blijft, kun je helaas niets doen om langer te worden! Maar niet getreurd, jongens groeien meestal nog wel een aantal jaar door na hun vijftiende. Jongens die op hun vijftiende 1,75 meter zijn worden gemiddeld zelfs 1.84.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 14:16
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
Behalve zorgen dat je gezond blijft, kun je helaas niets doen om langer te worden! Maar niet getreurd, jongens groeien meestal nog wel een aantal jaar door na hun vijftiende. Jongens die op hun vijftiende 1,75 meter zijn worden gemiddeld zelfs 1.84.
dacht ik ook maar omdat ik eerst heel snel groeide en nu opeens al een jaar 1m 75 dacht ik dat ik niet meer ging groeien. maar helpt het niet om proteïnenvlees te eten ofzo iets?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 14:52
Em.
Em. is offline
Nee, dat helpt niet. Je kunt je groei alleen afremmen, door bijvoorbeeld veel te weinig te eten/slapen, maar niet extra stimuleren.

Hoe lang zijn je ouders trouwens? Als die groter zijn, is de kans ook groter dat jij groter wordt. (Wat veel groter in een zin, trouwens. )
Oud 27-09-2011, 15:00
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
Nee, dat helpt niet. Je kunt je groei alleen afremmen, door bijvoorbeeld veel te weinig te eten/slapen, maar niet extra stimuleren.

Hoe lang zijn je ouders trouwens? Als die groter zijn, is de kans ook groter dat jij groter wordt. (Wat veel groter in een zin, trouwens. )
myn vader was 1m 77 en nu is hy al gekrompen en myn mama 1m 69
dus dat is niet zo heel goed denk ik .
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:19
Verwijderd
Grote (lolol) kans dat je inderdaad niet veel groter wordt. Je kan eten wat je wil maar voor zover ik weet heeft dat geen invloed op je lengte. Wen er maar alvast aan dus.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:54
Em.
Em. is offline
Citaat:
myn vader was 1m 77 en nu is hy al gekrompen en myn mama 1m 69
dus dat is niet zo heel goed denk ik .
Nou ja, niet goed, 't is maar wat je goed noemt. Het maakt de kans wel kleiner dat je nog héél veel groter wordt.

Regels voor berichten