Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2011, 22:23
Uice
Uice is offline
Oud 25-09-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Indeed.
Oud 25-09-2011, 22:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sarah schreef:
Mijn oma laat er gelukkig ook niets om en ze is klein en vief en schattig dus elke keer als ze er ook maar een beetje onzeker uitziet schieiten mensen haar te hulp.
Mijn oma is ook klein en vief en schattig! Ze heeft maar een oog en ze gaat altijd wandelen met twee wandelstokken.
Oud 25-09-2011, 22:28
Verwijderd
Ik mocht vandaag eigenlijk bloemen geven aan Hans Klok, maar toen moest ik ineens vroeg eten (om half 5 al dus heb nu echt wel weer honger) en kon het niet meer en mocht iemand anders
Oud 25-09-2011, 22:29
Verwijderd
Hallo
Oud 25-09-2011, 22:30
Verwijderd
Hoi!
Oud 25-09-2011, 22:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik mocht vandaag eigenlijk bloemen geven aan Hans Klok, maar toen moest ik ineens vroeg eten (om half 5 al dus heb nu echt wel weer honger) en kon het niet meer en mocht iemand anders
Waarom moest hij bloemen?
Oud 25-09-2011, 22:31
Verwijderd

Spot de typo
Oud 25-09-2011, 22:33
Verwijderd
Goeienavond!

Wat een dag vandaag zeg.
Oud 25-09-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond!

Wat een dag vandaag zeg.
Goedenavond, vertel!
Oud 25-09-2011, 22:35
Verwijderd
Nou, races vandaag. Het was echt de ene rode vlag na de andere .

En tijdens de race van die gast waarbij ik stond was ik écht even een moment in paniek omdat ik dacht dat hij gecrasht was en daardoor een rode vlag werd gegeven. Maar dat was gelukkig niet zo , het ging juist heel goed

Het liep wel meer dan een uur uit, en dat is dan weer jammer.
Oud 25-09-2011, 22:35
Verwijderd
discocunt
Oud 25-09-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
discocunt
Oud 25-09-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Nou, races vandaag. Het was echt de ene rode vlag na de andere .

En tijdens de race van die gast waarbij ik stond was ik écht even een moment in paniek omdat ik dacht dat hij gecrasht was en daardoor een rode vlag werd gegeven. Maar dat was gelukkig niet zo , het ging juist heel goed

Het liep wel meer dan een uur uit, en dat is dan weer jammer.
Na wat googlen snap ik dat dat jammer is
Citaat:
discocunt
Ja, echt een prachtige typo
Oud 25-09-2011, 22:38
Verwijderd
Huhu ach ja. Gast leeft nog gelukkig en dat is het belangrijkste vind ik toch
Oud 25-09-2011, 22:39
Verwijderd
Oh stef, ik wil je de john frida verf (mousse) aanraden, wel wat duurder dan eigen merk, maar ik heb nog nooit zulke goeie haarverf gehad
Verwijderd
@trimm : je kan beter je haar verven als je vies haar hebt, dan pakt het beter. Heb ik mij ooit laten vertellen door een kapper.
Verwijderd
Ja dat is toch wel vrij belangrijk!
Verwijderd
Citaat:
Oh stef, ik wil je de john frida verf (mousse) aanraden, wel wat duurder dan eigen merk, maar ik heb nog nooit zulke goeie haarverf gehad
Ah oke! Ga ik daar eens voor kijken.
Maar ik ben een knibbelaar hoor, dus ik kan me voorstellen dat ik het te duur vind /Kazet
Oud 25-09-2011, 22:40
Verwijderd
de forumers hier zijn wel gek van de verfmouse! Nu is mijn nieuwsgierigheid getriggerd.
Oud 25-09-2011, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@trimm : je kan beter je haar verven als je vies haar hebt, dan pakt het beter. Heb ik mij ooit laten vertellen door een kapper.
Doe ik normaal ook, maar ik smeer meestal geen mousse of crap in m'n haar en dat had ik nu wel. Anders kan ik niet verklaren dat ik nu voor het eerst niet-gekleurde plukken had.

Verfmousse is mij denk ik ook te duur. Meer dan 5 euro geef ik liever niet uit. Die shit van de etos of kruidvat is prima.
Oud 25-09-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom moest hij bloemen?
Om weg te kunnen toveren!
Martiño
Martiño is offline
Wat is verfmouse?
Verwijderd
En nu duurt het weer heel lang voordat er een race is

Overigens zijn er wel echt achterlijke foto's van mij gemaakt vandaag . Er is een foto waarop ik echt heel erg boos kijk, en eentje waarop ik ruzie heb met de motor, en eentje waarop ik echt heel erg panisch blij kijk.
Oud 25-09-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ah oke! Ga ik daar eens voor kijken.
Maar ik ben een knibbelaar hoor, dus ik kan me voorstellen dat ik het te duur vind /Kazet
Ik geloof dat het 17,99 euro per pakje is. En daar kan mijn lange haar helemaal mee geverfd worden, normaal heb ik 2 pakjes nodig.

Citaat:
de forumers hier zijn wel gek van de verfmouse! Nu is mijn nieuwsgierigheid getriggerd.
Het is echt superchill, je slaat geen stukjes over, je masseert het er gewoon in, net als echt haarmousse zeg maar, zonder dat je scheidingen hoeft te trekken, het drupt niet, en het pakt supergoed
Advertentie
Oud 25-09-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Wat is verfmouse?
Haarverf in mousse vorm.
Oud 25-09-2011, 22:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haarverf in mousse vorm.
Achso. Dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken.
Oud 25-09-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat het 17,99 euro per pakje is. En daar kan mijn lange haar helemaal mee geverfd worden, normaal heb ik 2 pakjes nodig.
Oh nee, dat is echt te duur voor me.
Oud 25-09-2011, 22:44
Verwijderd
Ik heb nog nooit verfmousse gebruikt. Maar ik mag van mijn kappers mijn haren niet verven. Mijn kappers zijn ook heel beschermend
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
En nu duurt het weer heel lang voordat er een race is

Overigens zijn er wel echt achterlijke foto's van mij gemaakt vandaag . Er is een foto waarop ik echt heel erg boos kijk, en eentje waarop ik ruzie heb met de motor, en eentje waarop ik echt heel erg panisch blij kijk.
Pics or it didn't happen

Volgende keer beter!
Verwijderd
Citaat:
Doe ik normaal ook, maar ik smeer meestal geen mousse of crap in m'n haar en dat had ik nu wel. Anders kan ik niet verklaren dat ik nu voor het eerst niet-gekleurde plukken had.

Verfmousse is mij denk ik ook te duur. Meer dan 5 euro geef ik liever niet uit. Die shit van de etos of kruidvat is prima.
ooh auf die fahrad! Ja met harde stukkies in je haar (huhuhu) pakt het natuurlijk ook minder.
Oud 25-09-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Achso. Dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken.
Ik dacht dat je gewoon een flauw grapje maakte.

Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit verfmousse gebruikt. Maar ik mag van mijn kappers mijn haren niet verven. Mijn kappers zijn ook heel beschermend
Haha waarom mag dat niet?
Verwijderd
Citaat:
Pics or it didn't happen

Volgende keer beter!
Ja dag

Ik moest zelf een kwartier lang lachen in de trein. En nu net weer, want we gingen ze laten zien aan huisgenoten. Tegen de tijd dat ik ze zelf kan zien zonder een lachaanval te krijgen komt er heel misschien wel 1 van die foto's
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn oma is ook klein en vief en schattig! Ze heeft maar een oog en ze gaat altijd wandelen met twee wandelstokken.
Mijn oma is een beetje vergeetachtig aan het worden, en dat merkt ze zelf heel goed maar dat wil ze dan weer niet laten merken. Dat vind ik wel sneu voor haar, want voor haar leeftijd is ze fysiek nog heel goed, ze is tachtig en draait het huishouden in principe in haar eentje. Alleen was ze vorige week gestruikeld in de tuin, dus ze had vrijdag allemaal blauwe plekken in haar gezicht. arme oma, gelukkig kon ze er zelf ook wel om lachen.
Verwijderd
Beter een lachaanval dan een depressie-aanval, die ik krijg als ik foto's van mezelf zie.
Oud 25-09-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn kapper doet het ook liever zelf, maar ja, zelfs met de duurste haarverf bespaar ik nog 63 euro. Nou ja behalve die ene keer. Toen koste het me 124 euro extra
Verwijderd
Citaat:
Ja dag

Ik moest zelf een kwartier lang lachen in de trein. En nu net weer, want we gingen ze laten zien aan huisgenoten. Tegen de tijd dat ik ze zelf kan zien zonder een lachaanval te krijgen komt er heel misschien wel 1 van die foto's
Ja, nu zijn we benieuwd natuurlijk!
Verwijderd
Citaat:
Haha waarom mag dat niet?
"Omdat ik zo'n mooie kleur van mezelf heb".
Maar dat zeggen ze vast wel vaker
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik dacht dat je gewoon een flauw grapje maakte.

[afbeelding]
Nee, deze keer niet.

Ik zit trouwens in de tweede halfjaarproductie! We gaan monologen maken.
Verwijderd
Citaat:
Mijn kapper doet het ook liever zelf, maar ja, zelfs met de duurste haarverf bespaar ik nog 63 euro. Nou ja behalve die ene keer. Toen koste het me 124 euro extra
Oh nee, dus ook niet dat ze het zelf willen doen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had net trouwens de busrit from hell.

Dacht rond een uur of 7 'hee, ik fiets even naar 't station', dus heb daar een bakkie chocomel en wat taart gehaald bij m'n collega's en ging een boek lezen, maar toen kreeg ik tering erge buikpijn en niemand had pijnstillers en bij de hema was de paracetamol uitverkocht, dus ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen.
In de bus werd ik lijkbleek, kon ik niet meer focussen, gaapte ik om de 3 seconden en zweette ik me echt het leplazerus. Na een hoop huffen en puffen en proberen niet te kotsen was ik eindelijk bij m'n halte en toen moest ik echt hard m'n best doen om niet in elkaar te storten in de 20 meter naar m'n voordeur.
Heb me echt voorover op m'n bank laten flikkeren en heb liggen stuiptrekken van de pijn.
Hoerenzooi.

Dat is dus de reden dat ik altijd preventief een halve doos ibuprofen in m'n mik moet douwen.
Oud 25-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, deze keer niet.

Ik zit trouwens in de tweede halfjaarproductie! We gaan monologen maken.
Oh, leuk! Wie doet die ook weer?
Oud 25-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, nu zijn we benieuwd natuurlijk!
Jammer dan! Het was wel heel hilarisch in de trein volgens mij, mensen waren een beetje raar naar mij aan het kijken
Oud 25-09-2011, 22:48
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja dag

Ah toeeeee *hoopvol kijkend*

1tje maar
Oud 25-09-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, dus ook niet dat ze het zelf willen doen
Je hebt dan ook een vrij goede kleur van jezelf, ik denk dat er weinig tot geen kleuren zijn die je beter zouden staan.
Oud 25-09-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Je hebt dan ook een vrij goede kleur van jezelf, ik denk dat er weinig tot geen kleuren zijn die je beter zouden staan.
Dat is bij mij ook volgens mij, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen van mezelf.

Maar toch wil ik een keer iets anders.
Verwijderd
Citaat:
Mja. Dat vonden zij waarschijnlijk ook.
Maar op zich zou ik rood wel weer eens willen proberen. Maar ik weet ook wel weer dat ik het dan zonde ga vinden, dus áls ik het al ga doen, dan maar een keer een kleurspoeling ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ah toeeeee *hoopvol kijkend*

1tje maar
Ik heb ze zelf nog niet eens
En nee, er zwerven hier genoeg foto's van mij rond
Oud 25-09-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is bij mij ook volgens mij, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen van mezelf.

Maar toch wil ik een keer iets anders.
Ja, ik denk dat dat waar is en ja, dat snap ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten