Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, races vandaag. Het was echt de ene rode vlag na de andere
![]() En tijdens de race van die gast waarbij ik stond was ik écht even een moment in paniek omdat ik dacht dat hij gecrasht was en daardoor een rode vlag werd gegeven. Maar dat was gelukkig niet zo ![]() ![]() Het liep wel meer dan een uur uit, en dat is dan weer jammer. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben een knibbelaar hoor, dus ik kan me voorstellen dat ik het te duur vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verfmousse is mij denk ik ook te duur. Meer dan 5 euro geef ik liever niet uit. Die shit van de etos of kruidvat is prima.
|
Verwijderd
|
En nu duurt het weer heel lang voordat er een race is
![]() Overigens zijn er wel echt achterlijke foto's van mij gemaakt vandaag ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgende keer beter! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik moest zelf een kwartier lang lachen in de trein. En nu net weer, want we gingen ze laten zien aan huisgenoten. Tegen de tijd dat ik ze zelf kan zien zonder een lachaanval te krijgen komt er heel misschien wel 1 van die foto's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had net trouwens de busrit from hell.
![]() Dacht rond een uur of 7 'hee, ik fiets even naar 't station', dus heb daar een bakkie chocomel en wat taart gehaald bij m'n collega's en ging een boek lezen, maar toen kreeg ik tering erge buikpijn en niemand had pijnstillers en bij de hema was de paracetamol uitverkocht, dus ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen. In de bus werd ik lijkbleek, kon ik niet meer focussen, gaapte ik om de 3 seconden en zweette ik me echt het leplazerus. Na een hoop huffen en puffen en proberen niet te kotsen was ik eindelijk bij m'n halte en toen moest ik echt hard m'n best doen om niet in elkaar te storten in de 20 meter naar m'n voordeur. Heb me echt voorover op m'n bank laten flikkeren en heb liggen stuiptrekken van de pijn. Hoerenzooi. ![]() Dat is dus de reden dat ik altijd preventief een halve doos ibuprofen in m'n mik moet douwen.
||
Citaat:
1tje maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar op zich zou ik rood wel weer eens willen proberen. Maar ik weet ook wel weer dat ik het dan zonde ga vinden, dus áls ik het al ga doen, dan maar een keer een kleurspoeling ofzo. |
![]() |
|
|