Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2011, 15:07
Verwijderd
Bij gebrek aan inspiratie.
Advertentie
Oud 27-09-2011, 15:07
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.sacha.nl/shop/women-shoes...laarzen/2x7067
Oud 27-09-2011, 15:08
Verwijderd
Hm. Niet gek!
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.sacha.nl/shop/women-shoes...laarzen/2x7008
Verwijderd
Citaat:
Maar dan is het probleem met hoge laarzen weer dat ik voor 75% te dikke kuiten heb, dus soms zie ik wel wat leuks maar kunnen ze niet dicht

Nog even doorgaan met afvallen
Ik heb volgens mij te brede voeten ofzo, voor pumps, of open schoenen met hakken. Want ik pas ze niet in mijn maat, en in een maat groter ook niet.
Of ik ben het gewoon supererg niet gewend, want ik krijg altijd pijn, bah. Ik draag eigenlijk altijd alleen sneakerachtige schoenen. En laarzen met hakken, die gaan nog wel.

Ja, hoe is het afgelopen bij de dokter trouwens, met je rare afvalgedoe?
Verwijderd
alle leuke schoenen beginnen bij maat 40
Oud 27-09-2011, 15:09
Lorelei
Lorelei is offline
Ze hebben wel een klein hakje, maar volgens mij wel een vriendelijk hakje.
Verwijderd
Jezus, laarzenb ij sacha zijn ook duur
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mooi weer vandaag, zeg. Zestien graden en een blauwe lucht! Dat is over 2 maanden vast anders.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spoiler

*fap*
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
alle leuke schoenen beginnen bij maat 40
Wat is jouw maat?
Oud 27-09-2011, 15:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jezus, laarzenb ij sacha zijn ook duur
Onder de 100 euro koop je nauwelijks nog laarzen, behalve bij scapino etc
Verwijderd
Ik heb eigenlijk alleen schoenen die óf heel goedkoop zijn (0-10 euro, kringloopwinkels, tweedehandszaken, gekregen van mensen, etc) en peperdure mooie pumps. Geen middenweg.

Het zijn er wel heel veel. Schoenen <3
Verwijderd
Nee die vind ik niet mooi Ik vind die indiaanachtige gevallen ook best tof trouwens (Kilimboot ofzo)

Citaat:
Ik heb volgens mij te brede voeten ofzo, voor pumps, of open schoenen met hakken. Want ik pas ze niet in mijn maat, en in een maat groter ook niet.
Of ik ben het gewoon supererg niet gewend, want ik krijg altijd pijn, bah. Ik draag eigenlijk altijd alleen sneakerachtige schoenen. En laarzen met hakken, die gaan nog wel.

Ja, hoe is het afgelopen bij de dokter trouwens, met je rare afvalgedoe?
Bloedonderzoek leverde niet bijzonder veel op, nu moet ik weer langs komen om verder te kijken.

Citaat:
Ze hebben wel een klein hakje, maar volgens mij wel een vriendelijk hakje.
Ja die zien er wel oke uit inderdaad.
Oud 27-09-2011, 15:11
Martiño
Martiño is offline
Godverdomme, zojuist bijna tegen de grond gekwakt door een asociale busschauffeur. Ik stond voor een bus bij het stoplicht, rijdt die oetlul met de spiegel van de bus tegen mijn schouder aan, flikker ik bijna op de grond met fiets en boodschappen en al. Klootzak, gelukkig heb ik het lijnnummer en busnummer onthouden.
Oud 27-09-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Wat is jouw maat?
39 / 40. Maar ik heb héél erg smalle voeten dus de meeste schoenen passen niet.
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.vandalen.nl/esprit-laarzen-taupe-p-1001.html Ik hou ook wel van zulke laarzen
Verwijderd

Shoeboots zijn sowieso vaak wel hitsig, behalve die rare sleehakvarianten die je nu hebt. Dat lijken net hoeven.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme Martin, gaat het verder wel ok, geen pijn in je schouder?
Wat een aarsloch die kerel.
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, zojuist bijna tegen de grond gekwakt door een asociale busschauffeur. Ik stond voor een bus bij het stoplicht, rijdt die oetlul met de spiegel van de bus tegen mijn schouder aan, flikker ik bijna op de grond met fiets en boodschappen en al. Klootzak, gelukkig heb ik het lijnnummer en busnummer onthouden.
Oud 27-09-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk alleen schoenen die óf heel goedkoop zijn (0-10 euro, kringloopwinkels, tweedehandszaken, gekregen van mensen, etc) en peperdure mooie pumps. Geen middenweg.

Het zijn er wel heel veel. Schoenen <3
Dit ongeveer

Mijn zomerschoenen zijn zelden meer dan 20 euro, op een aantal pumps na, maar die draag ik dan meestal ook wel zo lang dat ik het er wel uit haal. M'n duurste paar pumps ooit waren 139 euro, maar het zijn nog steeds m'n lievelings en ik heb ze nu 5 jaar.

Laarzen probeer ik meestal rond de 100, met uitloop naar 150. En die koop ik eens in de twee jaar denk ik. Zomerschoenen zijn ook veel leuker.
Verwijderd
Citaat:

ga je een klacht indienen?
Verwijderd
Citaat:
Wat een aarsloch die kerel.
En een VOLLIDIOT!
Verwijderd
Ik heb 2 paar sneakerachtige schoenen. Zwarte laarzen. Open zomerschoenen met een hak die ik misschien 3 keer gedragen heb, want oncomfortabel. En slippers.

Dat was het mensen!
Verwijderd
Citaat:
*aai*
Oei nee ik niet.
Advertentie
Oud 27-09-2011, 15:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee die vind ik niet mooi Ik vind die indiaanachtige gevallen ook best tof trouwens (Kilimboot ofzo)
Ja, ik vind ze ook wel leuk. Maar niet heel elegant En sowieso niet erg passen bij mijn garderobe.

Luud: Ah ja, dat is klein voor mannenschoenen. Je loopt tegen het omgekeerde probleem van Rationeel aan. Die heeft maat 47 en dat is ook lastig schoenen vinden.
Verwijderd
Citaat:
Meteen een klacht indienen, ik had iets vergelijkbaars drie weken terug ook in Tilburg.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
39 / 40. Maar ik heb héél erg smalle voeten dus de meeste schoenen passen niet.
Oh, als ik naar de Van Haren ga ofzo, vind ik juist dat er alleen maar schoenen kleiner dan maat 40 staan en de schoenen die ik een keer had besteld in maat 43, waren zo belachelijk smal dat ik ze moest terugsturen.
Maar mss zijn mijn voeten wel bizar groot/breed. Dunno. Of het ligt aan de zaak en in dat geval moet je daar eens checken. Ze hebben ook brogues en shit.
Oud 27-09-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Oioi. Klacht indienen, ja. Had Rivka niet op ongeveer dezelfde manier haar sleutelbeen gebroken? Alleen dan met een tram waarvan de chauffeur de spiegel was vergeten in te klappen, oid, en toen kwam ze half onder de tram terecht.
Verwijderd

Ik vind ze echt behoorlijk gaaf
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ga je een klacht indienen?
nu aan het bellen
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef:
Dat hij in een ezel veranderd als hij zich als een gedraagt?
Ja! Ja! Oh wauw. Ik heb er echt iets van de hele nacht over nagedacht, maar dat is het natuurlijk.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*aai*

Oei nee ik niet.
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

-> women -> schoenen -> laarzen zonder hak -> 2e rij helemaal links (bruin, edc, 99,95)
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Effe wa anders, ik ben vannacht hierbij in slaap gevallen. Jezusmina, wat relaxt. Ik wil dat hij elke avond voor me voorleest. <3 (Let niet op de fangirl fapfoto's in het filmphe btw.)

Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind ze ook wel leuk. Maar niet heel elegant En sowieso niet erg passen bij mijn garderobe.

Luud: Ah ja, dat is klein voor mannenschoenen. Je loopt tegen het omgekeerde probleem van Rationeel aan. Die heeft maat 47 en dat is ook lastig schoenen vinden.
Ja? Mijn vader heeft loopschoenen in maat 49. Dat ziet er hilarisch uit. Zo groot als mijn arm bijna
Oud 27-09-2011, 15:17
Verwijderd

Oud 27-09-2011, 15:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 27-09-2011, 15:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In Duitsland kwam ik deze tegen bij de Adidas store:

NEED!
Verwijderd
Citaat:
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

-> women -> schoenen -> laarzen zonder hak -> 2e rij helemaal links (bruin, edc, 99,95)
Ik dacht nee, maar op de foto waar iemand ze aan heeft zijn ze wel tof!
Verwijderd
De enige schoenen die ik leuk vind zijn dit soort schoenen:

Ik ben wat schoenen betreft echt helemaal niet vrouwelijk of elegant

Hm misschien ga ik deze wel kopen.
Oud 27-09-2011, 15:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik dacht nee, maar op de foto waar iemand ze aan heeft zijn ze wel tof!
Ik vind mn eerste link tot nu toe ook de beste eigenlijk En ik vind die andere van sacha die jij postte ook echt leuk
Oud 27-09-2011, 15:20
Verwijderd
shit, creditcard nodig voor de fontshop
Oud 27-09-2011, 15:21
Verwijderd
Ik heb nieuwe oorbellen en ik ben er echt HEEL erg blij mee. <333
Oud 27-09-2011, 15:21
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.zalando.nl/miezko-laarzen...w-0002-99.html Of je koopt deze!

Edit: hahaha of deze: http://www.zalando.nl/belmondo-yara-...1c013-708.html
Oud 27-09-2011, 15:22
Verwijderd
Oorbellen, heb ik ook al niet.
Heb wel gaatjes, maar ze laten verwaarlozen. Ik zie eruit als een Anita met oorbellen.
Oud 27-09-2011, 15:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oorbellen, heb ik ook al niet.
Heb wel gaatjes, maar ze laten verwaarlozen. Ik zie eruit als een Anita met oorbellen.
Hangt het niet van de oorbellen af? Ik zie er ontzettend trutterig uit als ik oorbellen draag die ook maar een beetje tuttig zijn, maar van die grote lange minke-oorbellen staan wel mooi
Oud 27-09-2011, 15:24
Verwijderd
Ik heb geen ringen, geen armbanden, geen kettingen, geen oorbellen dus, ik geef niet om schoenen, ik geef niet om tassen, ik geef niet echt om kleding. Ook niet echt om m'n kapsel of make-up.

Poe, ik mis een vrouwengen.
Verwijderd
Citaat:
Hangt het niet van de oorbellen af? Ik zie er ontzettend trutterig uit als ik oorbellen draag die ook maar een beetje tuttig zijn, maar van die grote lange minke-oorbellen staan wel mooi
Nee, juist van dat soort oorbellen vind ik verschrikkelijk. In het algemeen, maar al helemaal bij mezelf.
Verwijderd
Of niet
Oud 27-09-2011, 15:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Of niet
er staat toch dat ze elegant zijn! wat zeur je nou

Regels voor berichten