Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht:
Zoals Volk zegt: wel aan gedacht als in het concept ging door mijn hoofd, maar niet serieus overwogen. Ben je ooit vreemgegaan: Nee dus. Heb je ooit met een ander gezoend: Dat is ook vreemdgaan. Nee dus, iig binnen deze relatie niet. Heb je ergens spijt van in je Relatie: Nee, ik doe niet aan spijt. Hoe oud was je toen je met je partner kreeg: Eh 24 volgens mij. Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner: Jawel, maar niet als in dat ik fantaseerde over die persoon of zoiets, niet seksgerelateerd dus. Vond je ooit een ander leuk: Jawel, maar niet meer dan dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee nee nee 11 nee nee |
![]() |
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht (ja)
Ben je ooit vreemgegaan (ja) Heb je ooit met een ander gezoend (ja) Heb je ergens spijt van in je Relatie (nee) Hoe oud was je toen je met je partner kreeg (16) Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner (nee) Vond je ooit een ander leuk (niet zo leuk als hem) |
![]() |
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht - Nee nog nooit. Ook niet van plan, dat is ziek.
Ben je ooit vreemgegaan Nee, ga ik ook niet doen. Heb je ooit met een ander gezoend Nope Heb je ergens spijt van in je Relatie Op het moment wel... Omdat het niet lekker gaat en mijn vriendje me een beetje... slecht behandeld Hoe oud was je toen je met je partner kreeg 15 jaar Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner Nee Vond je ooit een ander leuk Nope
|
Vragenlijst (ik verveelde me)
Ik begin wel Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht (nee) Ben je ooit vreemgegaan (Nee) Heb je ooit met een ander gezoend (ja ![]() Heb je ergens spijt van in je Relatie (^ja, zie boven) Hoe oud was je toen je met je partner kreeg (15) Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner (noop) Vond je ooit een ander leuk (nee nooit) deze vragen zijn alemaal tijdens je Relatie
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan overigens op alle vragen "nee" antwoorden, dus ik ga die hele lijst niet quoten. |
![]() |
||
Citaat:
en ik voelde niks en vond het niet lekker... maarja ik weet dat het niet recht te praten is en mijn vriendin gaat het zekers allemaal horen wanneer ik haar zie, maar ik kan niet terug in de tijd... maar het is eigenlijk wel vreemdgaan...
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht (Nee)
Ben je ooit vreemgegaan (Nee) Heb je ooit met een ander gezoend (ook niet) Heb je ergens spijt van in je Relatie (nee) Hoe oud was je toen je met je partner kreeg (nog steeds single) Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner (nee) Vond je ooit een ander leuk (nope) |
![]() |
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht (ja)
Ben je ooit vreemgegaan (ja) Heb je ooit met een ander gezoend (ja, vreemdgaan dus?) Heb je ergens spijt van in je Relatie (van dat vreemdgaan) Hoe oud was je toen je met je partner kreeg (17) Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner (nee) Vond je ooit een ander leuk (nee) |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens vind ik zoenen ook vreemdgaan hoor, maar jongen-jongen is iets anders dan dat jij een meisje zoent ![]() Ik kan op alle vragen nee antwoorden en ik was 13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je ooit wel eens aan vreemdgaan gedacht (Nee)
Ben je ooit vreemgegaan (Ja) Heb je ooit met een ander gezoend (Ja) Heb je ergens spijt van in je Relatie (nee) Hoe oud was je toen je met je partner kreeg (17) Heb je ooit aan een ander gedacht terwijl je sex had met je partner (nee) Vond je ooit een ander leuk (Ja) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vragenlijst diepte interviews RoanB | 3 | 15-04-2014 09:50 | |
Seksualiteit |
Wil je meedoen aan een onderzoek over seksualiteit? Uutrecht | 52 | 22-12-2007 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Driekwart (75%) christelijke studenten is maagd BiL@L | 311 | 04-01-2005 19:00 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |