Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh even opgezocht en het mag alleen op de open zee, zie ik nu. *Knuffel* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Google: Sub Toevoegen() Dim Bestand As Variant Bestand = Application.GetOpenFilename("Excel Files (*.Xls), *.Xls", 2, "Open My Files", , True) For y = 1 To UBound(Bestand) Sheets.Add Type:=Bestand ![]() Next End Sub |
![]() |
|
Ik heb sinds zondagavond? een nogal rare bult achter op mijn bovenbeen. Jeukt, is rood met een beetje een wittere rand en heeft een grootte euro. Is dat iets engs waarmee ik naar de dokter moet of zal ik eerst maar eens iets van de drogist ofzo halen?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zie het er toevallig zo uit: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeg, ik had laatst een gast slapen hier bij mijn ouders en die vond het heel vreemd dat een paar dagen per jaar alle mongolen in vrachtwagens mee mogen rijden en dan op de toeter mogen drukken voor een paar uur. Het geluid van 70 toeterende vrachtwagens in de verte, was iets heel vanzelfsprekends voor mij. Maar hebben andere steden niet zo'n mongolen dag?
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|