![]() |
||
Citaat:
Zie je reactie tegemoet. @ frieslandboy Wat weet je nog niet? Of je op meisjes valt of op jongens? Dat kan, en ooit zul je er achter komen. Wat je nooit moet vergeten is dat je je nergens voor hoeft te schamen!
Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 23:25. Reden: Toevoeging |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Jammer dat je zo vel reageert. Ik ben alleen benieuwd waarom je de woorden 'intelligenter' en 'altijd weer netjes' gebruikt. Ik hoop dat je zelf wel door hebt dat dit niet echt gepast is en dat je het anders had kunnen verwoorden. Dat ik het een schokkende opmerking vind, ligt ook aan mij omdat ik dat vind dus onderbouwen kan je wel. Had toch wel een volwassener antwoord van je verwacht maar ben er inmiddels achter dat dat het er niet in zit. Jammer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Reverend
Je doet je zelf enorm tekort door te zeggen dat ik mij op zo'n manier 'nichterig' zou gedragen. Ik vraag mij alleen af waarom jij dit zo verwoord aangezien je hier mee mensen kwetst. Als ik je reacties zo lees trek jij je hier helemaal niks van aan, wat ik niet verwacht van iemand die 24 jaar oud is. Daarnaast zijn er veel mensen die in die leeftijdscategorie zitten die veel moeite hebben om voor zijn of haar geaardheid voor uit te komen. Ik heb zelf jaren gezegd dat ik bi ben omdat ik het woordje homo erg confronteerend vond klinken. Dat jij niet de discussie wilt aangaan vind ik prima, moet je zelf weten. Alleen wat ik niet begrijp is dat je je op zo'n manier laat kennen door met hagel te schieten en dingen zegt die compleet verkeerd kunnen vallen en als daar om uitleg word gevraagd dat je daar geen fatsoenlijk antwoord op wilt geven. Iedereen mag vinden wat hij of zij wil, maar wees dan wel zo'n 'kerel' om je woorden terug te nemen en het anders te verwoorden. Just my two cents. ![]()
||
Citaat:
Zoals je zelf zegt iedereen mag vinden wat hij of zij vindt. Hij deelt blijkbaar niet jou mening, nou en. dus nu weer on topic!
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn directe omgeving kan ik er zo drie opnoemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook mijn twijfels bij het concept biseksualiteit, al was het alleen maar om het feit dat het altijd alleen vrouwen zijn die zeggen bi te zijn. En ik ben inderdaad nog nooit eentje tegengekomen (ook niet online) wiens biseksualiteit verder ging dan een paar keer zoenen/seksen/daten met een chick en uiteindelijk alleen heftig verliefde relaties met mannen te hebben, maar ik ben klaar om overtuigd te worden als iemand eens een poging wil wagen. Heb meer het idee dat het voor vrouwen gewoon gemakkelijker is om niet in de standaard concepten te denken dan mannen, die zich snel bedreigd voelen in hun mannelijkheid door het idee van een kerel die aan hun kontje zit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Vraagje voor de homo's Macrador | 197 | 05-10-2015 23:27 | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Komst Katrina schuld homo's" Pr0xy | 20 | 02-10-2005 15:49 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |