Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 21:54
frieslandboy
frieslandboy is offline
hallo allemaal beantwoord de volgende vragen plzz
hoe oud ben je
welke provincie woon je
hoelang weet je het al
wat is jouw fantasie

ik hoop dat jullie deze forum willen beantwoorden alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:54
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Geld het ook voor meisjes?

13
Limburg
Al langer zo'n vermoeden
Pass...

Laatst gewijzigd op 06-07-2011 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 17:14
Verwijderd
Tegenwoordig is elk 13-14 jarig meisje bi. Als ze dan wat intelligenter en ouder zijn worden ze altijd weer netjes hetero.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:58
iknowit
iknowit is offline
Ben 16, woon in brabant, weet sinds jaar of 12... nu halfjaartje out.. jij dan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 20:54
Loveley
Loveley is offline
Citaat:
Tegenwoordig is elk 13-14 jarig meisje bi. Als ze dan wat intelligenter en ouder zijn worden ze altijd weer netjes hetero.
Daar irriteer ik mij dood aan Toen ik 13 was, twijfelde ik ook aan mijn geaardheid en eigenlijk wist ik toen al vrij zeker dat ik bi was. Toen ik het vertelde aan paar vrienden, echt doodsbang vanwege hun reactie, kreeg ik gelijk aandachtshoer naar mijn hoofd geslingerd En nu ik 20 jaar ben, ben ik nog steeds bi en dat zal altijd zo blijven. I'm sooo gay. Maar die aandachtshoeren verpesten het wel goed voor de mensen die het serieus menen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 02:01
Joshua101
Joshua101 is offline
Ben Man en Bi woon in Groningen en ben 15 jaar en ik wist het pas op mijn 14
en hoe niet van ruige dingen en zo XD
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 21:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met Loveley in deze
Ik ken zelfs mensen die zeggen dat biseksualiteit niet bestaat

Om toch ontopic te blijven:
Ik ben 21 en ik weet het al sinds ik 14 ben. En ik woon in zuid-Holland.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 08:44
jeroen007
jeroen007 is offline
13j
biseks
12j
zeeland.goes.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 16:11
frieslandboy
frieslandboy is offline
ik zelf weet het nog neit
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 23:24
TooTall
TooTall is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik dit toch wel een schokkende opmerking, Reverend. Je zegt nu dat bi of homo zijn niet netjes is en welliswaar niet intelligent. Ik ben op mijn 14e levensjaar er achter gekomen dat ik op jongens val. Nu ben ik 21 jaar, en ben geen hetero.

Zie je reactie tegemoet.

@ frieslandboy

Wat weet je nog niet? Of je op meisjes valt of op jongens? Dat kan, en ooit zul je er achter komen. Wat je nooit moet vergeten is dat je je nergens voor hoeft te schamen!

Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 23:25. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk vind ik dit toch wel een schokkende opmerking, Reverend.
Dat ligt toch echt aan jou.
Citaat:
Je zegt nu dat bi of homo zijn niet netjes is en welliswaar niet intelligent.
Dat zeg ik nergens.
Citaat:
Ik ben op mijn 14e levensjaar er achter gekomen dat ik op jongens val. Nu ben ik 21 jaar, en ben geen hetero.
Goed man.
Citaat:
Zie je reactie tegemoet.
Wat voor reactie verwacht je?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 10:51
TooTall
TooTall is offline
Jammer dat je zo vel reageert. Ik ben alleen benieuwd waarom je de woorden 'intelligenter' en 'altijd weer netjes' gebruikt. Ik hoop dat je zelf wel door hebt dat dit niet echt gepast is en dat je het anders had kunnen verwoorden. Dat ik het een schokkende opmerking vind, ligt ook aan mij omdat ik dat vind dus onderbouwen kan je wel. Had toch wel een volwassener antwoord van je verwacht maar ben er inmiddels achter dat dat het er niet in zit. Jammer!
Oud 01-09-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat je zo vel reageert. Ik ben alleen benieuwd waarom je de woorden 'intelligenter' en 'altijd weer netjes' gebruikt. Ik hoop dat je zelf wel door hebt dat dit niet echt gepast is en dat je het anders had kunnen verwoorden. Dat ik het een schokkende opmerking vind, ligt ook aan mij omdat ik dat vind dus onderbouwen kan je wel. Had toch wel een volwassener antwoord van je verwacht maar ben er inmiddels achter dat dat het er niet in zit. Jammer!
Dat zei hij omdat het tegenwoordig onder tienermeisjes bijna een trend is om "bi" te zijn. Alsof het iets is waardoor je hip bent. En volgens mij gaat het dan in 90% van de gevallen om meisjes die nooit een vriendin krijgen en dus gewoon hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat je zo vel reageert.
Ik reageer niet vel?
Citaat:
Ik ben alleen benieuwd waarom je de woorden 'intelligenter' en 'altijd weer netjes' gebruikt.
Omdat 13 jarige meisjes vaak niet heel intelligent zijn en ze meestal weer netjes hetero zijn als ze wat ouder worden. Beetje, wat is het woord... nichterig om dan meteen zo te gaan huilen over die woordjes. Je kan je natuurlijk ook gewoon niet zo aanstellen.
Citaat:
Dat ik het een schokkende opmerking vind, ligt ook aan mij omdat ik dat vind dus onderbouwen kan je wel.
Ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.
Citaat:
Had toch wel een volwassener antwoord van je verwacht maar ben er inmiddels achter dat dat het er niet in zit. Jammer!
ga toch weg man.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 13:25
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben het met Too Tall eens.

Zelf ben ik hetero, niet echt aan getwijfeld,. Geen bezwaar tegen ook maar iemand hoor.
Oud 01-09-2011, 15:17
TooTall
TooTall is offline
@ Reverend

Je doet je zelf enorm tekort door te zeggen dat ik mij op zo'n manier 'nichterig' zou gedragen. Ik vraag mij alleen af waarom jij dit zo verwoord aangezien je hier mee mensen kwetst. Als ik je reacties zo lees trek jij je hier helemaal niks van aan, wat ik niet verwacht van iemand die 24 jaar oud is.
Daarnaast zijn er veel mensen die in die leeftijdscategorie zitten die veel moeite hebben om voor zijn of haar geaardheid voor uit te komen. Ik heb zelf jaren gezegd dat ik bi ben omdat ik het woordje homo erg confronteerend vond klinken.

Dat jij niet de discussie wilt aangaan vind ik prima, moet je zelf weten. Alleen wat ik niet begrijp is dat je je op zo'n manier laat kennen door met hagel te schieten en dingen zegt die compleet verkeerd kunnen vallen en als daar om uitleg word gevraagd dat je daar geen fatsoenlijk antwoord op wilt geven. Iedereen mag vinden wat hij of zij wil, maar wees dan wel zo'n 'kerel' om je woorden terug te nemen en het anders te verwoorden.

Just my two cents.
Oud 01-09-2011, 15:22
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
@ Reverend

Je doet je zelf enorm tekort door te zeggen dat ik mij op zo'n manier 'nichterig' zou gedragen. Ik vraag mij alleen af waarom jij dit zo verwoord aangezien je hier mee mensen kwetst. Als ik je reacties zo lees trek jij je hier helemaal niks van aan, wat ik niet verwacht van iemand die 24 jaar oud is.
Daarnaast zijn er veel mensen die in die leeftijdscategorie zitten die veel moeite hebben om voor zijn of haar geaardheid voor uit te komen. Ik heb zelf jaren gezegd dat ik bi ben omdat ik het woordje homo erg confronteerend vond klinken.

Dat jij niet de discussie wilt aangaan vind ik prima, moet je zelf weten. Alleen wat ik niet begrijp is dat je je op zo'n manier laat kennen door met hagel te schieten en dingen zegt die compleet verkeerd kunnen vallen en als daar om uitleg word gevraagd dat je daar geen fatsoenlijk antwoord op wilt geven. Iedereen mag vinden wat hij of zij wil, maar wees dan wel zo'n 'kerel' om je woorden terug te nemen en het anders te verwoorden.

Just my two cents.
Opzich snap ik je wel, maar ga er niet zo op door.
Zoals je zelf zegt iedereen mag vinden wat hij of zij vindt.
Hij deelt blijkbaar niet jou mening, nou en.

dus nu weer on topic!
Oud 01-09-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Je doet je zelf enorm tekort door te zeggen dat ik mij op zo'n manier 'nichterig' zou gedragen. Ik vraag mij alleen af waarom jij dit zo verwoord aangezien je hier mee mensen kwetst.
Je doet jezelf enorm te kort door zo te overreageren op het woord nichterig. De mensen die gekwetst zijn zullen daar zelf aan moeten werken. Zeker als het een internetforum betreft zou ik als ik jou was een wat dikkere huid kweken.
Citaat:
Als ik je reacties zo lees trek jij je hier helemaal niks van aan, wat ik niet verwacht van iemand die 24 jaar oud is.
Ik verwacht ook wat meer niveau van de gemiddelde 21-jarige maar dat terzijde
Citaat:
Dat is heel vervelend voor die mensen en voor jou, maar wederom begin je nu over iets waarvan ik niet begrijp wat dit met mij te maken heeft.
Citaat:
Dat jij niet de discussie wilt aangaan vind ik prima, moet je zelf weten.
Waar zeg ik dat ik de discussie niet aan wil gaan? Welke discussie heb je het over? Weet je wel wat een discussie is?
Citaat:
Alleen wat ik niet begrijp is dat je je op zo'n manier laat kennen door met hagel te schieten en dingen zegt die compleet verkeerd kunnen vallen
Nogmaals; stel je niet zo aan.
Citaat:
en als daar om uitleg word gevraagd dat je daar geen fatsoenlijk antwoord op wilt geven.
Nogmaals knul; Waar héb je het over? Je vraagt helemaal niet om uitleg. Je reageert stampvoetend op iets wat helemaal niets met jou te maken heeft. Syori legt precies uit wat mijn punt is maar nog blijf je stampvoetend proberen iets anders eruit te halen omdat je beledigd bent on the interwebz
Citaat:
Iedereen mag vinden wat hij of zij wil, maar wees dan wel zo'n 'kerel' om je woorden terug te nemen en het anders te verwoorden.
Waarom zou ik mijn woorden terug nemen of anders moeten verwoorden als ik er achter sta? Weer een holle kreet die ongetwijfeld getypt is met samengeknepen billetjes van nijd.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:55
Verwijderd
Goed Reverend en Tootall vecht deze discussie maar buiten dit topic uit.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 08:30
Verwijderd
ik ben gewoon een normale persoon ben netjes hetero
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 09:24
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Homos zijn ook normaal
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 19:17
Sandbak
Sandbak is offline
14
Friesland
14
Veel
Oud 09-09-2011, 21:11
Verwijderd
Prachtig wat Reverend doet, mijn held voor vandaag.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 13:05
Verwijderd
16,
Zuid-Holland,
Sinds mijn buurjongen mij een keer aftrok (2 jaar terug of zo),
keer met iemand in de klas stiekem rukken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:13
Autisme
Autisme is offline
Reverend, sinds wanneer zijn 13 jarige niet heel intelligent?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat zei hij omdat het tegenwoordig onder tienermeisjes bijna een trend is om "bi" te zijn. Alsof het iets is waardoor je hip bent. En volgens mij gaat het dan in 90% van de gevallen om meisjes die nooit een vriendin krijgen en dus gewoon hetero zijn.
Dit is ook weer een drogredenering. Er zijn immers ook genoeg mannen die nooit een vriendin krijgen, maar ook niet homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook weer een drogredenering. Er zijn immers ook genoeg mannen die nooit een vriendin krijgen, maar ook niet homo zijn.
Met "nooit een vriendin" bedoel ik dat ze uiteindelijk nooit verliefd worden op meisjes en alleen maar vriendjes hebben, en dus alleen maar zogenaamd "bi" zijn omdat het cool is.

In mijn directe omgeving kan ik er zo drie opnoemen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mja, ik snap het punt wel. En het is ook lastig voor de mensen die het wél serieus nemen, en die dan verliefd worden op zoeen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 21:26
Timmie246
Timmie246 is offline
Hoezo op scholieren.com??
Ga naar een datingsite ofzow...

Laatst gewijzigd op 02-10-2011 om 08:27.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 10:05
xolivierx
xolivierx is offline
hoe oud ben je 16
welke provincie woon je Brabant, Eindhoven
hoelang weet je het al 14
wat is jouw fantasie tja, van alles..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is best erg eigelijk en een beetje dom. dus dan ben ik saai.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben met Loveley in deze
Ik ken zelfs mensen die zeggen dat biseksualiteit niet bestaat

Om toch ontopic te blijven:
Ik ben 21 en ik weet het al sinds ik 14 ben. En ik woon in zuid-Holland.
Hoeveel vriendjes en vriendinnetjes heb je dan gehad, hoe lang, hoe voelde het, waarom ging het uit, etcetera...

Ik heb ook mijn twijfels bij het concept biseksualiteit, al was het alleen maar om het feit dat het altijd alleen vrouwen zijn die zeggen bi te zijn. En ik ben inderdaad nog nooit eentje tegengekomen (ook niet online) wiens biseksualiteit verder ging dan een paar keer zoenen/seksen/daten met een chick en uiteindelijk alleen heftig verliefde relaties met mannen te hebben, maar ik ben klaar om overtuigd te worden als iemand eens een poging wil wagen.

Heb meer het idee dat het voor vrouwen gewoon gemakkelijker is om niet in de standaard concepten te denken dan mannen, die zich snel bedreigd voelen in hun mannelijkheid door het idee van een kerel die aan hun kontje zit.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten