Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 19:49
Zoari
Zoari is offline
Ik merk dat er niet veel mensen op dit forum actief zijn met drugs. Dus ik begin er maar eens over.
Maand geleden alleen nog maar wiet gedaan....paar speed, salvia trips verder ga ik aan de DMT.

Weet iemand hoeveel mg normaal is om te beginnen? Ik dacht aan 50/80 maar wat is jullie mening?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2013, 08:05
Synaps
Synaps is offline
DMT is heavy shit hoor. Er is op internet genoeg te vinden over DMT.
Maar ik raad jou aan het niet te gebruiken, want je praat erover met weinig respect. DMT is veel meer dan een stofje. Het is het ''spirit molecule''.
DMT, de stof die in ieder levend organisme voorkomt, komt alleen vrij in hoge dosissen, bij de geboorte en de dood. Mensen kunnen, zoals zij het beschrijven, met een DMT trip, de ''andere kant'' zien. Het kan een heel indrukwekkende en soms zelf levens(of visie) veranderende ervaring opleveren.
Hoe jij zegt:

Citaat:
Maand geleden alleen nog maar wiet gedaan....paar speed, salvia trips verder ga ik aan de DMT.
komt het over alsof je lekker met drugs hebt geëxperimenteerd en dit ook maar even wilt doen. Maar DMT vergt veel voorbereiding en kennis van het effect en het verhaal erachter.

Dus ik raad je aan veel informatie in te winnen over DMT en als je denkt dat je weet wat je gaat doen en bewust bent van het ingrijpende effect DMT, dan kan je het wel gebruiken. Maar de manier van gebruiken is vrij lastig, dus dat moet je ook ff uitzoeken. Ik raad je aan DMT op te zoeken in youtube. Daar heb je wel een aantal goede filmpjes.

Peace
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:05
Zoari
Zoari is offline
Ik heb 1 keer speed gedaan en 2 salvia trips. Ik ben dus niet aan het experimenteren maar ik gebruik dit als bewuste doeleindes. Ik ben al 3 jaar lang aan het lezen over DMT en Salvia en ik weet er alles over. Ik weet hoe erg het is en wat voor ervaringen je kan hebben. Die ervaringen heb ik nodig. Ik heb ze ook allemaal op youtube gezien internet noem maar op.
Nogmaals dit is niet experimenterend....het is bewust.

Het enigste wat ik vraag is: Wat raden jullie aan als eerste keer? (mg)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 21:15
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
DMT is heavy shit hoor. Er is op internet genoeg te vinden over DMT.
Maar ik raad jou aan het niet te gebruiken, want je praat erover met weinig respect. DMT is veel meer dan een stofje. Het is het ''spirit molecule''.
DMT, de stof die in ieder levend organisme voorkomt, komt alleen vrij in hoge dosissen, bij de geboorte en de dood. Mensen kunnen, zoals zij het beschrijven, met een DMT trip, de ''andere kant'' zien. Het kan een heel indrukwekkende en soms zelf levens(of visie) veranderende ervaring opleveren.
Hoe jij zegt:

komt het over alsof je lekker met drugs hebt geëxperimenteerd en dit ook maar even wilt doen. Maar DMT vergt veel voorbereiding en kennis van het effect en het verhaal erachter.

Dus ik raad je aan veel informatie in te winnen over DMT en als je denkt dat je weet wat je gaat doen en bewust bent van het ingrijpende effect DMT, dan kan je het wel gebruiken. Maar de manier van gebruiken is vrij lastig, dus dat moet je ook ff uitzoeken. Ik raad je aan DMT op te zoeken in youtube. Daar heb je wel een aantal goede filmpjes.

Peace
DMT is krachtig ja. maar hoe jij erover praat is ook weer overdreven. en wat je zegt is niet helemaal waar. N,N-DMT komt niet in ieder levend wezen voor. maar komt bij een groot scala aan planten voor en in sommige dieren. en in beide zitten een groep die 5-MeO-DMT aanmaakt en als ik het me goed herrinner is dat niet zo populair bij de meeste gebruikers omdat het redelijk verschilt van de andere vorm.

en ik zou graag wel eens een bron willen zien die aantoont dat het daadwerkelijk in grote hoeveelheden voorkomt bij geboorte en dood. want volgens mij is het gewoon een bijproduct dat toevallig door ons lichaam gemaakt wordt.

en verder als je echt lees over wat het is en hoe het werkt dan zul je zien dat het helemaal niet zo'n speciaal of spiritueel iets is.
Oud 30-05-2013, 20:12
arPos
arPos is offline
er is vanalles normaal en niet normaal
verstandig is altijd zorgen dat er een controlepersoon is die nuchter blijft, en/of mensen met meer ervaring dan jij in de buurt.
Oud 30-05-2013, 21:43
Zoari
Zoari is offline
Het probleem is....ik krijg nu alleen maar tips wat beter kan dat ik moet opassen.

Ik had een vraag: Die ik graag beantwoord wil hebben....hoeveel mg raden jullie aan?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 23:37
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Het probleem is....ik krijg nu alleen maar tips wat beter kan dat ik moet opassen.

Ik had een vraag: Die ik graag beantwoord wil hebben....hoeveel mg raden jullie aan?
ik heb het zelf nooit gebruikt maar lees op erowid dat de gemiddelde dosis voor N,N-DMT tussen de 20 en 40 mg ligt. en die van 5-MeO-DMT ligt tussen de 5 tot 10 mg.

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/5meo...dmt_dose.shtml

mischien verstandig om de eerste keer wat aan de lage kant van deze hoeveelheden te blijven om te kijken hoe je erop reageerd enzo.
Oud 01-06-2013, 01:42
Prospect
Prospect is offline
Zoals je al zegt is het aantal drugsgebruikers hier heel erg laag, aangezien dit ook niet zo'n bekend middel is denk ik dat je met een vraag als deze het beste geholpen kunt worden op een forum puur en alleen voor drugs.
Je zou ook even kunnen bellen naar een Jellinek kliniek, wellicht kunnen zij je daar ook goed helpen.

Verder is een aantal tripreports lezen ook altijd fijn voordat je een nieuw middel gaat proberen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 02:57
imosed
imosed is offline
Unity drugsinfo is altijd een hele goede source. http://www.unity.nl/drugs-abc/dmt

Ze geven zelf aan dat meer dan 55 mg een zeer zware trip is die niet voor de eerste keer wordt aangeraden. Ik zou gewoon rustig 40 pakken en kijken wat er gebeurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten