Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 11:48
dennis018
dennis018 is offline
Omdat mn ouders in een scheiding zitten gaan ze uit-elkaar wonen......

mn pa gaat binnenkort dus alleen wonen en hij heeft mij gevraagd om goedkoop maar nog wel redelijk OK bestek, servies, borden, kruiden etc etc (keukenbenodigdheden + eet dingen) te kopen.
alleen ben ik al bij de blokker, xenos, hema, v&D geweest en heb nergens echt goedkope mokken borden etc gezien
kruiden wel bij d elidl...

weten jullie miss waar ik dat het beste kan kopen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2011, 13:10
Catch
Catch is offline
Ikea? En bij de blokker hebben ze 6 glazen voor 1.50 geloof ik. Wat definieer je als duur?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 13:15
Verwijderd
Hoeveel mag het gaan kosten? Want blokker e.d. verkopen ook wel duurdere spullen, maar ook weer hele goedkope dingen.

Ikea heeft altijd veel spullen voor niet zo heel erg veel geld.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 14:34
Verwijderd
Ik vind het wel frappant dat je bij de Hema en Xenos geen goedkoop servies hebt gezien, want dat hebben ze daar echt wel? Of bedoel je nog goedkoper?
Ik zou eens bij de Action gaan kijken, daar hebben ze dat ook wel voor heel weinig geld.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 15:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Action (daar hebben ze goedkoop pannen, pannenlappen, theedoeken, keukenhanddoeken, bakvormen, handige dingen, etc), Ikea (borden, glazen, etc), Xenos (daar heb ik destijds goedkoop bestek gehaald, ging wel redelijk snel stuk), rommelmarkt/kringloopwinkel (prima spul alleen soms een beetje gedateerd maar voor bestek ofzo maakt dat natuurlijk niet uit), Blokker, Marskramer (hebben zo'n goedkoop huismerkachtig merk, de Hema heeft dat ook trouwens).
Oud 02-10-2011, 17:28
AlopiA
AlopiA is offline
Bij de Ikea hebben ze een bordenset (6 grote borden, 6 kleine borden en 6 (soep)kommen) voor 20 euro
Oud 02-10-2011, 22:33
dennis018
dennis018 is offline
ikea zit helaas niet op de hoek... miss moet ik dan maar is bij een andere hema gaan kijken... mijn hema heeft bar weinig... en de blokker heeft niet ''echte'' mokken alleen van die senseo dingen of meer melk bekers....
en tja verder is het hoe goedkoper hoe beter......

maar de action is inderdaad een goeie tip thanks!!! helemaal vergeten die winkel, ga ik morgen gelijk heen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 23:24
flupkeflup
flupkeflup is offline
Kringloopwinkel is echt goedkoop, betaal je 10 cent voor vaak prima glazen en mokken! Ook echt leuke. En is duurzamer dan altijd alles maar nieuw kopen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 14:25
Verwijderd
Ik zou eens bij de Blokker, Hema en Ikea kijken, ze zullen er ook duurdere dingen hebben, maar gewoon, basic servies is er niet zo duur.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 14:37
flupkeflup
flupkeflup is offline
Wel rot trouwens dat je ouders gaan scheiden .
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:33
Balance
Balance is offline
De kijkshop heeft ook eigenlijk altijd wel een heel goedkoop pakketje er tussen zitten.
En anders is de Action altijd erg goedkoop ja.
Oud 04-10-2011, 13:20
AlopiA
AlopiA is offline
Bij de marskramer hebben ze goedkope ovenschalen (4 euro voor een kleintje, 5 euro middelgroot oid) en prima drinkglazen (6 longdrinkglazen voor 1,50, 6 wijnglazen voor 4 euro etc.)
Oud 07-10-2011, 16:24
drukknoopje
drukknoopje is offline
Heb laatst bij de Action borden gekocht voor 82 cent ofzo per stuk. Prima borden.
Reageren

Regels voor berichten