Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ..gewone nagelriemen denk ik. Ik haal ze vaak weg met een handig device daarvoor, een zwaluwstaartje heet het geloof ik. Je kunt ze ook wegduwen met een bokkepootje, maar dat vind ik heel nasty voelen. Volgens mij doen ze dat als je een manicure krijgt, dus dat zal wel zijn hoe het HOORT. Wat grappig trouwens dat beide tools de naam hebben van een dierenlichaamsdeel
![]() Tot ik een jaar of 12 was beet ik nagels. Ik spuugde ze uit. Daarna liet ik ze altijd hoerenlang groeien en lakte ik graag met de kleuren die toen megahip waren; babyblauw en zachtgeel. Verder vond ik roze glitters ook gaaf. Tegenweurdig houd ik mijn nagels kort omdat ik dat a) veel praktischer vind en b) ik mijn handen/vingers nogal lelijk vind en er niet de aandacht op wil vestigen dmv opzichtige nagels. Af en toe doe ik wel een lakje, meestal mintgroen <3 of kleurloos. Ik heb drie riemen. Een zwartwitgeblokte altoriem die ik in Spanje kocht, een grijsgroen gebloktachtige van de H&M en een van bruin leer, van een goedkope winkel. Allemaal kostten ze 10-20 euro. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb geen nagelriempjes, heb wel eens gehoord dat mensen die wegduwen, maar er zit niks bij mij om weg te duwen. Ik weet ook niet wat het nut is van nagelriempjes of van het wegduwen ervan. Ik bijt geen nagels. Als ik ze knip vind ik het wel leuk om ze op te vangen en dan na het knippen allemaal naast elkaar te leggen om te zien hoeveel elke nagel is gegroeid in de afgelopen tijd. Ik vind het ook leuk om teen- met vingernagels te vergelijken.
Ik draag alleen voor mijn werk een riem, verder koop ik gewoon passende broeken. Ik vind riemen lelijk en koop en draag ze dus niet, behalve op het werk dus. Ik heb 1 riem die eigenlijk van mijn vriend is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Te korte nagel! -x-Anoniem-x- | 3 | 18-05-2011 08:29 | |
De Kantine |
Oncorrect taalgebruik #15 Schrödinger | 500 | 12-04-2011 17:12 | |