Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2011, 20:56
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Heb jij mooie nagelriempjes of gewoonweg goor? Waar is het nou precies van gemaakt? Zijn vrouwen tegen nagelriempjes of past dat ook bij de "schone nagel" als in: Mooie nagels.

Hebben nagelriempjes daadwerkelijk een functie van heb ik jou daar?

Dit topic gaat over nagelriempjes maar kan ook over nagels en riemen gaan.

Bijt jij nogsteeds nagels? Wat voor soort riem draag je meestal? Zijn de riemen die jij koopt zwaar prijzig of valt dat nog wel mee?

Als je nagels bijt, slik je ze dan ook door of spaar je ze op in een potje?

Heb je veel riemen?

Heb je zoiets van "Shit! Ik heb awesome nagelriempjes, nagels en riempjes.. die wil ik wel showen!" Ook dat kan natuurlijk!

Oud 10-10-2011, 21:05
Verwijderd

Dat is niet jouw nagel though!

*fototoestel zoekt*
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

Dat is niet jouw nagel though!

*fototoestel zoekt*
Gelukkig niet!

Zal ook even een foto maken.
Oud 10-10-2011, 21:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Wat vinden jullie?

Ik hou m'n nagels flink kort omdat ik dan met m'n vingertopjes het een en ander kan uitvegen, houtskool etc.
Oud 10-10-2011, 21:27
Verwijderd
Ze zijn zo rond, je vingers!

Hieronder een nagelriem met bezoek van een wants.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:36
Verwijderd
@ dit topic.

Ik hou mijn nagels altijd zo kort mogelijk omdat ik eenvoudigweg gruwel van lange nagels. De gedachte wat daar allemaal onder kan gaan zitten + ik vind het erg lelijk.
En ik lak mijn nagels trouwens nooit, al zou ik dat wel willen, want de kans bestaat dan dat ik per ongeluk met mijn nagels over mijn tekening kras en dan heb je dus een gekleurde streep die je nooit meer weg krijgt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
@ dit topic.

Ik hou mijn nagels altijd zo kort mogelijk omdat ik eenvoudigweg gruwel van lange nagels. De gedachte wat daar allemaal onder kan gaan zitten + ik vind het erg lelijk.
En ik lak mijn nagels trouwens nooit, al zou ik dat wel willen, want de kans bestaat dan dat ik per ongeluk met mijn nagels over mijn tekening kras en dan heb je dus een gekleurde streep die je nooit meer weg krijgt.
Zwarte nagels
Oud 11-10-2011, 19:17
Verwijderd

Mijn nagels zijn altijd erg kort, omdat ik een beetje een neuroot ben en er dus vaak aan zit te pulken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 00:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben een diehard nagelbijter, dus foto's komen er niet, want ik vind het verschrikkelijk lelijk. Maar ik kan die stomme gewoonte niet afleren
Oud 12-10-2011, 08:23
Rationeel
Rationeel is offline

Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 08:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Om de een of andere reden worden alleen de nagels van mijn ringvingers en pink lang. Ik heb sinds mijn 6e geen nagel meer gebeten, maar het wordt gewoon niet anders. Ik vind mijn ringvinger- en pinknagels ook best mooi, de rest vind ik echt geen hol aan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 08:38
Verwijderd
Ik heb ..gewone nagelriemen denk ik. Ik haal ze vaak weg met een handig device daarvoor, een zwaluwstaartje heet het geloof ik. Je kunt ze ook wegduwen met een bokkepootje, maar dat vind ik heel nasty voelen. Volgens mij doen ze dat als je een manicure krijgt, dus dat zal wel zijn hoe het HOORT. Wat grappig trouwens dat beide tools de naam hebben van een dierenlichaamsdeel

Tot ik een jaar of 12 was beet ik nagels. Ik spuugde ze uit. Daarna liet ik ze altijd hoerenlang groeien en lakte ik graag met de kleuren die toen megahip waren; babyblauw en zachtgeel. Verder vond ik roze glitters ook gaaf. Tegenweurdig houd ik mijn nagels kort omdat ik dat a) veel praktischer vind en b) ik mijn handen/vingers nogal lelijk vind en er niet de aandacht op wil vestigen dmv opzichtige nagels. Af en toe doe ik wel een lakje, meestal mintgroen <3 of kleurloos.

Ik heb drie riemen. Een zwartwitgeblokte altoriem die ik in Spanje kocht, een grijsgroen gebloktachtige van de H&M en een van bruin leer, van een goedkope winkel. Allemaal kostten ze 10-20 euro.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 20:28
Verwijderd
Check mijn vrouwenhandjes:

Er is me eens, ten overstaan van andere mensen, gevraagd "of ik mijn nagels soms polijst omdat ze zo mooi zijn en glimmen"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 20:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 12-10-2011, 20:34
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Check mijn vrouwenhandjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

Er is me eens, ten overstaan van andere mensen, gevraagd "of ik mijn nagels soms polijst omdat ze zo mooi zijn en glimmen"
Wat een nagels!
Oud 12-10-2011, 20:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

OEI!
Oud 12-10-2011, 20:44
Bird.
Bird. is offline

(oké normaal zijn mijn nagels niet oranje :') )
haha sexy nagels he.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 20:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zien eruit zoals die van mij nu!
Oud 13-10-2011, 09:17
Volk
Volk is offline
Ik heb geen nagelriempjes, heb wel eens gehoord dat mensen die wegduwen, maar er zit niks bij mij om weg te duwen. Ik weet ook niet wat het nut is van nagelriempjes of van het wegduwen ervan. Ik bijt geen nagels. Als ik ze knip vind ik het wel leuk om ze op te vangen en dan na het knippen allemaal naast elkaar te leggen om te zien hoeveel elke nagel is gegroeid in de afgelopen tijd. Ik vind het ook leuk om teen- met vingernagels te vergelijken.

Ik draag alleen voor mijn werk een riem, verder koop ik gewoon passende broeken. Ik vind riemen lelijk en koop en draag ze dus niet, behalve op het werk dus. Ik heb 1 riem die eigenlijk van mijn vriend is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten