Citaat:
en hoe is het afgelopen??
|
het was geen pretje!

liefst geen tweede keer!
ben ook een angsthaasje hoor.. dat goedje om te drinken was echt niet te doen

ik kreeg dat gewoon niet door !
hebmezelf na vier uur erdoor gekregen toch 1 liter op te drinken. wat er uitkwam, moest helder zijn en had blijkbaar genoeg aan 1liter, moest dan nog een halve liter gewoon water drinken.
dan moest ik nog een half uurtje wachten, en mocht ik door naar het onderzoek.
was echt doodnerveus! ik lag letterlijk te shaken op die onderzoekstafel! ik zei dat ze genoeg valium mochten gebruiken

er zat ook wat pijnstillend middel in. is wel leuk gevoel , het gevoel dat je je aperitiefje te snel hebt opgedronken, en dan voel je je echt zoo ontspannen ! heb eigenlijk niet zo'n pijn gehad, gewoon en enorm ongemakkelijk gevoel dat je denkt een 'ongelukje' te hebben of een wind moet laten omdat ze er lucht in persen om het wat duidelijker te zien. ben wel opeens enorm luid auw beginnen roepen omdat mijn valium echt snel was uitgewerkt en had blijkbaar een rare kronkel in m'n darm

zeg ik nou, daar gaat m'n roesje! dan vond ik het niet zo aangenaam meer want vond het nog redelijk meevallen, ben nog wat opgeblazen geweest achteraf maar niets meer van last gehad

heb dus blijkbaar spastische darm (: aan m'n darm zelf was er niets te zien, was perfect in orde, maar ze hebben dan nog eens de symptomen overlopen en op bepaalde plaatsen geduwd en dan hebben ze me gezegd dat ik dus blijkbaar spastische darm had. ben echt blij dat ik eindelijk weet wat ik heb!
wel niet zo aangenaam dat er daar een jonge gast stond voor z'n stage zo naar alles zat te kijken maar allez, ze moeten ook leren he
en moesten er mensen lezen die het moeten ondergaan, zooo eng is het niet en die valium helpt wel blijkbaar want naart schijnt heb ik een 20minuten gespendeerd aan dat onderzoek, waarvan ik er blijkbaar 10 gewoon lag te slapen

ik dacht dat ze het in twee minuten klaargespeeld hadden. ze hebben ook een stukje weefsel weggenomen om te onderzoeken voor de zekerheid! ben toch blij dat het achter de rug is!