![]() |
|
Ik heb ook best veel armhaar, maar weet je wat ik doe?
Ik ontkleur het met Veet ontkleuringscrème. Daardoor worden je haartjes blond en vallen ze niet zoveel op. Het resultaat blijft bij mij zelf meer dan 4 maand waardoor je het helemaal niet vaak hoeft te ontkleuren. Inderdaad letten jongens helemaal niet op armhaar hoor, maar als je je zekerder wilt voelen over je armen dan raad ik je dit product zeker aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk, zoals als eerder aangehaald is, dat je het verkeer verstaan moet hebben. Ik kan met niet voorstellen dan jongens domme/flauwe opmerkingen gaan maken over het armhaar van een meisje; en als dat dan toch het geval is, kun je het beter negeren en 'de jongen in kwestie' laten varen...
|
![]() |
|
Ik heb daar ook wel eens last van gehad. Een jongen die voor me stond keek naar achter en zei iets van: 'Jezus, wat heb jij harige armen!' Ik heb niet echt het probleem dat ze zwart zijn, maar het zijn er gewoon veel, en lang. Dus jongens die daarop letten bestaan echt wel.
Ik hars ze soms, want bleken heeft vanzelfsprekend niet veel zin. Raad het niet aan. Je hoeft het maar eens in de zoveel maanden te doen, maar het doet gigantisch veel pijn. Toch is het wel een oplossing ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me heeft ook echt donkere haren op haar armen (hoewel niet meer dan ik, maar die van mij zijn heel blond dus die zie je niet), en die heeft ook wel eens opmerkingen op straat gehad erover, echt superlullig. En ook onzin, want het zijn helemaal niet 'mannelijke' haren zegmaar. Maar goed, die heeft echt áltijd vriendjes/scharrels/dates gehad, en er zijn áltijd jongens verliefd op haar, ook vaak na één ontmoeting al, dus het is écht niet zo dat alle jongens het zien
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wie vindt haar nog meer vies? Verwijderd | 21 | 21-11-2012 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epilar System (definitief ontharen) Iza | 4 | 22-12-2007 00:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Behaarde armen Aaffke | 31 | 29-10-2007 13:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Seksualiteit |
behaard ThA_BiTcH | 3 | 18-03-2002 11:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
armharen!! myrte | 10 | 11-12-2001 09:22 |