Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo af en toe zie ik op tv, in een tijdschrift of in de winkel wel eens nieuwe shampoo, douchegel, conditioner, whatever waarvan ik denk 'oh, dat lijkt me wel wat', dan koop ik het, probeer ik het en kom ik er na één of twee keer proberen uit dat ik ineens een jeukende hoofdhuid heb of een huid met allemaal rode vlekken. Ik heb best wel een droge, gevoelige (hoofd)huid en dat gaat dus niet altijd goed maar ik weiger om altijd hetzelfde te moeten gebruiken dus ik wil wel van tijd tot tijd eens iets anders proberen wat dus niet altijd goed bevalt. Nu zat ik mijn doucheplankje eens te bekijken en daar staat dus een fles cremespoeling, zonnebrandcreme, bruin-zonder-zon en shampoo die ik niet meer gebruik maar die hooguit één of twee keer gebruikt is. Ik probeer m'n vriend nog wel eens dingen in z'n maag te splitsen maar hier lukt dat niet mee. Wat doen jullie met dit soort miskopen? Weggooien vind ik zonde, terugbrengen kan vaak niet en weggeven of op m'n werk neerzetten om uit te zoeken vind ik ook weer een beetje raar
Oud 15-01-2013, 20:40
Verwijderd
Ik doneer het meestal aan iemand, wat die er dan mee doet, moet hij/zij weten ^^ Ik vraag wel even of ze er interesse in hebben, niet van HIER PAK AAN! Dagcrèmes die ik krijg (koop ik zelf nooit, maar bij de apotheek heb ik er vorig jaar als nieuwjaarscadeau gekregen) gaan standaard richting mijn moeder, parfumstaaltjes enzo ook. Bruin zonder zon zou ik ook nog wel haar richting uitsturen, maar dat is ook iets wat ik zelf nooit zou kopen. Mijn tantes, nichten en grootmoeders zijn ook nog wel gegadigden voor bepaalde spullen. En dan heb ik laatst bij de kringloop gezien dat die ook schoonheidsproducten aanbieden, dus ik denk dat een fles waar één keer iets uit is gehaald, daar ook wel welkom is.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 21:49
-koko-
-koko- is offline
Ja zoals bovenstaande al zei geef het gewoon aaneen goed doel!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 19:13
Catch
Catch is offline
Ik klaag er altijd over tegen mijn moeder die standaard zegt dat ik het maar aan haar moet geven. Vervolgens koopt zij dan zonder dat ik het weet mijn favo dingen in de aanbieding, en krijg ik die weer van haar <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten