Zo af en toe zie ik op tv, in een tijdschrift of in de winkel wel eens nieuwe shampoo, douchegel, conditioner, whatever waarvan ik denk 'oh, dat lijkt me wel wat', dan koop ik het, probeer ik het en kom ik er na één of twee keer proberen uit dat ik ineens een jeukende hoofdhuid heb of een huid met allemaal rode vlekken. Ik heb best wel een droge, gevoelige (hoofd)huid en dat gaat dus niet altijd goed maar ik weiger om altijd hetzelfde te moeten gebruiken dus ik wil wel van tijd tot tijd eens iets anders proberen wat dus niet altijd goed bevalt. Nu zat ik mijn doucheplankje eens te bekijken en daar staat dus een fles cremespoeling, zonnebrandcreme, bruin-zonder-zon en shampoo die ik niet meer gebruik maar die hooguit één of twee keer gebruikt is. Ik probeer m'n vriend nog wel eens dingen in z'n maag te splitsen maar hier lukt dat niet mee. Wat doen jullie met dit soort miskopen? Weggooien vind ik zonde, terugbrengen kan vaak niet en weggeven of op m'n werk neerzetten om uit te zoeken vind ik ook weer een beetje raar