Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij helpt het ook om heel goed in de gaten te houden op welke dagen je veel huiswerk hebt. Nou maak ik mijn huiswerk meestal toch ruim van te voren, maar op donderdag heb ik bijvoorbeeld veel huiswerk voor vrijdag. Dan kan ik op maandag als ik weinig huiswerk heb alvast wat vooruit werken zodat ik op donderdag uiteindelijk hoef te doen. In havo 4 is het vooral heel belangrijk dat je alles plant vind ik. Ook met toetsen geldt dat zo, je kan niet meer iets van een dag of een paar dagen leren. Nouja, het kan natuurlijk wel, maar het is beter als je het in kleine stukjes doet zodat het beter blijft hangen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt er bij mij altijd een beetje aan hoeveel zin ik nog heb eigenlijk. Als ik echt geen zin meer heb en ik snap het niet, dan probeer ik achter het antwoord te komen en uiteindelijk geef ik het op. Dan komt het de eerst volgende les wel in de klas. Maar ik vind het sowieso fijner om alles gewoon goed te kunnen dien ipv alles zelf uitzoeken en het helemaal fout te doen, omdat ik dan anders alles door de war ga halen. Dan denk ik dat ik het goed doe en dan moet het uiteindelijk op een hele andere manier zeg maar. Dus meestal laat ik zo'n vraag uiteindelijk gewoon open.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Cijfers zakken opeens :( en huiswerktips AmberHomework | 11 | 15-02-2012 14:46 | |
Studeren |
Huiswerktips imadisaster. | 4 | 03-01-2012 19:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help! Onvoldoende's. MaxSimbula | 1 | 11-10-2011 18:50 |