![]() |
|
Sperma hoort in de ontwikkeling ná het schaamhaar te komen, geloof ik. Dus wat dat betreft zou ik me eerst druk maken om je schaamhaar.
O wacht, sexwoordenboek zegt dat schaamhaar zo tussen 8 en 15 jaar zit, en sperma tussen 11 en 16 jaar. In ieder geval, je lijkt me wat aan de late kant, maar nog niets om je echt zorgen over te maken. Versnellen kan niet, bij mijn weten. Als dit echter over een jaar of twee nog zo is (geen schaamhaar én geen sperma) kun je misschien naar de huisarts gaan. Hoe zit het trouwens verder met je puberteit? Was je daarmee later, of niet?
||
![]() |
Citaat:
niets fijns aan, voelt zwaar klote; alsof je de start-stop methode gebruikt en net klaarkomt nadat je gestopt bent, maar dan erger ![]() ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Natte_droom Je kan ook proberen te fappen, maar dan niet door te gaan tot je klaar komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik ben ook wel eens wakker geworden met een natte onderbroek. Dacht eerst dat ik geplast had (eerste reactie) maar het rook echt naar sperma. Verder niets van gevoeld, geen lekker gevoel of zo (toch jammer, haha) maar ook niet vervelend). Onderbroek uit en verder maffen, was 's morgens weer droog. Merkt je moeder niets van in de was is mijn ervaring.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|