Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2011, 00:27
Sarhos
Sarhos is offline
vorige jaar leerde ik een leuke dame kennen, ze was erg aantrekelijk maar helaas ze had een vriendje.
Ik besloot om niet in haar relatie te gaan stokken maar ik ging verder met d'r als vrienden. Nu heeft ze uit met haar vriendje ik weet niet of ik er blij mee moet zijn maar..

ze zit nu in een dipje/depressieve bui,
ik vind het wel een kinderachtig gedrag van haar maar ze vind dat ze zonder hem niks is, dat de wereld nu niet meer draait etc,etc,

hoe moet ik nu verder? hoe maak ik haar wijs dat ze iemand verdiend die beter is dan hem?
en tenslotte; kan ik haar verliefd op mij krijgen na zo'n liefdesverdriet en hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2011, 01:43
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
beter va neh bredchen na liefuds verdriet kun je haar niet vragen, ga gewoon verder als vriende, en lijd langzaam stilletjes weg, xD
Oud 13-11-2011, 02:26
Mark1991
Mark1991 is offline
Je kant proberen maar 't lijkt me lastige situatie.
Oud 13-11-2011, 08:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat is er kinderachtig aan liefdesverdriet hebben nadat het uit is gegaan met je vriendje? Ik vind het nogal kinderachtig dat jij verwacht dat ze nu meteen openstaat voor andere jongens. Ik zou zeggen, geef haar gewoon de tijd, maak wel praatjes met haar zonder dat je heel overduidelijk gaat zitten flirten en probeer het later eens.
Oud 13-11-2011, 12:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja kijk, als je verder bent gegaan "als vrienden" ben je sowieso verkeerd bezig als je in haar broekje wil komen. En als ze dan ook nog bij jou gaat uithuilen over haar ex weet je dat je in de friendzone zit.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:55
Verwijderd
Ze heeft minstens een jaar wat met die jongen gehad, natuurlijk is ze verdrietig, wat had je dan verwacht?

Als je een kans wil maken, geef haar dan tijd (maanden) om over de breuk heen te komen. Zorg dat je in de tussentijd een prima vriend bent, maar gedraag je niet alsof je haar beste vriendin bent. Over een paar maanden kun je dan proberen hoe ze reageert als jullie met z'n tweeën alleen wat doen en als je daarbij wat aanrakerig doet. Gaat dat goed, dan kun je eens proberen haar te zoenen.
Maargoed, dat ze je toen afwees omdat ze een vriend had, betekent niet dat ze je stiekem wel aantrekkelijk vond. Als ze je toen niet aantrekkelijk vond, en je bent bevriend gebleven, dan vindt ze je nu alleen maar minder aantrekkelijk. Mocht het zo zijn dat ze toen wel 'een zwak' voor je had, dan maak je nu wel eens kans. Maar geef haar eerst de tijd. En ga niet op internet zeggen dat het kinderachtig is dat ze liefdesverdriet heeft, dan zou ík je niet meer hoeven
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:10
Verwijderd
Je klinkt een beetje als een sukkel, heel eerlijk gezegd. Wellicht als je daar iets aan doet dat ze interesse gaat tonen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:26
TheHitch
TheHitch is offline
Je gevoelens voor iemand kun je niet weg stoppen natuurlijk. Wat de meeste na een einde van een relatie hebben is inderdaad dat ze denken dat hun wereld instort. Als neutrale omstander denk je dan inderdaad dat het kinderachtig is, en dat het leven verder gewoon verder gaat. Wat je moet doen is even rustig haar laten gaan! In de meeste gevallen is dit misschien wel al binnen een maand voorbij. Om toch een relatie met de dame te krijgen. Moet je uit de friend zone komen en de attraction zone binnenstappen. Als je hier vragen over hebt kun je mij altijd persoonlijk een berichtje sturen. Greetz TheHitch.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
beter va neh bredchen na liefuds verdriet kun je haar niet vragen, ga gewoon verder als vriende, en lijd langzaam stilletjes weg, xD
Wat zeg jij in godsnaam? Ik heb er echt lang naar gezocht, maar ik heb geen idee wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:46
LouBega
LouBega is offline
Hoe goed ben je met haar bevriend? Het is namelijk zo dat vanuit een vriendschap een relatie beginnen vaak ook negatieve kanten met zich mee brengt. Heb je hier al goed over nagedacht? En misschien ziet zij het wel helemaal niet zitten..

Wat ik je aanraad om eerst te doen is haar verdriet af te wachten. Om nu al te beginnen met je eerste stappen richting haar liefde, kan nogal intimiderend overkomen. Zodra je merkt dat het weer wat beter met haar gaat en dat zij ook openstaat voor een nieuwe relatie zou je hiermee kunnen beginnen.
Reageren

Regels voor berichten