Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is hoe zo'n 'manga voor beginners'-boek zou gaan als het je daadwerkelijk zou helpen met goed manga leren tekenen: 1) Teken elke dag naar observatie. 2) Houd dit een paar jaar vol. 3) Als je comfortabel alles kunt tekenen wat je wil kun je beginnen met het verbuigen van de werkelijkheid in een bepaalde stijl. Bijvoorbeeld manga. Omdat de stilering gebaseerd is op een bedachtzaam aanpassen van de werkelijkheid en niet op simpele truukjes zal het eindresultaat er goed uitzien. 4) Kusjes, mensen die daadwerkelijk kunnen tekenen. Maar ja, dat verkoopt niet zo goed. Net zoals boeken met de zin 'Afvallen doe je door gezonder te eten en meer te bewegen, dat is serieus het enige wat je moet weten dus kom van de bank af, luie zak die je er bent' ook minder goed zouden verkopen dan de Shake Weight. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde het gewoon graag uitproberen en dit leek me een heel leuk boek. Dus verpest de lol ervan nog maar niet, laat me maar gewoon nog even denken dat het me erg leuk lijkt en verder niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Kwam tijdens het opruimen nog oude manga tekeningen tegen van toen ik een jaar of 14 was.
![]() ![]() Citaat:
|
WOW, haha het is hier een beetje in een chattopic verandert lol XP
om maar bij het onderwerp te blijven even iets nieuws een klein stripje dat ik had getekend (Aargh, handen krijg er stress van het goede is dat ik beter ben geworden met kleren =D) ![]()
||
Citaat:
www.mangareader.net of www.mangahere.com OF www.mangafox.com mangareader en mangahere raad ik je sterk aan, als je dan mangas zoekt via een bepaald thema (vb romance of horror ofz) kan je ook altijd de cover van die manga te zien krijgen. dat heb je niet bij mangafox.
|
Verwijderd
|
![]() @Vice&Badmutsje: Heel veel studenten bij ons hebben een manga-fase gehad, en daar is weinig mis mee. Het gaat er gewoon om dat je open staat om meer te leren, en niet alleen in het typische mangastijltje wilt werken dat je al kúnt. Want dan heb je op een kunstacademie niks te zoeken - dat kun je dan immers al. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.boekenfestijn.com/
Daar hebben ze een gigantische tafel vol manga voor een paar euro. Je zou ook anime kunnen kijken. En boekhandels kunnen vast wel manga bestellen. Oh ja en Edelweiss: Manga is de stripversie. Anime de geanimeerde versie. Zeggen dat er van manga stripboeken zijn, is zeggen dat er van stripboeken ook stripboeken zijn. Iets meer verdiepen voor je dingen roept. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja dat weet ik van de stripboeken, ik had het niet echt goed verwoord ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je iemand tekent die boos is, is het niet handig om diegene zonder ogen te tekenen tenzij je daar een heel goede reden voor hebt (bv. in het vorige plaatje had diegene ook geen ogen), want juist met de positie van de ogen kun je goed laten zien hoe boos iemand is. En het kindje heeft een probleem met haar kruisbanden, anders kan ze niet in die houding zitten met haar benen. Dat kan, die mensen heb je ook. Maar ik denk niet dat het je bedoeling was. @ Paranoide: niet iedereen tekent Manga met als doel om een goede Mangakunstenaar te worden, ik denk dat het er vaker om gaat om gewoon wat leuks te doen hebben na school, en daarvoor kan een boek met trucjes best genoeg zijn. Laatst gewijzigd op 23-09-2011 om 10:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
seinen manga onizuka- | 3 | 10-11-2015 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
eigen manga Littledemon | 5 | 30-12-2010 15:13 | |
Films, TV & Radio |
De manga Fruits Basket Lucipher | 2 | 10-07-2006 18:28 | |
ARTistiek |
eerste Manga in gekleurd met fotosoep! --GETUPKIDS-- | 26 | 01-12-2005 10:18 | |
ARTistiek |
[tekening] Manga meisje firelizzard | 32 | 27-07-2004 10:10 | |
Films, TV & Radio |
Nederland wil manga op tv!!!! Rembo | 12 | 03-03-2002 17:50 |