Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 00:52
perform023
perform023 is offline
Hey mensen,

Ik vind al een tijdje een meisje leuk, maar ik weet niet of zij mij ook leuk vind.
Zelf ben ik 15 jaar oud, en heb de zelfde interesses als haar.
We zitten allebei op paardrijden, en zijn gek op fotografie.
Ik praat veel met haar over msn, etc etc.

Ook heb ik al een tijdje problemen met jeugdzorg en ben bang dat als ik wel een relatie met haar opbouw, dat hij misschien kapot kan gaan door jeugdzorg.
Ik heb sinds dat ik dertien ben geen relatie meer gehad, en had me ook voorgenomen om dat niet meer te doen tot dat ik echt volwassen was geworden. Maar toch..

Ook ben ik vrij wel onzeker op het gebied van relaties, ik ben namelijk gedumpt door m'n ex die liever met 21 jarige jongens naar bed ging.

Thanks voor het lezen van deze muur..
Perform023
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2011, 02:55
Mark1991
Mark1991 is offline
Je moet eerst wat leuke dingen met haar gaan doen en dan kijk je of ze verder wilt gaan of niet. Jullie kunnen vast wel eens samen wat dingen doen en ze vindt het vast leuk. Je hoeft sowieso niet meteen een relatie met haar aan te gaan. Succes
Oud 23-10-2011, 10:47
perform023
perform023 is offline
Citaat:
Je moet eerst wat leuke dingen met haar gaan doen en dan kijk je of ze verder wilt gaan of niet. Jullie kunnen vast wel eens samen wat dingen doen en ze vindt het vast leuk. Je hoeft sowieso niet meteen een relatie met haar aan te gaan. Succes
Thankss voor de tip, kzal zeker doen! (:
Iemand anders nog paar tips?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 10:59
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb sinds dat ik dertien ben geen relatie meer gehad, ...., ik ben namelijk gedumpt door m'n ex die liever met 21 jarige jongens naar bed ging.
Pardon? Hoe oud was je eerste vriendin dan wel niet?

Nou ja, 't klinkt nu al romantisch wat jullie hebben, hoewel na het noemen van jeugdzorg me weer doet denken dat er meer aan de hand is dan wat je ons vertelt..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 13:15
perform023
perform023 is offline
Citaat:
Pardon? Hoe oud was je eerste vriendin dan wel niet?

Nou ja, 't klinkt nu al romantisch wat jullie hebben, hoewel na het noemen van jeugdzorg me weer doet denken dat er meer aan de hand is dan wat je ons vertelt..
zij was even oud als mij..
En waarom ik bij jeugdzorg kwam was omdat ik meer thuis zat dan op school, en daardoor nogal veel gezeik had met me ouders..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 15:03
Verwijderd
Zij was 13 en ze ging naar bed met dudes van 21? I'm pretty sure that's illegal.

Ga een keer iets leuks doen met dat meisje dat je nu leuk vind, dat is meestal wel een manier om een idee te krijgen of iemand je echt leuk vind of niet. Vraag haar gewoon een keer mee uit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 17:21
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Zij was 13 en ze ging naar bed met dudes van 21? I'm pretty sure that's illegal.

Ga een keer iets leuks doen met dat meisje dat je nu leuk vind, dat is meestal wel een manier om een idee te krijgen of iemand je echt leuk vind of niet. Vraag haar gewoon een keer mee uit.
idd
Oud 24-10-2011, 20:05
perform023
perform023 is offline
Thanks,

Ik ga binnekort met haar naar de film (:
Hopen dat alles goed komt, ik zal zeker dit topic blijven lezen voor meer tips.

Thanks,
Perform023
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten