Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het zelf altijd eng om mensen te bellen, dus kan me voorstellen dat als je iemand leuk vindt je daar al helemaal niet vrolijk van wordt. Overigens zou het ook niet handig zijn om haar te bellen als je niet echt iets te vertellen hebt. Maar hé, verzin een keer een goed excuus om haar te bellen en probeer het gesprek op leuke wijze gaande te houden. Wie weet wordt het wat!
|
Verwijderd
|
Hebben jullie trouwens een relatie of niet? Want dat kan ik niet echt opmaken uit je post. Als jullie wel een relatie hebben moet je je sowieso niet druk maken om sms'jes als het wel hartstikke fijn is als jullie bij elkaar zijn. Sommige mensen hebben nu eenmaal niets met sms'en.
Als jullie geen relatie hebben en zij absoluut niet reageert wanneer je lieve dingen zegt, dan denk ik gewoon niet dat het gevoel wederzijds is, want ik kan je met 100% zekerheid vertellen (zoals hookee ook zei) dat het heel irritant is wanneer iemand verliefd op je is en je constant bestookt met dat soort berichten. Zeg je die dingen ook IRL tegen haar? Hoe reageert ze er dan op? Misschien moet je dus eerst eens duidelijkheid bij haar gaan zoeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, dan is zij kennelijk niet zo klef in smsjes. Je kunt haar vragen om voortaan wat kleffer te doen in smsjes, of je kunt accepteren dat ze dat niet is maar dat dat niet belangrijk is omdat in het echt wel duidelijk is dat ze je leuk vindt. Het zou pas zorgwekkend zijn als het andersom was.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #69 rare kwast | 495 | 16-09-2006 00:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie weet wat dit is? of is het normaal? calling_star | 20 | 08-07-2005 09:04 | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar niet over freakzor1987 | 12 | 04-04-2005 15:01 | |
Psychologie |
Het leven in een inrichting... MissCabaret | 28 | 16-12-2004 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
een klein rijmpje of versje ik weet niet precies wat het is Charly Brown | 3 | 09-04-2004 15:27 | |
Liefde & Relatie |
(*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner David | 23 | 12-10-2002 17:38 |