Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2011, 21:35
Retroflex
Retroflex is offline
Ik ben al een tijd verliefd op een meisje uit mijn jaarlaag. Ze zat vorig jaar bij me in de klas. Ze ziet er leuk uit en is vriendelijk en vrolijk. Als ik haar spreek is ze heel vriendelijk.

Alleen ik ben nu verliefd op haar en ik ben bang dat ik haar nooit zal kunnen krijgen. Ik ben namelijk niet een van de populaire jongens en ook niet goed in meisjes veroveren. Ik zie dat veel populaire jongens met haar flirten. Ik durf het nooit.

Bovendien ben ik bang dat haar omgeving mij niet wil. Sommige van haar vriendinnen vinden mij maar een kneus en ik denk dat dat het me onmogelijk maakt om succes bij haar te hebben. Bovendien ben ik ook bang dat ik het verpruts. En door dat roddelcircuit bij geen enkel meisje dat ze kennen nog kans maak.

Ik zou ook wel eens een leuke vriendin willen. Wat kan ik doen om beter over te komen en meerkansen te hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2011, 21:38
EZBlade
EZBlade is offline
Als je al zo bang bent, lukt het inderdaad niet.

En meisjes verover je niet
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 21:40
wudong
wudong is offline
praat meer met meiden,
beperk je niet zelf met je voorkeuren.
leg de lat niet te hoog anders zul je erover struikelen...

wees je zelf...
straal zelfvertrouwen uit,
wees vriendelijk,
wees een heer,
als je praat doe het doordacht en voorzichtig.
verraad niet te veel van jezelf en laat jezelf mysterieus blijken (daar komt meer interesse uit)

de eerste ontmoeting / eerst indruk kun je nooit veranderen (doe het grandieus of niet) xD
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 22:10
Daniquexx
Daniquexx is offline
Citaat:
Als je al zo bang bent, lukt het inderdaad niet.

En meisjes verover je niet
Idd... je moet denk ik eerst in jezelf geloven, voordat andere dat doen. En ik weet niet of je er iets aan hebt, maar veel meisjes die ik ken zijn heel gevoelig voor wat lieve woordjes en af en toen een ''vrienden?!?'' knuffeltje ofzo?..
xx
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 22:27
Mark1991
Mark1991 is offline
Je zelfbeeld is idd nog niet zo goed, maar het feit dat je leuk met haar spreekt is belangrijk. Trek je niets aan van 'populaire jongens'. Paar tips:
doe je haar goed, draag mooie kleren, train je lichaam.
Als je op school een samenwerkopdracht hebt, vraag haar daarvoor. Een afspraak om huiswerk te maken is een geweldige kans om iets op te bouwen!
Nog één ding; je MOET je mentaliteit verbeteren. Je komt nu nog veel te onzeker over: NATUURLIJK kan je dat meisje krijgen! Succes
Oud 02-11-2011, 23:31
Retroflex
Retroflex is offline
Dank voor de reacties.

Op zich geloof ik zelf wel dat ik een leuke jongen ben zijn voor meisjes. Alleen kan ik het niet overbrengen. Ze willen het niet zien. Ik begrijp op een of andere manier niet hoe anderen dat doen. Ik ben inderdaad een beetje bang om iets te ondernemen. Bang voor negatieve reacties en uitgelachen worden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 23:34
Retroflex
Retroflex is offline
Citaat:
Trek je niets aan van 'populaire jongens'.
Maar door dat soort jongens heb ik het nakijken. Hun gedrag werkt wel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 23:53
wudong
wudong is offline
lol, der zijn geen populaire jongens in deze wereld alleen succesvolle en jongens die vaak in de smaak vallen voor meiden...
door hun grandieuze dingen die ze bereiken,
wat wij populaire jongens noemen zijn die beroemde jongens met de halve wereld van meiden achter hun aan...
dat noem je populair lol xD

maarja bouw het langzaam op je zelf vertrouwen, ik ben ook erg onzeker...
hoewel ik zelf vaak dingen goed bedoel gaat het fout...
ik heb de beste advies altijd, maar zelf komt er niets van ...
FAIL
maar wie niet waagt wie niet wint...
en als jij niets doet, zal niemand jou ook gaan redden...

begin klein, eindig groot,
rome is niet in een dag gebouwd!
verzamel ervaring puntjes en gegeven moment level up...
congratulations you befriend a girl lol xD

maarja genoeg van die stuff
trek je niets van andere aan, beeld alleen in over vele jaren in...
jezelf als een oud bejaard falende man in liefde...
wil je zo eindigen? NEE, dan ga erop af man...
en maak ons trots! xd
en kom je terug met haar foto en die van jou...
kun je opscheppen en ons flink wat op het vak laten zien xD

meiden die jouw ware ik niet zien?
dat maakt niet veel uit...
bouw het langzaam op, hun beeld van jou...
maar ik waarschuw je wel erbij voorzicht erbij zijn...
niet al te pervers overkomen of wanhopig, op dringerig, veel pratend (spam)
ook geen grijp graag handjes.... verwacht niet teveel van eerste ontmoeting...
het zal niet direct hand in hand of kus op mondje of one-night stand only worden...
want daar houden ze niet van, tenzij je een celeb bent of echt goed in je ding bent...
dat zijn uitzonderingen, ik hoor vaak succesverhalen van vrienden...
terwijl ik me alleen maar negatiever er door voel...

maarja this is life, and shit happens...
niet alles is zwart en wit...
dus doe je zet, en begin het spel in liefde...
maar weet wel alles is geoorloofd in liefde (ze kunnen ook van je ontnomen worden...)
sla je slag voor dat een ander het doet
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 00:26
DmCraanen
DmCraanen is offline
is dit een rap?
Oud 03-11-2011, 00:28
wudong
wudong is offline
hahahah dat is flauw joh xD
ik geef de arme jongen goed advies,
maarja wudong out

ps: de kleding vertelt wie je bent, en lichaam taal laat zien wat je kan...
manier van praten beschrijft hoe je leeft. thats it go xD
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 00:38
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ja maar dude, er staat zo veel onzin in, zoals dat alles geoorloofd is in liefde... het enige wat je hoeft te doen is jezelf zijn en je misschien een beetje aan te sporen tot spontaniteit, en verder mag je best hard je best doen, maar je overdrijft nogal.
dit is overigens ook mijn antwoord aan de TS, man gewoon een beetje up en presenteer je zoals je bent. als dat niet goed genoeg is, dan is dat sippe shit maar je hebt het geprobeerd en als dat niet lukt, dan heeft het weinig zin om het te gaan forceren. En dat van die vriendinnen dat kan best bijtrekken als blijkt dat ze gelukkig van je wordt.
Oud 03-11-2011, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Je zelfbeeld is idd nog niet zo goed, maar het feit dat je leuk met haar spreekt is belangrijk. Trek je niets aan van 'populaire jongens'. Paar tips:
Als je op school een samenwerkopdracht hebt, vraag haar daarvoor. Een afspraak om huiswerk te maken is een geweldige kans om iets op te bouwen!
Nog één ding; je MOET je mentaliteit verbeteren. Je komt nu nog veel te onzeker over: NATUURLIJK kan je dat meisje krijgen! Succes
Trek je niets aan van populaire jongens: word er een!?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
"Doe je haar goed, draag mooie kleren, train je lichaam." Je blijft dit maar aan iedere jongen voorschotelen, terwijl dit de minst belangrijke dingen zijn. En daarbij is heel veel van die kleding die tegenwoordig in de "mode" is (m.a.w.: waar ik zo veel mannen/jongens in zie lopen) ontzettend lelijk.

Het laatste waar de TS zich druk om moet maken is zijn uiterlijk, want die onzekerheid en angst, dát zijn de dingen die hem tegenwerken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 16:28
EZBlade
EZBlade is offline
Het maakt je aantrekkelijker, maar als je zeker en open overkomt maakt het je mooier. Dat is imho meer waard
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Het maakt je aantrekkelijker, maar als je zeker en open overkomt maakt het je mooier. Dat is imho meer waard
Nee, het punt is dat het nogal vaag is allemaal.

"Doe je haar goed." - De meeste mannen hebben afgrijselijke kapsels, dus wat is dan precies "goed" en wiens mening neem je daarbij serieus?

"Draag mooie kleren." - Again: wat zijn precies mooie kleren? Iedereen heeft een andere smaak. En tegenwoordig lopen veel jongens er afgrijselijk bij. Lage broeken, zogenaamde "mooiboys", het is allemaal even afgrijselijk.

"Train je lichaam." - Dit is nog wel het slechtste advies. Er is niets zo'n afknapper als een jongen die naar de sportschool gaat puur en alleen om indruk te maken op meiden. Laat hem dan liever iets zoeken wat hij echt leuk vindt, want als je ergens plezier in hebt straal je dat ook uit (plus: op die manier ontmoet 'ie misschien meisjes met wie hij wel iets gemeen heeft).

Al dat gezeur om uiterlijk is helemaal ondergeschikt aan wat hij uitstraalt en hoe hij zichzelf voelt. Hij moet zichzelf niet in een compleet anders persoon gaan veranderen om meisjes te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 07:56
Silvano08
Silvano08 is offline
Trek je niet teveel aan van haar vriendinnen en de rest van het 'popi-jopi'-circuit. Als je haar wil moet je er ook echt voor gaan, en niet een beetje van een afstandje toe staan kijken naar haar (en de populaire jongens en haar vriendinnen).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten