Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tevens: een leuk artikeltje.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet ik, ik heb alleen geen behoefte aan extra gameplay. Ik wil het liefst gewoon een spel vanaf het begin op very hard uitspelen en daarna ben ik er ook meestal (just cause 2 is de enige uitzondering van de afgelopen 10 jaar) klaar mee.
En tsja, die pop up of een lijstje met archievements die je hebt gehaald doet mij ook helemaal niets. Ik kan me er ook echt weinig bij voorstellen dat mensen zoveel behoefte hebben om daar hun tijd in te steken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Achievements hebben me nooit geboeid. In mijn WoW-tijd, toen ik nog endgame deed op vrij hoog niveau, zorgde ik ook alleen maar dat ik m'n raidbags tot in de puntjes verzorgd had met foodbuffs, potions, oils, exilers en that's it. Waar andere guildies meer dan 10K gold hadden (mind you; pre-patch 3.0) zat ik altijd zo'n beetje quitte te spelen met 300G als buffertje.
Game mechanics tacklen met een grote groep mensen (de enige reden waarom ik WoW speelde, naast theorycraften en cycles/builds proberen) heeft geen drol te maken met hersenloos grinden (jammer genoeg wél met farmen). Het enige waar ik specifiek (meestal vlak voor een core raid) voor de deur uit ging was om 40~50 soul shards te farmen. Laatst gewijzigd op 18-10-2011 om 03:11. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De enige titel in WoW waar ik happy mee was luidde "Hand of A'dal", toen je nog de questchain moest completen door o.a. SSC en TK geheel te clearen voor je naar MH/BT mocht. Maar het duurde niet zo gek lang voordat de boel helemaal kapotgenerft werd (Vashj en Kael'thas) en iedere malloot mocht meedoen in het lootfest dat MH/BT heette.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gedurende tbc hebben qua pve langzaam alles meer casual gemaakt zodat ook jan met de pet en zijn kwijlende vrienden epics konden halen. Eeuwig zonde. Bij wotlk voerde ze die shit ook door in arena door alle talent trees viable te willen maken voor PvP, maar daarmee de balans onherroepelijk kwijt is geraakt. All for the casual. Wel nog even snel battlegroup-first rank 1 gehaald met 2v2 op DK, maar dat deed ik met 2 vingers in mijn neus. (ja epeen ja) Kort daarna gestopt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Iedereen die dit "epeen-geneuzel" vindt: Misschien moet je de guild progress van Undergeared eens nalezen (als je het in de juiste tijdsgeest kunt plaatsen that is, want 't is wel van een poosje terug). Clicketyclick. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen online-games topic Verwijderd | 113 | 07-01-2020 08:55 | |
Games |
Colin McRae Dirt Verwijderd | 28 | 16-07-2007 15:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |