Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2011, 11:15
Telesmurf
Telesmurf is offline
--

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 16:51
Telesmurf
Telesmurf is offline
Ohja, geen negatief commentaar graag. Maar gewoon hulp!

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 16:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja eh, gewoon met de richting mee scheren? Met een scherp mesje bij mij lukt het altijd prima, ik zie niet in waarom bij jou ook niet, hoor.

En anders moet je even kijken of je geen ontharingcreme (Veet ofzo?) erop kan smeren (ik weet eigenlijk niet of dat mag, ivm zuurtegraad en what not), maar LEES DE VERPAKKING voordat je iets erop smeert, ik wil je geen infectie aanpraten
Oud 16-10-2011, 17:15
Martiño
Martiño is offline
Ik denk niet dat je het thuis voor elkaar krijgt om 100% glad te krijgen zonder te harsen/epileren of ontharingscrème te gebruiken. Voorzichtig te werk gaan met een goed scherp mes, met de haargroeirichting mee scheren en je huid goed nat en straktrekken levert dan het beste resultaat. Misschien dat je huid wat zachter aanvoelt als je na het scheren verzorgende crème gebruikt ofzo. Enige andere optie is misschien een schoonheidssalon ofzo.
Oud 23-10-2011, 20:55
AnneElise
AnneElise is offline
Geen goedkope wegwerpmesjes. Dan krijg je juist wondjes, beschadigingen, jeuk en pijn. Venus mesjes ofzo met vrouwenscheerschuim, straktrekken en met de haar mee. En 100% glad is ook niet nodig, is het een halve dag later ook al niet meer
xoxo
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 02:22
laalala
laalala is offline
Handig topic.

Laatst gewijzigd op 09-04-2012 om 02:47.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 17:00
Diamera
Diamera is offline
Ik vind scheren daar ook geen mooi en fijn resultaat geven, op welke manier ook. En epileren doet te pijn, en harsen kun je zelf niet doen.

Ik ken iemand die down under ontharingscrème van Veet gebruikt en er helemaal blij mee is, en daarom denk ik erover om dat ook te proberen. Maar wat Little Phoebe al zei, ik weet ook de zuurtegraad van de vagina niet maar wel dat ontharingscreme vet basisch is, net als zeep, wat je daar ook niet mag gebruiken. Dus ik zou ook ontharingscrème zeggen, maar je moet idd de verpakking lezen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 18:06
Oliebeer
Oliebeer is offline
Helemaal glad krijg je het resultaat nooit, wat je ook doet. Van epileren krijg ik ingegroeide haartjes, van scheren krijg ik wondjes, en ontharingscrème werkt ook niet helemaal 150%, en bovendien is het resultaat, als het je toevallig wél is gelukt de boel glad te krijgen, na een halve dag al weg. Deal with it.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 21:54
Mimuna
Mimuna is offline
Citaat:
En anders moet je even kijken of je geen ontharingcreme (Veet ofzo?) erop kan smeren (ik weet eigenlijk niet of dat mag, ivm zuurtegraad en what not), maar LEES DE VERPAKKING voordat je iets erop smeert, ik wil je geen infectie aanpraten
Ik gebruik Veet en daar krijg je alles mooi mee glad. Het is ook handig omdat er geen haartjes achterblijven enzo (dat heb ik met een scheermes wel, als ik er een paar vergeet), en het tast de zuurtegraad niet aan. Dus dat raad ik je wel aan
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 22:20
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Goed verzorgen ervoor en er na. goed scherp mesje gebruiken.
als je huid droog is zal je zowiezo sneller wondjes krijgen ofzo..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten