Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe oud is hij eigenlijk? Heeft hij geen geld om jou eens op te komen zoeken? Waarom moet jij per se zíjn kant op? Het klinkt alsof dit een heel erg impulsief plan is: je leert iemand kennen die binnen een maand erg lief en alles blijkt te zijn, heeft een kutleven gehad waarin jij verbetering zou kunnen brengen en dus wil jij hem op gaan zoeken en een fortuin uitgeven aan een vliegticket voor je uberhaubt weet of het wel een serieuze relatie wordt.
Mijn advies: wacht liever even af. Sowieso heb je nu het geld niet om naar hem toe te gaan. Wacht liever tot je zeker weet dat jullie twee echt een goed stel zijn samen voor je daar naartoe gaat. Je zit dan wel in een grote vreemde stad met iemand die je niet zo goed kent en nog nooit daadwerkelijk ontmoet hebt. Wat nou als hij tegenvalt? Zit je daar een maand en heb je geen andere slaapplek (neem ik aan) dan bij hem thuis. Probeer zelf even op een rijtje te zetten wat de nadelen van dit plan zouden kunnen zijn. ![]()
|
Verwijderd
|
Mocht je dit gaan doen, puur qua geld: zoek een beter vliegticket, mijn retour ticket Amsterdam - Boston was rond de 650 euro incl. alle belastingen en zo (overstap in Dublin). Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het over het algemeen is.
Waarom je dit niet moet gaan doen: 1) Je kent hem pas een maand, het is heel makkelijk je via internet anders voor te doen dan in het echt. Zelfs als het geen creep is, kan real-life contact met iemand heel anders zijn dan via skype. 2) Je zit zo'n 4000 kilometer van huis, mocht er iets fout gaan of tegenvallen dan is het thuisfront opeens érg ver weg Ga anders eerst het geld sparen, en als het je zeven maanden later nog steeds een goed idee lijkt (Eens met Cherry in de zin dat het een beetje een impulsief plan lijkt - je kent hem een maand en denk er nu al over na om bij hem te gaan wonen als je over twee jaar naar de universiteit gaat?) dan kun je alsnog beslissen of je gaat of niet (en als je niet gaat heb je een lekker spaarpotje achter de hand). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^Inderdaad. Dan heb je in ieder geval een organisatie achter je staan waat je op terug kunt vallen als er iets fout gaat. Daarnaast kom je in een gezin terecht dat door een uitgebreide screening is geweest en dus mag je er van uit gaan dat het een veilige omgeving terecht komt.
Verder ben ik ni deze heel erg met Syori. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kansloos is iemand die
a) na een maand INTERNETCONTACT smoorverliefd is op een jongen van 16 aan de andere kant van de wereld b) een jongen van 16 die nog helemaal geen fatsoenlijk inkomen heeft een ticket wil laten kopen om op bezoek te gaan aan de andere kant van de wereld c) denkt dat je een relatie kunt hebben via het internet alleen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Aan mijn lief Ruby | 12 | 03-03-2006 22:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Uit omdat........Terug nemeN? HelpMePlease | 68 | 21-03-2004 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
Films, TV & Radio |
[ATWT] Wie is Damian? xxDomingoxx | 21 | 16-02-2003 12:13 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |