Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 14:13
bene
bene is offline
hoi,
mijn naam is Bene & ik heb een dilemma:
ik volg de richting 5biotechnische wetenschappen (tso), daar ben ik op bijna alle vakken de beste .. diegene die dit jaar zakten van wetenschappen-wiskunde (aso) hebben allemaal minder als mij & zeggen dat ik naar die richting moet gaan omdat ik te slim ben voor de richting waar ik nu zit.

kan iemand me nutige tips geven om mijn beslissing te maken ...

dank bij voorbaat

Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 14:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2011, 18:31
Verwijderd
ik heb in wetenschappen-wiskunde gezeten en heb nog niet veel gehoord van biotechnische wetenschappen. maar als iedereen die van daar komt denkt dat je dat aankan, zal dat in principe wel lukken. Binnenkort zal je examens hebben, maar dan zul je best -als je wilt overstappen- in de kerstvakantie een pak wiskunde en talen bijblokken en daarna in wetenschappen-wiskunde beginnen. Praat er misschien nu al over met je leerkrachten, leerkrachten uit ww, graadcoördinator, CLB, ...
Ik weet niet wat je later wil worden, maar als je in de "biotechnische sector" naar de univ wilt voor geneeskunde, bio-ingenieur... zal ww zoizo de beste voorbereiding zijn, voor de hogeschoolopleidingen zal tso waarschijnlijk wel genoeg zijn(al ken ik de richting niet echt), je moet jezelf dus afvragen of je het zelf de moeite waard vind om veel harder te studeren om alles bij te werken en meer saaie vakken(frans,...) te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten