Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 16:24
sandra*
sandra* is offline
Halloo!

ik moet voor een meisje een suprise maken,
ze houdt veel van paarden en doet de opleiding voor dierenartsassistent.

nou wil ik een paard maken (van papier mache denkik) en dan iets er op verzinnen dat ze dat paard moet opereren om de cadeautjes er uit te halen. heeft iemand misschien nog leuke ideeen of een voorbeeld van een paard van karton of papier mache?
( ik ben namelijk érg creatief aangelegd)

kan iemand mij op weg helpen?

groetjes, Sandra
Advertentie
Oud 29-11-2011, 16:43
Kevin Markies
Kevin Markies is offline
Citaat:
... dat ze dat paard moet opereren om de cadeautjes er uit te halen. ...
Ik heb geen idee maar ik vind het wel het beste idee dat ik ooit gehoord heb
Oud 29-11-2011, 16:58
sandra*
sandra* is offline
Dankje
Oud 29-11-2011, 18:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb ooit een paard uit triplex gefiguurzaagd en genaaide zakjes met daarin de cadeautjes aan het zadel gehangen.
Voor papiermache kun je misschien een gote ballon als lijf nemen en wcrolletjes als poten en dan een kleine ballon als kop.
Oud 29-11-2011, 21:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb ooit een paard uit triplex gefiguurzaagd en genaaide zakjes met daarin de cadeautjes aan het zadel gehangen.
Voor papiermache kun je misschien een gote ballon als lijf nemen en wcrolletjes als poten en dan een kleine ballon als kop.
Is het niet mooier om van kippengaas een paard te maken, en dat dan met papier-maché te bewerken? Dan is het geen balonvormig paard zonder nek op wcrolletjes.

En misschien kun je een soort 'gat' aan de onderkant openlaten (bijvoorbeeld met kippengaas een ruimte overlaten, dat wel beplakken met papier, en dat daarna weer deels wegsnijden) - dan de cadeautjes in de buik van het paard te doen, en dan iets van een stuk sterk karton dat gróter is dan het gat, zo in het gat te frotten, dat het er van binnenin het paard gezien 'bovenop' het gat ligt, en zo de buik weer afsluit. Als je begrijpt wat ik bedoel. Anders wil ik het wel even voor je painten.
Oud 30-11-2011, 10:04
sandra*
sandra* is offline
Ja, met dat idee kan ik wel wat mee. maar zie het nog niet zo helemaal voor me wat je bedoelt Em. als je wilt mag je wel even painten(a)
Oud 30-11-2011, 15:06
Em.
Em. is offline
Oud 30-11-2011, 15:53
sandra*
sandra* is offline
ja, heel leuk idee, hier ga ik zeker wat mee doen!
ik laat het weten als het gelukt is
Oud 30-11-2011, 20:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Is het niet mooier om van kippengaas een paard te maken, en dat dan met papier-maché te bewerken? Dan is het geen balonvormig paard zonder nek op wcrolletjes.
Ja, dat klinkt beter. Kun je nagaan hoe mijn surprises er uitzagen
Oud 02-12-2011, 23:58
Kevin Markies
Kevin Markies is offline
@Em.: Wat kan jij mooi met je muis tekenen
Advertentie

Regels voor berichten