Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bluetooth.Ink is de laatste in de lijst. Eronder staat nog een witregel.
CCleaner is een programma dat voornamelijk bedoeld is om overbodige bestanden te verwijderen, waardoor je pc of laptop snel blijft werken (ik laat het programma aan het eind van iedere sessie altijd even lopen). De bestanden worden grondig van de pc of laptop verwijderd. Je kunt er ook, zoals je ziet, bestanden die normaal starten zodra de pc of laptop start mee uitschakelen. Meer info: http://www.piriform.com/ccleaner. CCleaner die ik heb geïnstalleerd is echt afkomstig van Piriform en werkt prima. Ik gebruik de laptop thuis voor persoonlijk gebruik. Norton Internet Security heb ik gekregen van iemand die een abonnement heeft en die daardoor het programma op drie pc's / laptops mocht installeren. Norton werkt verder prima en moet ik natuurlijk aan laten staan. Ik wil vooral weten wat ik veilig kan uitschakelen, zodat er minder programma's automatisch gaan draaien als ik de laptop opstart. Dit alles om de laptop zo snel mogelijk te laten werken en zo min mogelijk geheugen te laten gebruiken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ligt eraan welke programma's je dagelijks gebruikt. als je maar 1x per maand iTunes gebruikt kun je itunes helper uitschakelen. Zelfde geld voor adobe arm, bluetooth, adobe reader speed launcher en deamontools lite. verder verwijs ik je graag door naar deze site: http://schoonepc.nl/windows7/windows...maliseren.html
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Langzame pc twirlliefhebber | 15 | 20-08-2008 22:09 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Backup maken Choke | 6 | 19-10-2007 11:26 | |
Software & Hardware |
Pc probleempje Verwijderd | 9 | 02-01-2007 09:54 | |
Software & Hardware |
keylogger bloempieke | 2 | 17-12-2006 17:34 | |
Software & Hardware |
[Email] Outlook express start EXTREEM traag op! SuperSanne | 5 | 07-08-2005 08:52 |