Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 19:43
Verwijderd
joow

Laatst gewijzigd op 09-04-2019 om 16:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2011, 19:55
Verwijderd
Nee waarom zou m'n ma? Heb je geen eigen pc op je kamer? Kan ze ook nie meekijken;-)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:05
Verwijderd
ik zit dan bijv op me laptop en dan komt ze me kamer in en gaat ze zitte kijke en ik kan me kamer ook nie op slot doen want ik krijg de sleutel nie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:48
Verwijderd
Wat jij doet op msn is jouw zaak, dat zou je moeder moeten beseffen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:57
Verwijderd
Ouders zijn er voor om op hun kind te letten. Of dit nou via een computer gaat of in real life. Toch vind ik dat dit beperkt mag worden, want je ouders kunnen niet je hele leven lang je in de gaten houden.
Ik ben nu 17,5 jaar oud en mijn ouders willen nog wel eens lezen wat ik chat.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 04:58
Volk
Volk is offline
Ik vind het niet meer dan normaal dat je ouders een oogje in het zeil houden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 07:10
Verwijderd
ff serieus kijk ik vind het gwn kapot irri dat als je met iemand dingen bespreekt dat ze gaan zitten kijken wat andere mensen zeggen enzo
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:05
Verwijderd
Soms vraagt ze wie degene is met wie ik praat, maar ze gaat geen hele gesprekken zitten lezen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:47
Verwijderd
Dan ga je gewoon van msn af als ze kijkt, en ga je er weer op als ze weg is! Dat is toch kapot logi?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 15:42
Telesmurf
Telesmurf is offline
Citaat:
Dan ga je gewoon van msn af als ze kijkt, en ga je er weer op als ze weg is! Dat is toch kapot logi?
Daar heb je gelijk in, maar ik heb ook zulke ouders en het is toch vervelend als je steeds moet afsluiten en opstarten aangezien veel ouders vaak zitten mee te kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 16:41
Verwijderd
Dan vraag je of ze dat niet willen doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:09
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
ik heb daar soms ook last van.
Ik vind het opzich niet erg dat ze weten wat ik typ, maar als iemand anders zijn hart aan het luchten is bij mij of weetikveel wat, dan is dat niet hun zaak. Wat ik typ wel, maar wat zij zeggen niet
ik doe er niet heel moeilijk over want onsmam vind het niet echt interessant wat ik typ
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:14
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
wordt boos, verander in de hulk WROAAAAAH xD nee sorry, zeg gewoon dat je erg gesteld bent op je privacy
Oud 21-11-2011, 19:51
Bird.
Bird. is offline
Herkenbaar en irritant, ik houd er niet van als mijn ouders honderd keer achter mij langs lopen om te kijken waar ik mee bezig ben, tegen wie ik praat op msn etc.
Dit resulteert dan ook een 'foute roddels', praat ik met een klasgenoot op msn, die toevallig een jongen is, krijg ik daar reacties op terwijl hij gewoon een vriendin heeft. COME ON!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:56
bierkoning
bierkoning is offline
Msn had vroeger altijd zo''n manager functie, dat CTRL SPATIE bijvoorbeeld een combinatie was, waarmee je alle openstaande msn gesprekken en het msn logo verdwijnen en in je taakbalk wordt het msn logo een ander logotje.... Doe dat is
Reageren

Regels voor berichten