Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 11:17
Verwijderd
Ik ken een meisje via Hyves, zij woont in het Zuiden van Nederland en ik in Noorden.
En zij wil heel graag dat we elkaar een keer ontmoeten, maar ik wil dat denk ik niet. Want het is heel ver reizen en m'n ouders gaan het misschien raar vinden. Maar zij wilt het heel graag
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien (alleen cam) en ze wil dan ook gelijk blijven slapen. Maar ik ben bang dat m'n ouders dat raar vinden, en haar moeder moet ook ergens slapen, dus ze dacht dat ze dan bij ons kan slapen, maar mijn ouders kennen hun helemaal niet.
Hoe kan ik dit dan oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2011, 11:29
Verwijderd
Nee zeggen? Lastig.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 11:29
Verwijderd
Maar waarschijnlijk word ze daar helemaal emotioneel van omdat ze mij heel leuk vind enzo. En ze wil met me zoenen etc.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 11:38
Verwijderd
Dat overleeft ze wel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 12:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ze is zich wel heel erg aan het opdringen. Je kent dat meisje niet, je wilt haar helemaal niet ontmoeten. Wat voor redenen heb je om ja te zeggen? Ze komt er echt wel overheen. Als ze er niet over ophoudt kan je ook wel een keertje boos worden en gewoon stoppen met haar spreken via hyves of anders.
Oud 20-11-2011, 12:17
LouBega
LouBega is offline
Precies zoals cherry zegt, als jij niet wilt dat ze komt moet je dat ook zeker niet doen omdat zij dat graag wil. Ik kan je zeggen dat dat een verschrikkelijke kut tijd voor je gaat opleveren... Gewoon nee zeggen! Je kent haar eigenlijk alleen maar digitaal, dus dat lijkt me niet zo moeilijk toch?
Oud 20-11-2011, 13:19
Vowel
Vowel is offline
Begrijp ik nou goed dat ze zichzelf gewoon uitnodigt om bij jou te blijven slapen en dan zelfs haar moeder mee wil nemen? Wtf?

Als je haar niet leuk vindt (en dat lijkt wel zo aan de hand van je post) dan moet je daar eerlijk in zijn. Zeg dat je niet geďnteresseerd bent in haar en dat je haar niet wilt ontmoeten. Dat zij daar emotioneel van wordt is niet jouw probleem. Je gaat toch niet tegen je zin dingen doen omdat iemand daar misschien verdrietig van wordt? En als ze het tegen je gebruikt zou ik boos worden als ik jou was; emotional blackmail.

Als je haar wel leuk vindt, dan moet je er nog maar eens goed over nadenken en met haar gaan praten. Zeg dat het je allemaal te snel gaat, dat je sowieso niet wilt dat haar moeder ook meekomt (like wtf?) en spreek dan eerst eens ergens in het midden af om samen iets te gaan drinken, of zo. Wie weet vinden jullie elkaar niet eens leuk in het echt, en dan wil je toch niet meteen 2 dagen én een nacht met haar opgescheept zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 17:13
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Begrijp ik nou goed dat ze zichzelf gewoon uitnodigt om bij jou te blijven slapen en dan zelfs haar moeder mee wil nemen? Wtf?

Als je haar niet leuk vindt (en dat lijkt wel zo aan de hand van je post) dan moet je daar eerlijk in zijn. Zeg dat je niet geďnteresseerd bent in haar en dat je haar niet wilt ontmoeten. Dat zij daar emotioneel van wordt is niet jouw probleem. Je gaat toch niet tegen je zin dingen doen omdat iemand daar misschien verdrietig van wordt? En als ze het tegen je gebruikt zou ik boos worden als ik jou was; emotional blackmail.

Als je haar wel leuk vindt, dan moet je er nog maar eens goed over nadenken en met haar gaan praten. Zeg dat het je allemaal te snel gaat, dat je sowieso niet wilt dat haar moeder ook meekomt (like wtf?) en spreek dan eerst eens ergens in het midden af om samen iets te gaan drinken, of zo. Wie weet vinden jullie elkaar niet eens leuk in het echt, en dan wil je toch niet meteen 2 dagen én een nacht met haar opgescheept zitten.
idd, en vooral dat deel met de moeder mee! haha nog nooit meegemaakt! Hallo dit ben ik, en dit is me moeder! Moeder: zo jongen jij wil mijn dochter ballen? nou is even zien of dat allemaal wel kan... haha het idee.

Maar gewoon nee zeggen, of spreek idd een dagdeel met ze 2tjes af en leer elkaar kennen!
Oud 20-11-2011, 23:03
SayWhat
SayWhat is offline
Ik zou gewoon een keer overdag met diegene afspreken. Waarom wil ze meteen bij je slapen? Is dat wel goed voor een eerste afspraak en dat de moeder dan ook moet blijven slapen.... Ik vind het echt een heel apart verhaal.
Ik zou je 2 opties geven:

1. Afkappen
2. of alleen met haar wat gaan drinken op openbare plek( leer elkaar eerst is kennen , je kent haar alleen digitaal) Mensen hebben op internet een andere identiteit(vaak veel positiever dan in het echt)

Hoop dat je er wat aan hebt

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 06:06
Silvano08
Silvano08 is offline
Een ander huisadres geven?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 08:15
hookee
hookee is offline
Citaat:
maar ik wil dat denk ik niet.... Maar zij wilt het heel graag
Ik zie een conflict, en jij hebt de controle over de situatie.
Ten eerste denk ik niet dat ze het haar moeder al heeft voorgesteld, ze droomt er waarschijnlijk van; zéér onvolwassen en het geeft te denken of je wel door moet gaan met het chatten met haar.
Mocht jij haar een keer willen ontmoeten en haar moeder is bereid te reizen, zou je ergens een dagje halverwege af kunnen spreken. Maar dat zou ook meteen getuigen dat haar moeder (ook) niet 100% is...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:06
Vowel
Vowel is offline
Ja, als je dat doet als ouder, dan zit er wel een steekje los. Awkward much?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten